Cool kan je een foto posten van allemaalquote:Op maandag 13 oktober 2008 18:33 schreef Merel1808 het volgende:
Ik heb 1 paar lage (zwart), 5 paar normale (rood, limegroen, roze, geel, vaalblauw) en 1 paar hoge (bruin leer)
Ziekiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:40 schreef Stoei-poes het volgende:
Ik moest mijn nieuwe schoenen even showen hier hoor
[ afbeelding ]
Ik wordt al vrolijk als ik naar ze kijk
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:40 schreef Stoei-poes het volgende:
[ afbeelding ]
Ahhh, die zijn cutequote:Op woensdag 15 oktober 2008 00:40 schreef Stoei-poes het volgende:
[ afbeelding ]
Veters? Binnenkort even kijken dan. Ze bestaan dus wel, losse Converse veters?quote:Op woensdag 22 oktober 2008 15:34 schreef Mr.West het volgende:
Volgens mij hadden ze die nog bij Britain. Not sure
Dan zou het zomaar kunnen dat je dezelfde als ik heb. Sneakers Zwolle is trouwens ook mijn schoenenwinkel.quote:Op zaterdag 1 november 2008 16:51 schreef InTheDarkness het volgende:
De Sneakers in Zwolle zijn mijn helden![]()
Mijn ouders zeurden over dat ik door die All Stars stink voeten kreeg. Dus ik moest "goede schoenen" gaan kopen. Dus maar nieuwe gaan zoeken en toen ik het uitlegde aan een van de gasten die daar werkt en hij vertelt me dat de leren All Stars wel ademen en dat ik daarin geen stink voeten kan krijgen. Dus ik ze aanpassen nou ze zitten heerlijk en als ze gaan stinken mag ik ze terug brengendus ik ben op het moment weer helemaal blij. Al blijf ik zweren bij de katoenen want qua prijs zijn die leren niet echt leuk
Ik heb die met een soort van broekzakje aan de zijkant . Ik weet niet welke jij hebtquote:Op zaterdag 1 november 2008 16:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan zou het zomaar kunnen dat je dezelfde als ik heb. Sneakers Zwolle is trouwens ook mijn schoenenwinkel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |