Wat loop je dan te zeuren?quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:01 schreef Koploperkopper het volgende:
Vrees maar niet iPodje, je hebt je werk goed gedaan.
iPod's zingen ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:03 schreef Hagelkaas het volgende:
Zijn laatste adem aan het uitzingen is
Zijn laatste adem aan het uitblazen is bedoel je wellicht?
Of: Hij zingt het niet zo lang meer uit?
Idd!quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:03 schreef Hagelkaas het volgende:
Zijn laatste adem aan het uitzingen is
En jij huilt omdat ie kapot is.quote:
quote:
Dat gaat zo'n 100 euro kosten, geen idee of ik dat er voor over heb, voor nog eens 100 heb ik namelijk een nieuwe met 3x de opslagcapaciteit.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:12 schreef gebrokenglas het volgende:
De accu is gewoon versleten. Gewoon natuurlijke slijtage. Ga even naar een AppleStore en laat 'm vervangen.... kan weer jaren mee. Weet niet wat het kost maar een nieuwe is ook maar zo wat.
4 jaar.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:15 schreef Sala-adin het volgende:
Hoe lang heb je hem al?
Ik zou een accu proberen, dat past beterquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:41 schreef CantFazeMe het volgende:
4 jaar, da's best lang.Kan er geen nieuwe oplader in?
Ik weet dat de Ipods vroeger wat groter waren, maar om er nou meteen een accu in te gooien is ook weer wat overdreven..quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:02 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Ik zou een accu proberen, dat past beter![]()
Het moet wel een beetje grote zijn.quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:44 schreef Dr.Crane het volgende:
Koop een nieuwe Nano, 130 euro ofzo.
Na hoevevel jaar/minuten was dat?quote:
Ik heb vandaag de touch gehaald. Moest eerst niets van iPods hebben, maar ben er nu helemaal verliefd opquote:
Touch is een tof dingetje ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:16 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb vandaag de touch gehaald. Moest eerst niets van iPods hebben, maar ben er nu helemaal verliefd op
quote:
Ik ookquote:
Ik wil meer weten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:59 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ookReparatie was duurder dan een nieuwe iPod dus kreeg ik maar een nieuwe
Die van jou is 4 jaar oud!quote:
Dat zou ik niet zo vertrouwen bij Li-ion batterijen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:06 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Je kan gewoon een el cheapo accu halen!
Die van mij was 2 maanden oud en opeens defectquote:
Dan heb ik er niet zoveel aan he.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:15 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die van mij was 2 maanden oud en opeens defect
Bij Devvie ging die niet meer aan waardoor die hem opstuurde. Als ze hem bij apple ontvangen sturen ze meteen een nieuwe ( een gerepareerde van een ander ) terug...quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:57 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Het moet wel een beetje grote zijn.
[..]
Na hoevevel jaar/minuten was dat?
Nou, mijn disk en walkmans hielden het nooit echt langer vol hoor.quote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef ach het volgende:
Na 4 jaar kan je zo'n ding al wegpleuren?
En dan vind je het normaal dat na 25+ jaar technologische verbetering je nog steeds 4 jaar met zoiets doet?quote:Op zondag 14 september 2008 00:32 schreef nietzman het volgende:
[..]
Nou, mijn disk en walkmans hielden het nooit echt langer vol hoor..
quote:
"al"? Na 4 jaar ben ik écht wel toe aan een nieuwe mp3-spelerquote:Op zaterdag 13 september 2008 21:17 schreef ach het volgende:
Na 4 jaar kan je zo'n ding al wegpleuren?
Nou neuh, het zijn en blijven gebruiksvoorwerpen. Overigens viert mijn iPod over een paar maanden z'n zesde verjaardag.quote:Op zondag 14 september 2008 00:43 schreef ach het volgende:
[..]
En dan vind je het normaal dat na 25+ jaar technologische verbetering je nog steeds 4 jaar met zoiets doet?
na 11maanden kapot, na 1.5dag een nieuwe..quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:57 schreef Koploperkopper het volgende:
Na hoevevel jaar/minuten was dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |