Och zo lang ze niet met potjes sperma langs komen.....quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:39 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ook een mooie, kwam een vrouw met een kleine baby op één arm en een jampotje met melk in de andere, bij ons het laboratorium in lopen met de vraag, "willen jullie dit even testen?" .. Wat bleek, het bedrijf had een afspraak met het lokale, niet al te grote, ziekenhuis voor het analyseren van moedermelk. Dat heeft bepaalde vet- en eiwitpercentages, en de apparatuur om dat te testen is vrij duur, dus kwam er af en toe een moeder langs met een potje..
Op die dagen was het zeker feest in de bedrijfskantine?quote:Op donderdag 16 oktober 2008 13:39 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Ook een mooie, kwam een vrouw met een kleine baby op één arm en een jampotje met melk in de andere, bij ons het laboratorium in lopen met de vraag, "willen jullie dit even testen?" .. Wat bleek, het bedrijf had een afspraak met het lokale, niet al te grote, ziekenhuis voor het analyseren van moedermelk. Dat heeft bepaalde vet- en eiwitpercentages, en de apparatuur om dat te testen is vrij duur, dus kwam er af en toe een moeder langs met een potje..
Huh? het lab was niet eens in de buurt van de kantine.. En het was nou ook weer niet zo dat die moeders ter plekke even een potje vol spoten..quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 00:35 schreef LordNemephis het volgende:
[..]
Op die dagen was het zeker feest in de bedrijfskantine?
Die mensen heb je bij ons ook, ik snap dat niet....quote:Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef LoudGirl het volgende:
De volgende conversatie op mijn werk vandaag wil ik jullie niet onthouden.
Medewerker voert niets uit en houdt bovendien andere collega van het werk met urenlang geklets. Senior medewerker gaat erheen en verzoekt medewerker om aan het werk te gaan. Reactie medewerker: : "Ik ben hier voor de sociale contacten."
En bloedserieus ook nog! Life is stranger than fiction!
Dat zijn van die mensen die urenlang kleppen en dat heel normaal vinden. Maar als jij 1 keer de krant leest is het meteen raak, dan ben je niet werkzaam genoeg.quote:Op maandag 9 februari 2009 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
Als dat socializen erg lang door gaat krijg ik grondig de neiging de krant te gaan lezen of te fokken
Leuk is dat hoor beppende collega's die gewoonweg elders gaan zitten voor een praatje
Dan ben ik de beroerdste niet, "klets leuk door joh lees ik nog even verderquote:Op maandag 9 februari 2009 21:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat zijn van die mensen die urenlang kleppen en dat heel normaal vinden. Maar als jij 1 keer de krant leest is het meteen raak, dan ben je niet werkzaam genoeg.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:54 schreef MissMayhem het volgende:
Ik heb een leuke.
Ik vergeet nooit mijn eerste stage als verpleegkundige.
Supernerveus. Helemaal shaky..
Jaha, blijkbaar werd iedere stagair 'ingewijd'.
De eerste persoon die ik mocht wassen was een kerel die uit het raam van zijn appartement was gesprongen omdat hij er vast van overtuigd was dat de regering achter hem aan zat.
Natuurlijk was hij er ook van overtuigd dat ik hem van kant ging maken.
Helemaal paranoia, half gebroken. Jah, maar hij moest gewassen.
Dus ik begin met wassen en als ik bij zijn penis kom, hoef ik het maar aan te raken en het ding komt recht (!).
Jah, wat doe je dan?
Handdoek erover gelegd en maar niet meer aangeweest.. Toen ben ik naar buiten gegaan en heb een mannelijke collega naar binnen gestuurd..
OMG ik lieg hier helemaal dubbel ROFLMAO..quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:56 schreef thaduck het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel een boek over schrijven![]()
Mooiste wat ik meegemaakt heb bij WorldOnline vergeet ik helemaal te vertellen. We hadden een centrale verwarming en bla bla uiteraard. Die was op een gegeven moment stuk, en er was een monteur bezig om het te repareren. Alleen, deze monteur was nog niet zo heel kundig denk ik. Op een gegeven moment sloopte hij een leiding in het ketelhok (wat gewoon op de afdeling was, heel apart) waardoor er kokend water over hem heen spoot.
Hij kwam het hok uitgestormd terwijl hij ondertussen al zijn kleren uittrok en weggooide. Blijf dan maar eens met je bek in de plooi op je stoel zitten. Jesus wat een gezicht was dat
Voor de zeikers: volgens mij had hij verder niets opgelopen of er aan over gehouden. Dus mag je er om lachen.
Wel in oude auto's. Pas met de komst van loodvrije benzine zijn de smallere vulkoppen gekomen.quote:Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Kop van de slang met diesel past niet in een benzine-tank
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:31 schreef Dwan het volgende:
toe ik bij de politie werkte was het altijd super om langs de cellen gangen te lopen en je middelvinger voor het raampje te houden. Damn wat werden sommige gek.![]()
Goh werken wij bij hetzelfde bedrijf somsquote:Op dinsdag 10 februari 2009 12:45 schreef Isegrim het volgende:
Bij het bedrijf waar ik nu werk is een medewerker die weigert om met een PC te werken. Hij schrijft zijn brieven handmatig (in een vooroorlogs handschrift) en die typt een collega van me uit. En dit wordt gewoon geaccepteerd.
surequote:Op dinsdag 10 februari 2009 14:59 schreef trifko het volgende:
Ik had werk gevonden als hotelkamers opruimen, je weet wel bedden opruimen en dat soort dingen.. Een paar uurtjes gewerkt en daarna was ik foetsie nooit meer wat van me laten horen.. was zwart en volgens mij zouden ze me nieteens uit betalen..
Altijd even kloppen voordat je de deur openmaakt met de reservesleutel. Waarschijnlijk had de bewoonster van een kamer niet gehoord dat ik aanklopte of dacht ze dat ik haar vriend was. dus toen ik de kamer inliep lag er een naakte vrouw (sprak geen NL ook geen Engels) met haar ogen dicht op haar rug gestrekt op het bed te masturberen.. toen ze haar ogen opendeed schrok ze nogal, werd rood en vervolgens vroeg ze of ik even kon pauzeren met werken en begon ze me te zoenen, uit te kleden en megageil te pijpen, toen ik klaarkwam, heb ik op de deur Do Not Disturb opgehangen en daarna heb ik haar helemaal te pleuris geneukt, ik kwam wel 4 a 5 keer klaar in totaal die dag... Het bed zat helemaal onder mijn zaad..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |