abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 oktober 2008 @ 13:43:32 #151
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_62433023
Die tuinman van eigen huis en tuin kwam een keer op m'n werk langs, maar mijn baas was een beetje teleurgesteld in z'n plantenkennis en z'n gevoel voor realiteit. Bij het zien van onze werkmanieren viel z'n bek open
  donderdag 16 oktober 2008 @ 14:53:05 #152
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_62434972
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:39 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ook een mooie, kwam een vrouw met een kleine baby op één arm en een jampotje met melk in de andere, bij ons het laboratorium in lopen met de vraag, "willen jullie dit even testen?" .. Wat bleek, het bedrijf had een afspraak met het lokale, niet al te grote, ziekenhuis voor het analyseren van moedermelk. Dat heeft bepaalde vet- en eiwitpercentages, en de apparatuur om dat te testen is vrij duur, dus kwam er af en toe een moeder langs met een potje..
Och zo lang ze niet met potjes sperma langs komen.....
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  donderdag 16 oktober 2008 @ 15:04:20 #153
181657 LordNemephis
computer says no
pi_62435255
tvp
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 00:35:36 #154
181657 LordNemephis
computer says no
pi_62449741
quote:
Op donderdag 16 oktober 2008 13:39 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ook een mooie, kwam een vrouw met een kleine baby op één arm en een jampotje met melk in de andere, bij ons het laboratorium in lopen met de vraag, "willen jullie dit even testen?" .. Wat bleek, het bedrijf had een afspraak met het lokale, niet al te grote, ziekenhuis voor het analyseren van moedermelk. Dat heeft bepaalde vet- en eiwitpercentages, en de apparatuur om dat te testen is vrij duur, dus kwam er af en toe een moeder langs met een potje..
Op die dagen was het zeker feest in de bedrijfskantine?
Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.
pi_62451791
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 00:35 schreef LordNemephis het volgende:

[..]

Op die dagen was het zeker feest in de bedrijfskantine?
Huh? het lab was niet eens in de buurt van de kantine.. En het was nou ook weer niet zo dat die moeders ter plekke even een potje vol spoten..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_65889347
De volgende conversatie op mijn werk vandaag wil ik jullie niet onthouden.

Medewerker voert niets uit en houdt bovendien andere collega van het werk met urenlang geklets. Senior medewerker gaat erheen en verzoekt medewerker om aan het werk te gaan. Reactie medewerker: : "Ik ben hier voor de sociale contacten."

En bloedserieus ook nog! Life is stranger than fiction!
pi_65892089
Ik weet niet of het bizar genoeg is, maar ik heb in een ver verleden vakantiewerk gedaan in een satéfabriek. Op een morgen werd mij gevraagd om een metalen bak met twee vakken uit te spuiten, omdat de vakken vol waren gelopen met satésaus (het was een mal om die plastic bakjes in te vormen). Hogedrukspuit erop, onder een hoek erin spuiten zodat ik niet onder kom te zitten... blijkt het ding aan de onderkant een verbinding te hebben tussen die twee vakken.

Resultaat: met grof geweld in het onderste vak spuiten, en onder dezelfde druk een liter of 10 satésaus over me heen krijgen spuitend vanuit het bovenste vak.
pi_65892669
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 9 februari 2009 @ 21:16:35 #159
152789 karr-1
pi_65894012
quote:
Op maandag 9 februari 2009 19:13 schreef LoudGirl het volgende:
De volgende conversatie op mijn werk vandaag wil ik jullie niet onthouden.

Medewerker voert niets uit en houdt bovendien andere collega van het werk met urenlang geklets. Senior medewerker gaat erheen en verzoekt medewerker om aan het werk te gaan. Reactie medewerker: : "Ik ben hier voor de sociale contacten."

En bloedserieus ook nog! Life is stranger than fiction!
Die mensen heb je bij ons ook, ik snap dat niet....
pi_65894177
Als dat socializen erg lang door gaat krijg ik grondig de neiging de krant te gaan lezen of te fokken
Leuk is dat hoor beppende collega's die gewoonweg elders gaan zitten voor een praatje
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  maandag 9 februari 2009 @ 21:21:11 #161
152789 karr-1
pi_65894221
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:20 schreef Ml-etje het volgende:
Als dat socializen erg lang door gaat krijg ik grondig de neiging de krant te gaan lezen of te fokken
Leuk is dat hoor beppende collega's die gewoonweg elders gaan zitten voor een praatje
Dat zijn van die mensen die urenlang kleppen en dat heel normaal vinden. Maar als jij 1 keer de krant leest is het meteen raak, dan ben je niet werkzaam genoeg.
pi_65896155
quote:
Op maandag 9 februari 2009 21:21 schreef karr-1 het volgende:

[..]

Dat zijn van die mensen die urenlang kleppen en dat heel normaal vinden. Maar als jij 1 keer de krant leest is het meteen raak, dan ben je niet werkzaam genoeg.
Dan ben ik de beroerdste niet, "klets leuk door joh lees ik nog even verder "
Maarja er lopen er bij mij dan ook die half 11 binnen komen kakken
  dinsdag 10 februari 2009 @ 11:58:42 #163
239053 trifko
One Minute!
pi_65908306
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:54 schreef MissMayhem het volgende:
Ik heb een leuke.
Ik vergeet nooit mijn eerste stage als verpleegkundige.
Supernerveus. Helemaal shaky..
Jaha, blijkbaar werd iedere stagair 'ingewijd'.
De eerste persoon die ik mocht wassen was een kerel die uit het raam van zijn appartement was gesprongen omdat hij er vast van overtuigd was dat de regering achter hem aan zat.
Natuurlijk was hij er ook van overtuigd dat ik hem van kant ging maken.
Helemaal paranoia, half gebroken. Jah, maar hij moest gewassen.
Dus ik begin met wassen en als ik bij zijn penis kom, hoef ik het maar aan te raken en het ding komt recht (!).
Jah, wat doe je dan?
Handdoek erover gelegd en maar niet meer aangeweest.. Toen ben ik naar buiten gegaan en heb een mannelijke collega naar binnen gestuurd..
wie gaat er nou penissen wassen..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:25:17 #164
239053 trifko
One Minute!
pi_65909080
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:56 schreef thaduck het volgende:

[..]

Ik kan er nog wel een boek over schrijven

Mooiste wat ik meegemaakt heb bij WorldOnline vergeet ik helemaal te vertellen. We hadden een centrale verwarming en bla bla uiteraard. Die was op een gegeven moment stuk, en er was een monteur bezig om het te repareren. Alleen, deze monteur was nog niet zo heel kundig denk ik. Op een gegeven moment sloopte hij een leiding in het ketelhok (wat gewoon op de afdeling was, heel apart) waardoor er kokend water over hem heen spoot.

Hij kwam het hok uitgestormd terwijl hij ondertussen al zijn kleren uittrok en weggooide. Blijf dan maar eens met je bek in de plooi op je stoel zitten. Jesus wat een gezicht was dat

Voor de zeikers: volgens mij had hij verder niets opgelopen of er aan over gehouden. Dus mag je er om lachen.

OMG ik lieg hier helemaal dubbel ROFLMAO..
The greatest trick Trifko ever pulled was convincing the world he doesn't exist...
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:25:55 #165
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_65909097
Ik heb een uitzendbaantje gehad waarbij ik betrokken was bij de renovatie van een brug.
Nu had die brug onder het wegdek tunnels voor o.a. onderhoud. Om de 25 meter ofzo was er dan een betonnen wand met op zo'n 50 cm hoogte een gat waar je doorheen moest kruipen om in het volgende deel van die tunnel te komen.
Een van de jongens kon goed tekenen, en die had rondom dat gat een tekening gemaakt van een blote dame.
De dame stond met de kont naar je toe en met de benen wijd over dat gat gebukt.
Op een gegeven moment komen de uitvoerder en de inspecteur van rijkswaterstaat bij ons kijken hoe het gaat.
We zagen de uitvoerder tussen die benen door kruipen en keken dus allemaal wie komt daar binnen... Daarna kwam de inspecteur, een klein dik koddig mannetje zonder sexappeal tussen die benen door. We lagen allemaal in een stuip. De uitvoerder keek, en zag het en stond ook met een brede grijns onder zijn grote snor, maar de inspecteur heeft stond verbaasd te kijken over de hilariteit.

Ook kwam het voor dat mensen onder die brug sex in de auto hadden. Alleen was in het midden, tussen de rijbanen van de snelweg een reling weggebroken zodat we daar onder de brug konden komen. Tja, en we ontdekten dan ook wel eens zulke stelletjes als we toevallig naar beneden keken.
En die apparaten die landmeters gebruiken zijn hele goede verrekijkers. Op een vrijdagmiddag (toch al de middag dat er een viskraam van de zaak was en er niet zo heel hard werd gewerkt) stond ik met een collega eens zo'n ding uit te proberen toen we in het riet een stelletje ontdekten. Het viel collega's al snel op dat we ergens belangstelling voor hadden, en als echte bouwvakkers wisten ze dat dat maar een ding kon zijn. Binnen no time zag het zwart van de mannen rond dat ding. Het stelletje kreeg ook door dat er nogal wat volk op de been was op die brug in de verte en moet ook tot de conclusie gekomen zijn dat zij wel eens het onderwerp van de belangstelling waren, want ze waren toen rap vertrokken.
pi_65909286
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:33 schreef koemleit het volgende:

[..]

nou wat bizar zeg .
is sowieso gewoon een slechte mop
welke hal moet je hebben voor zieke air max ??
  dinsdag 10 februari 2009 @ 12:37:24 #167
234835 blaatertje
mekkert maar wat
pi_65909392
quote:
Op donderdag 18 september 2008 22:18 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Kop van de slang met diesel past niet in een benzine-tank
Wel in oude auto's. Pas met de komst van loodvrije benzine zijn de smallere vulkoppen gekomen.
En nog heb ik iemand halsstarrig z'n nieuwe auto met smallevulpijp vol zien gooien met gelode benzine. Het was wel een heel gewurm en gedoe, maar de tank was vol
pi_65909398
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 23:31 schreef Dwan het volgende:
toe ik bij de politie werkte was het altijd super om langs de cellen gangen te lopen en je middelvinger voor het raampje te houden. Damn wat werden sommige gek.
Echt heel erg triest en zielig, dit gedrag.
pi_65909592
Bij het bedrijf waar ik nu werk is een medewerker die weigert om met een PC te werken. Hij schrijft zijn brieven handmatig (in een vooroorlogs handschrift) en die typt een collega van me uit. En dit wordt gewoon geaccepteerd.
pi_65910271
Ik heb in verschillende fabrieken gewerkt en daar liepen altijd de meest vage figuren rond. Die chef bijvoorbeeld, hij ging een soort van kasten in elkaar zetten. Was wat ijzer, verlichting en andere crap en ze hadden zo'n voorbeeld model staan. Dat voorbeeldmodel was alleen de dag ervoor door iemand met een heftruck overreden, dus zag er nogal krom en scheef uit .
Maarja de bedrijfsleider zei: "Ja er staat wel ergens een showmodel, het moet er precies zo uitzien". Dus hij pakt heel droog die kasten, rijd er een voor een met een heftruck overheen totdat ze net zo scheef en verragd zijn en zet ze in elkaar.
Komt die bedrijfsleider: "Oh mijn god, wat heb je gedaan man?" Zegt ie "Ja ze moesten toch precies zo worden als het voorbeeldmodel?" .

Erg relaxte chef trouwens, je kon altijd rustig aan doen, ff een beetje rondhangen en ouwehoeren en als je 5 of 10 minuten te laat kwam (zoals ik vrijwel elke dag deed ) vond hij het niet erg zo lang je ff iets langer doorging.
pi_65911761
Ooit een baantje bij een grote zorgverzekeraar gehad waarbij ik nota's moest invoeren. Echt doodsimpel werk maar het verdiende wel goed. Dus ik voor een paar vrienden van me ook daar een baantje regelen. Het mooiste was nog wel dat de rest van de mensen die daar werkten absoluut niet doorwerkten. En de targets werden gesteld d.m.v. de gemiddelden. Dus de mensen die wat beter waren met de computer (of sowieso iets intelligenter) hadden een doodsimpel baantje. Echt s'ochtends twee uurtjes doorwerken en je kon 6 uur lang niks doen.

Dit heeft tot de meest bizarre situaties geleid; op een gegeven moment hadden we een leegstaand kantoor ingericht als squashbaan of waren we een complete middag aan het 'roken' (lees: in de stad lunchen of in de kroeg zitten.

Bij hetzelfde bedrijf had iedereen een eigen telefoon, totaal onnodig maar we hadden hem. Moest op een gegeven moment iedereen bij de chef verschijnen, want er was voor een paar duizend euri's extra op de telefoonrekening verschenen. Uiteindelijk kwam ene Johan jankend het kantoor van de baas weer uit. Bleek dat deze brave borst (type op zijn 18e getrouwd, op dat moment 28 maar al 4 kinderen elke zondag braaf naar de streng gereformeerde kerk) voor duizenden euro's homo-sexlijnen had gebeld:D
pi_65913248
Een pc waar net 1 dag geleden een image overheen is gegooid die "ineens" dailers op de desktop heeft zitten. De pc werd door 1 persoon gebruikt en die had geen idee. Zo kwam ik ze vaak tegen.
Live out of your imagination, not your history.
pi_65913819
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 12:45 schreef Isegrim het volgende:
Bij het bedrijf waar ik nu werk is een medewerker die weigert om met een PC te werken. Hij schrijft zijn brieven handmatig (in een vooroorlogs handschrift) en die typt een collega van me uit. En dit wordt gewoon geaccepteerd.
Goh werken wij bij hetzelfde bedrijf soms
  dinsdag 10 februari 2009 @ 14:59:13 #174
239053 trifko
One Minute!
pi_65913845
Ik had werk gevonden als hotelkamers opruimen, je weet wel bedden opruimen en dat soort dingen.. Een paar uurtjes gewerkt en daarna was ik foetsie nooit meer wat van me laten horen.. was zwart en volgens mij zouden ze me nieteens uit betalen..
Altijd even kloppen voordat je de deur openmaakt met de reservesleutel. Waarschijnlijk had de bewoonster van een kamer niet gehoord dat ik aanklopte of dacht ze dat ik haar vriend was. dus toen ik de kamer inliep lag er een naakte vrouw (sprak geen NL ook geen Engels) met haar ogen dicht op haar rug gestrekt op het bed te masturberen.. toen ze haar ogen opendeed schrok ze nogal, werd rood en vervolgens vroeg ze of ik even kon pauzeren met werken en begon ze me te zoenen, uit te kleden en megageil te pijpen, toen ik klaarkwam, heb ik op de deur Do Not Disturb opgehangen en daarna heb ik haar helemaal te pleuris geneukt, ik kwam wel 4 a 5 keer klaar in totaal die dag... Het bed zat helemaal onder mijn zaad..

[ Bericht 7% gewijzigd door trifko op 10-02-2009 15:04:48 ]
  dinsdag 10 februari 2009 @ 15:38:34 #175
181657 LordNemephis
computer says no
pi_65915297
quote:
Op dinsdag 10 februari 2009 14:59 schreef trifko het volgende:
Ik had werk gevonden als hotelkamers opruimen, je weet wel bedden opruimen en dat soort dingen.. Een paar uurtjes gewerkt en daarna was ik foetsie nooit meer wat van me laten horen.. was zwart en volgens mij zouden ze me nieteens uit betalen..
Altijd even kloppen voordat je de deur openmaakt met de reservesleutel. Waarschijnlijk had de bewoonster van een kamer niet gehoord dat ik aanklopte of dacht ze dat ik haar vriend was. dus toen ik de kamer inliep lag er een naakte vrouw (sprak geen NL ook geen Engels) met haar ogen dicht op haar rug gestrekt op het bed te masturberen.. toen ze haar ogen opendeed schrok ze nogal, werd rood en vervolgens vroeg ze of ik even kon pauzeren met werken en begon ze me te zoenen, uit te kleden en megageil te pijpen, toen ik klaarkwam, heb ik op de deur Do Not Disturb opgehangen en daarna heb ik haar helemaal te pleuris geneukt, ik kwam wel 4 a 5 keer klaar in totaal die dag... Het bed zat helemaal onder mijn zaad..
sure
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')