quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Sowieso, meisjes die denken dat ze grappig zijn met imitaties
wow, spannend hoor...quote:
Ik schreef gelijk een plan over hoe ik haar anaal zou kunnen vernederen. Heb ik vannacht weer wat om over te dromen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:40 schreef Electro-Worm het volgende:
dat filmpje liet mij serieus kokhalzen.
Nou! Lache zeg!quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:47 schreef Gummibeer79 het volgende:
Even vanuit dit filmpje doorgeklikt en hier op uitgekomen. En deze is dan wél weer hilarisch!
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:04 schreef Heathen. het volgende:
Ik vind'r wel lief.
Dat geldt ook voor de mensen die het als "goede reactie" bestempelenquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:13 schreef servus_universitas het volgende:
Die reacties ook op YouTube op dat filmpje. Wat een sneue reacties. Je kunt dat filmpje wel of niet waarderen, maar kom op zeg, "kk hoer", "je bent lelijk met je tyfuskop", "ga dood, je hebt vijf minuten van mijn leven verspild" enzovoort... hoe triest ben je dan. Reageer dan gewoon niet.
Dat klopt, die zijn minstens zo erg.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:20 schreef JDI het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor de mensen die het als "goede reactie" bestempelen
Maak een klapper zou ik zo zeggen, zeg ik zo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:28 schreef B.E.D het volgende:
Waarde rekels,
Het is droevig gesteld met de creativiteit van de OP's in KLB.
Ik zie een groeiende tendens om gewoon een of andere hyperlink te plaatsen die dan weer doorverwijst naar een of andere goedkope Youtube-output.
En dan een kwaliteits OP met: 'dit dus'
Linkdumptopcis
Waar zijn die mooie verhalen? Die constructief opgebouwde OP's?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:04 schreef Heathen. het volgende:
Ik vind'r wel irritant.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:21 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Dat klopt, die zijn minstens zo erg.
Tenzij ze niet geleerd heeft dat met volle mond praten niet netjes is.quote:
Dat sla je er dan in.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:38 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tenzij ze niet geleerd heeft dat met volle mond praten niet netjes is.
Sneeuwbataljon.quote:
vind t wel meevallenquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:26 schreef Toempf het volgende:
Ze heeft wel een raar accent.
daar ging het toch ook om?
Zo wil je toch niet klinken??quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:30 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Dit dus:
Zo wil je toch niet klinken.
KLACHT: Meisjes met een raar accent die zichzelf op Youtube zetten.
http://radio.fok.nlquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:08 schreef Tism het volgende:
Als iedereen die hier heeft gereageerd nu eens een .wav-je upload met een opname van z'n eigen stem, kan dit topic nog wat worden!..
O ja, ik was toen verkouden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:36 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
http://radio.fok.nl
http://uitzendinggemist.actionradio.nl:8080/fokradio/080908_1.mp3
Na 20 minuten ongeveer.
Zoals 'nice'.quote:Op maandag 15 september 2008 17:37 schreef Het_hupt het volgende:
of van die dozen die zo'n raar stopwoordje hebben
of zegmaar, als of je wat te zeggen hebtquote:
Maar dat doe ik ook.quote:Op maandag 15 september 2008 17:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
of zegmaar, als of je wat te zeggen hebt
dude, ik ben ook een noorderling maar ik doe het nietquote:Op maandag 15 september 2008 17:39 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook.
Typisch iets voor de Noordelingen.
Friesland.quote:Op maandag 15 september 2008 17:40 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dude, ik ben ook een noorderling maar ik doe het niet
bist n fryske mantje nouw?
Drenthe roeleert iddquote:
Klazinaveene, of zist in Zwartemeer?quote:Op maandag 15 september 2008 17:42 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hier een gat vlakbij Emmen.
Nee nee, Valthermond.quote:Op maandag 15 september 2008 17:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Klazinaveene, of zist in Zwartemeer?
rofl, had bijna Compas gevraagdquote:
Compas.quote:Op maandag 15 september 2008 17:46 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
rofl, had bijna Compas gevraagd
Da's pas DE inteeltstreek van Drenthe
als daar een vliegenoverlast is in de zomer......heb je dr een geboortegolf 9 maanden laterquote:
Whehe!quote:Op maandag 15 september 2008 17:56 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
als daar een vliegenoverlast is in de zomer......heb je dr een geboortegolf 9 maanden later
een keer een milf uut compas gehadquote:
Gadverdamme zeg.quote:Op maandag 15 september 2008 17:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een keer een milf uut compas gehad
loatte mie slik'n, loatte mie slik'n
man ik kwam niet meer bij
mên, ik had de boxem nog niet eens uitquote:
quote:Op maandag 15 september 2008 17:59 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
een keer een milf uut compas gehad
loatte mie slik'n, loatte mie slik'n
man ik kwam niet meer bij
ja mên, het was meteen gebeurdquote:
|