Let voor al op de smilie die aan het eind van mijn vorige reactie staatquote:Op zondag 14 september 2008 00:31 schreef Wouzerlicious het volgende:
[..]
Hmm.. ben ik het niet met je eens... jimi hendrix was wel degelijk een goeie gitarist die performance en muziek goed voor elkaar had... en dan ook nog eens knetter onder de invloed staat te rocken...
dat doen onze di-rect boysz niet hoor
Mooi laten klagenquote:Op zondag 14 september 2008 11:14 schreef Aresdreams het volgende:
gister het slagingsfeestje van de zanger gehad met optredentje er bij, het geluid was ruk, de politie klaagde over het volume, maar het spelen ging vet, gave show van gemaakt
nu weer stijvere nek en gaarzijntheid
zaltje, in een straat met restaurantjes, die hebben dus waarschijnlijk lopen klagenquote:Op zondag 14 september 2008 11:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Waar had je het feestje? In huis? Garage? Zaaltje?
stoer ding ja!quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Kijk, dit is dan een Tele die ik ook nog wel kan waarderen:
Ziet er best aardig uit ja en in het zwart valt de gayness van de headstock wat minder op.quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Yngwie Malmsteen - Gates Of Babylonquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:27 schreef Nastyman het volgende:
Yngwie Malmsteen - Far Beyond the sun!
Die wil ik zooo graag!quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Gruwelijkquote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
quote:Op zondag 14 september 2008 14:15 schreef Witchfynder het volgende:
"You're gay aren't you? You're so far in the closet you're having adventures in Narnia".
Jimmy Carr.
Dat het een tele met p90's is bevalt me wel, ik vind alleen de afwerking een beetje te patserig... Tele met p90's rockt!quote:Op zondag 14 september 2008 12:23 schreef Deansensitized het volgende:
Geen vlakke top, helaas. Dat vind ik toch kenmerkend voor een Tele, dus deze word het niet. EMG's erin sleutelen kan ik altijd nog zelf wel doenquote:Op zondag 14 september 2008 14:56 schreef TeleluvR het volgende:
Wellicht iets voor de metaalhoofden die wel een coole tele aandurven:
http://link.marktplaats.nl/193466000
wat een gedrocht!quote:Op zondag 14 september 2008 15:02 schreef TeleluvR het volgende:
Dean aan de tele? Het moet niet veel gekker worden!
Als jij nou een dikke tele koopt, dan koop ik deze:
[ afbeelding ]
*kwijl*
That's what she said...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |