Uit zichzelf?quote:Op zondag 14 september 2008 15:51 schreef Deansensitized het volgende:
Speeltie wat Menno?
Dean!quote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, zit er al wel een tijd aan te denken hoor... moet er alleen nog wel even goed over nadenken... en eerst nog wat andere dingen, wat gitaren afmaken, draadloos setje, andere versterker enzo, die dingen zijn eerst nodig.
En naast dat alles een auto rijdende houden, en straks op mezelf wonen
Hij speelt echt heerlijk maar Fender speelt vrijwel altijd heerlijkquote:Op zondag 14 september 2008 15:51 schreef Deansensitized het volgende:
Speeltie wat Menno?
Is zo.quote:
Chill nummertjequote:Op zondag 14 september 2008 16:31 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Dean!
Sorry voor de late reactie maar alsnog GEFELICITEERD!!!!
Als verjaardagcadeautje hebben we een nieuw liedje op onze hyves gezet: High Heels.....
Pardon?quote:Op zondag 14 september 2008 21:27 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik doe even een slotje en laat deze mergen met het gitaristentopic.
deze dusquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:42 schreef jef666 het volgende:
hallo,
Ik ben een "gevorderde" gitarist en ik zoek artiesten of bands die mooie gitaarliedjes spelen. Zodat ik ze mee kan spelen of na kan spelen. Ik heb al wat liedjes van Eric Clapton en nirvana en metallica een paar dingen gespeeld. Maar ik zoek meer artiesten en bands.
alvast bedankt.
Zo is datquote:Op zondag 14 september 2008 21:57 schreef TeleluvR het volgende:
Ja lekker is dat... wij kunnen hier ook niet spelen, alleen zeuren over gitaarmeuk!
" Boom boom"? (want dat is toch wel HET JLH-nummers).quote:Op zondag 14 september 2008 22:56 schreef SNArky het volgende:
Weet iemand hoe dat nummer van John Lee Hooker heet dat regelmatig op Arrow langskomt?
Wat noem je " mooie gitaarliedjes"? Als je mooi en technisch wil, speel dan eens wat van Iron Maiden.quote:
Sinds wanneer ben jij blij met PaintShopsquote:Op zondag 14 september 2008 23:33 schreef Witchfynder het volgende:
[..]![]()
heb je nog that "other than that.." linkje ergens?
Sinds ze cool zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 23:37 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij blij met PaintShops
Goedemorgen....quote:Op maandag 15 september 2008 06:50 schreef Moozze het volgende:
Goedemorgen
draadloos setje... heb ik nog wel liggenquote:Op zondag 14 september 2008 15:08 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, zit er al wel een tijd aan te denken hoor... moet er alleen nog wel even goed over nadenken... en eerst nog wat andere dingen, wat gitaren afmaken, draadloos setje, andere versterker enzo, die dingen zijn eerst nodig.
En naast dat alles een auto rijdende houden, en straks op mezelf wonen
Cynic houdt niet van liedjesquote:Op maandag 15 september 2008 13:23 schreef Cynic het volgende:
zo, waar komt al dat nieuwe volk vandaan?
En waarom moeten die de hele tijd filmpjes plaatsen van liedjes?
We zijn gemerged met een ander topic waar iemand vroeg wat hij moest gaan spelen geloof ik.quote:Op maandag 15 september 2008 13:23 schreef Cynic het volgende:
zo, waar komt al dat nieuwe volk vandaan?
En waarom moeten die de hele tijd filmpjes plaatsen van liedjes?
ok, ik zie het al, gemerged met een ander topic. Ik kon me al die filmpjes al niet herinneren.quote:
dat valt me idd ook nu pas op jaquote:Op maandag 15 september 2008 13:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
We zijn gemerged met een ander topic waar iemand vroeg wat hij moest gaan spelen geloof ik.
Waarom was je dan nooit hier?quote:Op maandag 15 september 2008 13:37 schreef MarMar het volgende:
[..]
dat valt me idd ook nu pas op ja![]()
maarreh HOI!
Ik ben Marrit en ik heb ook een gitaar!
Die is wel tamelijk geniaal inderdaadquote:Op maandag 15 september 2008 13:31 schreef brother52 het volgende:
Jerry Cantrell is toch wel een aardige gitarist?
Omdat gitaarspelen mannenwerk is!quote:
Er schijnt een nieuw album van Alice in Chains te komen met dezelfde zanger die ze in 2006 mee hadden op tour.quote:Op maandag 15 september 2008 13:50 schreef Cynic het volgende:
[..]
Die is wel tamelijk geniaal inderdaad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |