quote:Op dinsdag 16 september 2008 10:03 schreef Doodkapje het volgende:
Volgende zomermeet een bbqik heb hier wel de ruimte voor eigenlijk
Zoiets?quote:
Het is ook maar goed dat ie fijner speelt (en wmb beter klinkt,... en er beter uitziet) want anders is dat een beetje zonde van je geld.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:39 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja onzin natuurlijk, maar een echte gibson speelt wel fijner! ook al zit het tussen de oren, maar als je vindt dat je op een super vette gitaar speelt, dan speel je wel beter dan als je weet dat je op een crappie one speelt
Maar dat ding ziet er gewoon zooo gelikt uit... ...en je e-penis wordt daar 15 cm langer door ipv de 10 cm van Gibsonquote:Op woensdag 17 september 2008 10:00 schreef Cynic het volgende:
Vertel dat maar eens aan de mensen van PRS
Een Epiphone SG testen in een winkel is meestal vrij kansloos. Die dingen komen uit de fabriek met een action waar je nog een gitaar tussen kunt proppen. Alleen de betere zaak stelt die dingen af. Bij de feedbacks van de wereld doen ze dat alleen maar met 1500+ euro instrumenten.quote:Op woensdag 17 september 2008 10:12 schreef brother52 het volgende:
Dat valt zeker mee.
Afgelopen zaterdag heb ik een epiphone SG getest maar dat viel behoorlijk tegen. Dan speelt mijn Samick toch wel een stukje lekerder.
De gitaar was op zich wel goed afgesteld. Maar hij speelde gewoon minder dan de anderen die ik getest heb.quote:Op woensdag 17 september 2008 11:14 schreef Witchfynder het volgende:
Een Epiphone SG testen in een winkel is meestal vrij kansloos. Die dingen komen uit de fabriek met een action waar je nog een gitaar tussen kunt proppen. Alleen de betere zaak stelt die dingen af. Bij de feedbacks van de wereld doen ze dat alleen maar met 1500+ euro instrumenten.
Kijk, een Dean komt gewoon goed afgesteld uit de fabriek. Enkel van een Dean heb ik gehoord dat iemand de standaard action te laag vond. "Maar het zal wel zo horen met die snelle metalbassen..."
.
Met0l!!!quote:Op woensdag 17 september 2008 11:55 schreef Witchfynder het volgende:
Ah ok. Nou, dat kan..
Heb je weleens op een Viper gespeeld? Onze SG-fan is gebrand er een te proberen. Tot ons plezier, want er zitten EMG's in en die zijn wat beter voor metal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |