Daarom kijk ik het normaal ook via digitale tv, maar staat er nog niet opquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zit nu lama's te kijken, uitzendinggemist is echt weer achterhaald na die schitterende streams van 't EK, de OS en rtlgemist.
Ik heb ook DTV, maar kan geen programma's ed terug kijken, die videorecorder functie zeg maar.quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Daarom kijk ik het normaal ook via digitale tv, maar staat er nog niet op
Staan trouwens wel leuke concerten op, nu oasis weer aan staan
quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:55 schreef neo567 het volgende:
[..]
Ik heb ook DTV, maar kan geen programma's ed terug kijken, die videorecorder functie zeg maar.
Ziggo toevallig, nee zeker? Want ik zie een PSV vlag
Ha! Okay!quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]UPC, met uitzendinggemist, conerten en videorecorder
En natuurlijk eredivisie live![]()
Yep, thats rightquote:
Wat vond je van CBML gister?quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:07 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Yep, thats right![]()
Uitgeslapen en wel!
Ik heb gisteren niet gekeken, druk geweest met de Wiiquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:08 schreef neo567 het volgende:
[..]
Wat vond je van CBML gister?
En vind je Lise ook lekker ?
Jij had het polsbandje vd Wii om dusquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:09 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren niet gekeken, druk geweest met de Wii
Lise spreekt mij niet echt aan....eigenlijk niemand in CBML
Soms wel soms niet, vaak speel ik ook klassieke games en dan moet je de Wii-mote zijwaarts houden (dan wordt het een soort NES controller idee)quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:11 schreef neo567 het volgende:
[..]
Jij had het polsbandje vd Wii om dus, of heb je die niet nodig?
Oké!quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Soms wel soms niet, vaak speel ik ook klassieke games en dan moet je de Wii-mote zijwaarts houden (dan wordt het een soort NES controller idee)
Nee dat zal helaas niet gaan, maybe als er een competitie gestart wordt hier kan iemand het live streamen ofzo zoals Peter deed in zijn uitzending van de PPPS en de webcam op het scherm van de tv zetten, ik noem maar ietsquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:15 schreef neo567 het volgende:
[..]
Oké!
Lijkt me leuk hoor via het internet tegen elkaar racen!
Is het nog ergens live te volgen via internet, of kan dat nog niet anno 2008?
Zou leuk zijn als degene zonder Wii toe kunnen kijken als toeschouwer
Haha, ja dat klopt idd, deden daar in het begin ook competities, was erg leuk maar ook moeilijk, daar zitten de echte die hards, die speel je niet zomaar even weg dat heb ik wel gemerkt!quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zag je al in de lijst staan (van online Mario Kart) in GAM bong.
quote:
Leuke bijnaam: VietBongquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Haha, ja dat klopt idd, deden daar in het begin ook competities, was erg leuk maar ook moeilijk, daar zitten de echte die hards, die speel je niet zomaar even weg dat heb ik wel gemerkt!
[..].
Goedemorgen noekje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |