Ach ja we worden allemaal een dagje ouder hequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is weleens 62 geweest hoor, maar ik krijg het gewoon niet meer terug op dat niveau
plakkerig en met tieten. Lees terug of watquote:
Boeremoosquote:
Ze mag d'r wezen hčquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb r gisteravond nog even uitgewoond, nou goed?
Tja, die stond opeens voor me in de kroeg.quote:
Whehequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Tja, die stond opeens voor me in de kroeg.
En ik maar volhouden dat ik geen relatie wilde, het is er uiteindelijk toch van gekomenJe weet nooit hoe het gaat blijkt maar weer
Niet zo flauw hč!quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:14 schreef MPG het volgende:
Ow, ik ga trouwens niet op elke post antwoorden
Dat heb ik nou nooitquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Tja, die stond opeens voor me in de kroeg.
En ik maar volhouden dat ik geen relatie wilde, het is er uiteindelijk toch van gekomenJe weet nooit hoe het gaat blijkt maar weer
Je moet ook wel in een kroeg komen om iemand daar tegen te komenquote:
Och. Strooi er dan wat zout bijquote:
Mja misschien is dat het welquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:19 schreef crossover het volgende:
[..]
Je moet ook wel in een kroeg komen om iemand daar tegen te komen
quote:
Waarom geen koffie gedronken?quote:
koffiequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom geen koffie gedronken?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is dat toch allemaal met kindjes en zo. Ik moet er niet aan denken
quote:
is dat zo ja? Ik dacht dat Jort en ik niet Zo vaak van mening verschilden?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:56 schreef es70 het volgende:
Fles en JortK eensgezind... Dan zal het ook wel snel gaan vriezen in de hel
.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:56 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Fles en JortK eensgezind... Dan zal het ook wel snel gaan vriezen in de hel
.
Ik ben tegen het verneuken van mijn klassiekersquote:
Jouw mening is totaal onbelangrijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben tegen het verneuken van mijn klassiekers
Oh.... Ik begrijp het weer eens helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat zo ja? Ik dacht dat Jort en ik niet Zo vaak van mening verschilden?
Hij heeft wel een puntquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw mening is totaal onbelangrijk
Zijn we het toch weer eensquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw mening is totaal onbelangrijk
Whe?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:02 schreef es70 het volgende:
Oh.... Ik begrijp het weer eens helemaal verkeerd. Dat 'homo' en 'fag' enzo is een uiting van diepgewortelde liefde
. Silly me
.
Ja. Dat heb ik gezien. Jort en ik vinden het leuk elkaar van allerlei onchristelijks te beschuldigenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |