Waarom geen koffie gedronken?quote:
koffiequote:Op zaterdag 13 september 2008 19:27 schreef crossover het volgende:
[..]
Waarom geen koffie gedronken?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
wat is dat toch allemaal met kindjes en zo. Ik moet er niet aan denken
quote:
is dat zo ja? Ik dacht dat Jort en ik niet Zo vaak van mening verschilden?quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:56 schreef es70 het volgende:
Fles en JortK eensgezind... Dan zal het ook wel snel gaan vriezen in de hel
.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:56 schreef es70 het volgende:
[..]
[..]
Fles en JortK eensgezind... Dan zal het ook wel snel gaan vriezen in de hel
.
Ik ben tegen het verneuken van mijn klassiekersquote:
Jouw mening is totaal onbelangrijkquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben tegen het verneuken van mijn klassiekers
Oh.... Ik begrijp het weer eens helemaal verkeerdquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
is dat zo ja? Ik dacht dat Jort en ik niet Zo vaak van mening verschilden?
Hij heeft wel een puntquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw mening is totaal onbelangrijk
Zijn we het toch weer eensquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Whe?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:02 schreef es70 het volgende:
Oh.... Ik begrijp het weer eens helemaal verkeerd. Dat 'homo' en 'fag' enzo is een uiting van diepgewortelde liefde
. Silly me
.
Ja. Dat heb ik gezien. Jort en ik vinden het leuk elkaar van allerlei onchristelijks te beschuldigenquote:
De universele oplossing voor allesquote:
Ik heb er geen kijk op?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
.quote:
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De universele oplossing voor alles
BIER
Wat zij zegt.quote:
Het kan soms zo simpel zijn hčquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De universele oplossing voor alles
BIER
bier?quote:Op zaterdag 13 september 2008 20:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Nu een week geleden was ik ehmmm
Druk aan het vergaderenin het Zillertal
BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-IXquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:34 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
halloooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(als ik die knopjes nog zou hebben, had ik het in jouw post gewijzigdquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
BIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER-IX
Heb er zelfs nog een filmpje over gemaakt met me zatte harsesquote:
/madquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]
(als ik die knopjes nog zou hebben, had ik het in jouw post gewijzigd [ afbeelding ] )
De FOK BBQ was ook tofquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb er zelfs nog een filmpje over gemaakt met me zatte harsesOver hoe veel vetter een BBQ in het Zillertal is dan een avond op Fok rndkutten
Zeiksnorquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:11 schreef crossover het volgende:
[..]
(als ik die knopjes nog zou hebben, had ik het in jouw post gewijzigd [ afbeelding ] )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |