T is wat grijs, maar nou weer niet zo dramatisch tochquote:
Absoluut mee eens, maar veel mensen zien het hier niet als een medicijn, maar als snoepgoed voor een leuk avondje. Net als dat condoom dat niet nodig is, want zwanger worden wordt door Allah bepaald.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Vind medicijnen sowieso niet echt iets om voor de lol 's te proberen.
Het lijkt wel 7 uur in de avond zo donker is het hierquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:30 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is wat grijs, maar nou weer niet zo dramatisch toch
quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:35 schreef JortK het volgende:
[..]
Het lijkt wel 7 uur in de avond zo donker is het hier
quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Absoluut mee eens, maar veel mensen zien het hier niet als een medicijn, maar als snoepgoed voor een leuk avondje. Net als dat condoom dat niet nodig is, want zwanger worden wordt door Allah bepaald.
Kan me er wat de betrouwbaarheid wel 'iets' bij voorstellen jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:38 schreef es70 het volgende:
[..]Nou, ik heb de gyn toch maar Allah een handje laten helpen
.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:38 schreef es70 het volgende:
[..]Nou, ik heb de gyn toch maar Allah een handje laten helpen
.
jij bent snel terug dan.quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:47 schreef OA het volgende:
Komt hier net een optocht door de straat met trommelende idioten, verklede figuren, etc...
quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent snel terug dan.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent snel terug dan.
quote:
I know. Maandag mag ik weer uitrusten.quote:
Dan hoef je de kids niet naar school te brengen of zo?quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:09 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
I know. Maandag mag ik weer uitrusten.
Morfine?quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:55 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb ineens een geniaal idee voor een nieuw topic. Hier kun je bij de apotheek eigenlijk alle medicijnen gewoon afhalen, zonder recept. Ben benieuwd wie het zwaarste medicijn kan noemen wat ik hier kan krijgen, en als bewijs koop ik het dan ook... gewoon omdat het kan.Nou ja, als ik zin heb dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |