abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:07:46 #1
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_61593387
Leuk, ga je weg bij T-Mobile vanwege de slechte service, wordt Orange opeens T-Mobile.
Maargoed, ik bel heel weinig en eigelijk alleen naar mijn vriendin. Ik heb dus pre-paid en bel haar gratis, Orange had een actie: waardeer 10 euro op en bel 1 nummer de volgende maand gratis.
Dit doe ik dus ook en werkt perfect, heb ik straks 100 euro beltegoed ofzo maar dat kan van pas komen op vakantie, als ik los zou betalen zou ik veel meer kwijt zijn.

Maar dat terzijde, mijn telefoon is een beetje op. Een simlockvrije vind ik te duur, dus ik wil weer een prepaid, maar dan zit ik dus vast aan een simlock telefoon.
Nu Orange T-Mobile is kan ik dan een T-Mobile telefoon kopen en mijn Orange kaart daar in doen zonder dat de boel geblokkeerd is door een simlock? Het is immers hetzelfde bedrijf geworden en ik zie T-Mobile in mijn scherm...
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_61593399
Ik vrees van niet, maar als het toestel 1 jaar of ouder is kun je het gratis door T-mobile zelf laten unlocken.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:09:03 #3
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_61593408
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:08 schreef soylent het volgende:
Ik vrees van niet, maar als het toestel 1 jaar of ouder is kun je het gratis door T-mobile zelf laten unlocken.
Ik wil dus een NIEUW toestel met mijn OUDE kaart
Niet een jaar wachten voor ik mijn kaart in de nieuwe telefoon kan stoppen
  Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:10:36 #4
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_61593433
Ik kom er net achter dat www.orange.nl helemaal niet eens meer bestaat als zodanig en dat ik volgens mij niet eens meer Orange telefoons kan kopen...
  zaterdag 13 september 2008 @ 01:15:33 #5
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_61593519
Gaat niet helaas, heb het toevallig vorige week gevraagd in een T-Mobile-winkeltje. Ondanks dat ze Orange hebben overgenomen, kun je met je Orange-simkaart geen gebruik maken van T-Mobile-aanbiedingen / -prepaidtoestellen. Erg idioot.

Verder zijn overal de Orange-opwaardeerkaarten op, dus naar je 10 procent extra beltegoed kun je ook fluiten. Hoezo klantgericht denken?
Stop the world, I want to get out.
  Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 01:18:06 #6
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_61593570
Ik waardeer telefonisch op, dus dat is het probleem niet.
Maar om dit soort dingen ben ik dus weggegaan bij T-Mobile, maar ze hebben nu wel een leuk telefoontje voor weinig, ik ga alleen niet van simkaart wisselen want dan mis ik mijn gratis bellen.
pi_61593607
Wat voor toestel zoek je dan?
Dit, is, mijn, staat van bewustzijn
  zaterdag 13 september 2008 @ 01:22:30 #8
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_61593635
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik waardeer telefonisch op, dus dat is het probleem niet.
Maar om dit soort dingen ben ik dus weggegaan bij T-Mobile, maar ze hebben nu wel een leuk telefoontje voor weinig, ik ga alleen niet van simkaart wisselen want dan mis ik mijn gratis bellen.
Die Nokia zeker?

Misschien moet je zeggen dat je simkaart kapot is. Ze zullen dan een nieuwe - T-Mobile - kaart moeten opsturen, waarmee zich wellicht wegen openen. En het lijkt me dat ze niet zomaar je contract ooit afgesloten met Orange mogen openbreken, dus dat gratis bellen moeten ze vanaf blijven.
Stop the world, I want to get out.
  zaterdag 13 september 2008 @ 10:34:13 #9
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_61596189
Ik ga zo ook eens even langs die T-mobile shop, want ik snap er ondertussen geen moer meer van bij wie ik nou wat voor abonnement heb .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
  Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 11:30:09 #10
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_61596999
Nee geen Nokia, ik wil een Sony Ericsson omdat ik die nu ook heb en ik toentertijd een Memorystick M2 2GB heb gekocht en dat kreng was bijna 60 euro in die tijd.

Sowieso heb ik altijd Sony telefoons gehad, later Sony Ericsson en die bevallen prima.
pi_61598724
Ik heb sinds kort mijn abbo bij orange verlengd, kom je bij t-mobile terecht, sindsdien is het kut.
  zaterdag 13 september 2008 @ 15:12:12 #12
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_61600744
Ik vind de overgang tot nu toe wel prima. Internet via 3G is alleen maar sneller geworden.

Volgende week ga ik 'echt' over naar T-Mobile omdat m'n huidige abonnementsvorm van Orange niet meer bestaat. Hopen dat dat allemaal goed gaat .

Het blijft wel vreemd. Ik mag nu met m'n 9 maanden oude Nokia N95 al een sim-only abonnement bij T-mobile afsluiten. Daar zal Orange niet veel aan verdiend hebben, dus.
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:14:22 #13
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_61601840
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 01:15 schreef Lkw het volgende:
Gaat niet helaas, heb het toevallig vorige week gevraagd in een T-Mobile-winkeltje. Ondanks dat ze Orange hebben overgenomen, kun je met je Orange-simkaart geen gebruik maken van T-Mobile-aanbiedingen / -prepaidtoestellen. Erg idioot. (...)
Een SIMlock is een lock op het MCC en MNC id, aangezien een orange SIM een andere MNC id zal geven dan een T-Mobile SIM kan dit gewoon niet. Ze hebben Orange dan wel overgenomen, maar het zijn nog steeds 2 netwerken. Waarschijnlijk gaat Orange gewoon verdwijnen en komen de Orange zendmasten gewoon op het T-Mobile netwerk.

Ik zou eens bij T-Mobile navragen of je je nummer niet kan laten overzetten op een T-Mobile prepaid SIM, aangezien Orange toch gaat verdwijnen.
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:16:05 #14
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_61601873
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:14 schreef Aaargh! het volgende:

Ik zou eens bij T-Mobile navragen of je je nummer niet kan laten overzetten op een T-Mobile prepaid SIM, aangezien Orange toch gaat verdwijnen.
Ik heb m'n abonnement van Orange ook omgezet naar een abonnement van T-mobile. Heb een nieuwe T-mobile simkaart gekregen maar behoud wel m'n Orange telefoonnummer.
  Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 21:52:17 #15
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_61609723
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 16:14 schreef Aaargh! het volgende:

[..]

Een SIMlock is een lock op het MCC en MNC id, aangezien een orange SIM een andere MNC id zal geven dan een T-Mobile SIM kan dit gewoon niet. Ze hebben Orange dan wel overgenomen, maar het zijn nog steeds 2 netwerken. Waarschijnlijk gaat Orange gewoon verdwijnen en komen de Orange zendmasten gewoon op het T-Mobile netwerk.

Heb gisteren een mail gestuurd, die zouden ze binnen 48 uur (het zullen wel 2 werkdagen worden) beantwoorden, dus het zal mij benieuwen.
  Moderator maandag 15 september 2008 @ 12:40:57 #16
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_61642274
Even gebeld met T-Mobile.
Eerst het nummer "bent u nog geen klant" maar helaas, na 20 minuten wachten hoorde ik dat dat niet voor pre-paid is, ook al ben je nog geen klant, daar kom je alleen als je een abonnement wil.
Dan T-Mobile pre-paid, die heeft geen idee hoe en wat, weet alleen dat het niet kan.
Toen Orange gebeld en die zegt dat ik maar een simlock vrij toestel moet kopen en dat dat maar 20 euro duurder zou zijn. Vanaf eind 2009 zou ik wel een Orange kaart in een T-Mobile locked telefoon kunnen doen (maar volgens mij was dit meer een wilde gok).

Even gekeken naar het toestel: T-Mobile locked 60 euro, Simlockvrij 108 euro (bij de goedkoopste).

Dikke nep dus, dat wordt unlocken, want dat spelen ze nu in de hand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')