Ik wil dus een NIEUW toestel met mijn OUDE kaartquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:08 schreef soylent het volgende:
Ik vrees van niet, maar als het toestel 1 jaar of ouder is kun je het gratis door T-mobile zelf laten unlocken.
Die Nokia zeker?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
Ik waardeer telefonisch op, dus dat is het probleem niet.
Maar om dit soort dingen ben ik dus weggegaan bij T-Mobile, maar ze hebben nu wel een leuk telefoontje voor weinig, ik ga alleen niet van simkaart wisselen want dan mis ik mijn gratis bellen.
Een SIMlock is een lock op het MCC en MNC id, aangezien een orange SIM een andere MNC id zal geven dan een T-Mobile SIM kan dit gewoon niet. Ze hebben Orange dan wel overgenomen, maar het zijn nog steeds 2 netwerken. Waarschijnlijk gaat Orange gewoon verdwijnen en komen de Orange zendmasten gewoon op het T-Mobile netwerk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:15 schreef Lkw het volgende:
Gaat niet helaas, heb het toevallig vorige week gevraagd in een T-Mobile-winkeltje. Ondanks dat ze Orange hebben overgenomen, kun je met je Orange-simkaart geen gebruik maken van T-Mobile-aanbiedingen / -prepaidtoestellen. Erg idioot. (...)
Ik heb m'n abonnement van Orange ook omgezet naar een abonnement van T-mobile. Heb een nieuwe T-mobile simkaart gekregen maar behoud wel m'n Orange telefoonnummer.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:14 schreef Aaargh! het volgende:
Ik zou eens bij T-Mobile navragen of je je nummer niet kan laten overzetten op een T-Mobile prepaid SIM, aangezien Orange toch gaat verdwijnen.
Heb gisteren een mail gestuurd, die zouden ze binnen 48 uur (het zullen wel 2 werkdagen worden) beantwoorden, dus het zal mij benieuwen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:14 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Een SIMlock is een lock op het MCC en MNC id, aangezien een orange SIM een andere MNC id zal geven dan een T-Mobile SIM kan dit gewoon niet. Ze hebben Orange dan wel overgenomen, maar het zijn nog steeds 2 netwerken. Waarschijnlijk gaat Orange gewoon verdwijnen en komen de Orange zendmasten gewoon op het T-Mobile netwerk.
Ik zou eens bij T-Mobile navragen of je je nummer niet kan laten overzetten op een T-Mobile prepaid SIM, aangezien Orange toch gaat verdwijnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |