murdock in star trekquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:10 schreef Wiebeldak het volgende:
Murdock kan wel zingen.
quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:05 schreef Florian_ het volgende:
Die kan dus echt niet zingen![]()
![]()
Moet ik dus mee naar die film Mama Mia met m'n vriendin. Kut natuurlijk, maar ik stemde nog redelijk in omdat er Abba ABBA liedjes in worden gezongen (Stoer, die blonde is geil) en omdat Pierce Brosnan erin speelt (M'n jeugdheld, Golden Eye is tof) blijkt het een vage film te zijn waarin fucking james bond in een apenpakkie gaat dansen en liedjes (probeert) te zingen..WTF
![]()
2e klacht: Ik heb sinds vandaag een auto, alleen nog geen rijbewijs. Fail
Niet iedereen kijkt RTL Boulevard en leest de Story hoorquote:Op zaterdag 13 september 2008 01:30 schreef Posdnous het volgende:
Hij heeft voor het uitkomen van de film al duizend keer overal verteld dat hij niet kan zingen, dus beetje een late call.
Wat voor roestbak heb je nou weer aangeschaft?quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:05 schreef Florian_ het volgende:
2e klacht: Ik heb sinds vandaag een auto, alleen nog geen rijbewijs. Fail
Patricia Paaiij en jerney Kaagmanquote:Op zaterdag 13 september 2008 02:35 schreef BobbyB het volgende:
Hadden ze het niet een beetje op kunnen krikken dan, net als dat ze bij de muziek van Britney en al die andere popsterretjes deden? Die konden ook niet zingen.
Volgens mij heeft nog een groter deel van de mannenbevolking in NL dit meegemaakt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 01:05 schreef Florian_ het volgende:
Die kan dus echt niet zingen![]()
![]()
Moet ik dus mee naar die film Mama Mia met m'n vriendin. Kut natuurlijk, maar ik stemde nog redelijk in omdat er Abba liedjes in worden gezongen (Stoer, die blonde is geil) en omdat Pierce Brosnan erin speelt (M'n jeugdheld, Golden Eye is tof) blijkt het een vage film te zijn waarin fucking james bond in een apenpakkie gaat dansen en liedjes (probeert) te zingen..WTF
![]()
Hoe kun je nou drie keer naar dezelfde film gaan in de bios?quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:33 schreef karr-1 het volgende:
Die blonde is ondertussen ook al over de 50 en Mamma Mia is een geweldige film. Ben er al 3 keer geweest, geheel vrijwillig.
De eerste keer was het gratis omdat ik vrijkaarten gewonnen had, de tweede keer ging ik met een vriendin en de derde keer met mijn moeder en mijn zus.quote:Op zondag 14 september 2008 00:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Hoe kun je nou drie keer naar dezelfde film gaan in de bios?En dan Mamma Mia he, geen goeie film ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |