Ik was ook zwaar geschokt toen ik het lasquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:02 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat, iemand voor junk uitmaken!
colaquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Jij mag nog gans geen bier![]()
Pak jij de Fristi maar even
ja moet toch ook gebeurenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij acht het nodig om te vermelden dat je pissen was.
Niet met mijn mobieltje iig.quote:
Probeer het eens.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:58 schreef tipsch het volgende:
Omdat je het al moeilijk genoeg hebt, zal ik je niet verder onderuit halen.
Het vermelden van een sanitaire stop?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:04 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
ja moet toch ook gebeuren
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Het vermelden van een sanitaire stop?
Oh, gaan we op die tour.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:03 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij acht het nodig om te vermelden dat je pissen was.
En jij geniet ervan! Hand uit je broek Ruud!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, gaan we op die tour.![]()
Jij zeikt zonder te vertellen dat je gaat pissen.
![]()
![]()
![]()
Lobasca is de koningin niet hoor... die weet dat we haar best een paar minuten kunnen missenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oh, gaan we op die tour.![]()
Jij zeikt zonder te vertellen dat je gaat pissen.
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij geniet ervan! Hand uit je broek Ruud!
Ik ga ff pissen, iemand bezwaar?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Lobasca is de koningin niet hoor... die weet dat we haar best een paar minuten kunnen missen
Niet?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Lobasca is de koningin niet hoor... die weet dat we haar best een paar minuten kunnen missen
Heulemaal nietquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ruud, ik zal je missen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga ff pissen, iemand bezwaar?
Ja, je houdt het maar gewoon op hoor, komop zegquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ga ff pissen, iemand bezwaar?
Hoi Amandaquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Niet?![]()
*kroon in een hoek flikkert*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |