quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
oh kheb de foto's van 2 jaar EW eindelijk op mn hyves gezet
Klopt, wit is alle kleuren en zwart is het negatief ervan of andersom...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jammer...ik vind veel kleuren leuk, maar wit is geen kleur heh
Dan maar ff naar die duurzame winkel voor de legging van Róisín Murphyquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:22 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh jammer...ik vind veel kleuren leuk, maar wit is geen kleur heh
Ben d`r ook bang voorquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Na die wedstrijd is Atteveld weer een stuk kaler.
Schandalig...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[inside information] deze fijne queens of the stone age plaat stond niet eens in de computer...[/inside information]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Wouw coole foto en ik zie een tattoo
Maar nu vast welquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
[inside information] deze fijne queens of the stone age plaat stond niet eens in de computer...[/inside information]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:21 schreef muisje-eliza het volgende:
oh kheb de foto's van 2 jaar EW eindelijk op mn hyves gezet
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Dan maar ff naar die duurzame winkel voor de legging van Róisín Murphy
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:26 schreef moveyourass-kevin het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
dat is mn man zn naam in t singalees
Of misschien de Chemical Brothers - Midnight Madness ? ook nog niet op 3FM te horen geweest.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:29 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
![]()
Heb je toevallig ook My mistakes were made for you? De nieuwe single van The Last Shadow Puppets, staat ook nog niet in de computer..![]()
Dan heb je de primeur op 3FM![]()
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:31 schreef Litton-Lane het volgende:
De laatste schaduw poppetjes is toch van AM (de zanger)
Leuk bandje
Die stem is best krachtig
I know, I know, I knowquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:30 schreef -Hans- het volgende:
M.A.N.D.Y. vs. Booka Shade - Body Language (Tocadisco Remix)
quote:
Ik moet die nog steeds kopen ofzo. Lijkt me gaafquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Samen met de zanger van The Rascals
![]()
Het album The Age of the Understatement is ook!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |