lol eerste paar seconden dacht ik dat het echt wasquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kan je zelf in de gaten houden, zie http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html
Zo`n hotpanssquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:12 schreef muisje-eliza het volgende:
ik wil wel ff live langskomen...kunnen we t even hebben over de auto van Rudy :p
*dacht dat mn favo proggie op tv begon...maar blijkbaar niemeer*
dus ik luister nog ff mee
zeg als ik langskom krijg ik wel een seksie onderbroek heh![]()
Hoe moeten wij dat nou ruikenquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:03 schreef muisje-eliza het volgende:
niet meet vlak voor t topic is afgelopen vragen of ik er 1 wil openen...terwijl ik ontzettend nodig moet pissen![]()
Wilde het net vragen.. wie is die dame in de studio ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:13 schreef Litton-Lane het volgende:
Een VROUW in de stu stu studio
Maar ik vind een super massive black hole juist leuk!quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat kan je zelf in de gaten houden, zie http://www.cyriak.co.uk/lhc/lhc-webcams.html
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Giel op een booreiland? Daar heb je geen tornado voor nodig om het verkeerd af te letten lopen. 1 sigaret is al genoeg.quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:11 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Goed gegokt, Misschien een booreiland in de stroom van een tornado [ afbeelding ]
@ Rudy en Kevin - zie deze Topic Titel
De nieuwe hoorde ik op slam in de auto tijdens de C&S show. Je moet iets anders... om die tijd....quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:14 schreef Sersjee het volgende:
Kylie![]()
Vanmiddag nog Better the devil you know meegezongen toen ik op de fiets naar huis zat
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zo`n hotpanss![]()
[ afbeelding ]
Ik ben lid en krijg korting![]()
quote:
Ik mag Heerenveen graag zien verliezen. Tijdelijk fan van Heracles dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
Fans van Heerenveen of Heracles hier ?2-2 inmiddels
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoe moeten wij dat nou ruiken
Dat ene meisje van 16 uit India (ofzo) ook. Die was er zo bang voor, dat ze zichzelf van het leven beroofde....quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef Feldhofer het volgende:
[..]
Maar ik vind een super massive black hole juist leuk!
Zo werkt dat natuurlijk niet!
Kom op Heraclesquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:15 schreef borisz het volgende:
Fans van Heerenveen of Heracles hier ?2-2 inmiddels
Die hebben ze toch niet bij LLink...quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wil n roze met goude glitters
niet het slimste meisjequote:Op vrijdag 12 september 2008 22:17 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dat ene meisje van 16 uit India (ofzo) ook. Die was er zo bang voor, dat ze zichzelf van het leven beroofde....
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Die hebben ze toch niet bij LLink...
Ik weet niet of ik korting krijg bij een winkel die dat wel heeft hoor [ afbeelding ]
Na die wedstrijd is Atteveld weer een stuk kalerquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:18 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Kom op Heracles![]()
![]()
Zondag Ajax- Roda
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Alleen het plaatje wat ik post-te.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |