quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:38 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ja dat heb ik al geprobeerd. Maar na 2 dagen kon ik niets meer wijzigen
Ik geef toe ik download veel shit maar als ik dit download krijg ik al de kriebels. Na 2 dagen gingen mijn knopjes op grijs en ik kon ook niks meer typen etc.quote:
Heb je daarvoor een heel account gemaaktquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:41 schreef InAfrika het volgende:
Niet klagen, in Afrika hebben ze niet eens office pakketen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]Gek dat is een zelfmoord terroristSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Moet ik weer dat heel verhaal gaan uitleggenquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:46 schreef wijsneus het volgende:
Gratis Open Source Office pakket nummer 1
Gratis Open Source Office pakket nummer 2
Jij moet haar opblazen, dat doet ze niet uit haar zelfquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:46 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Gek dat is een zelfmoord terrorist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
dat dusquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:48 schreef Superfast het volgende:
Downloaden kost een half uurtje maximaal
Ik heb al super lang Office Professional in de winkel zon 600 euro, hier gratis.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:43 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Ik geef toe ik download veel shit maar als ik dit download krijg ik al de kriebels. Na 2 dagen gingen mijn knopjes op grijs en ik kon ook niks meer typen etc.
Ik moet het huiswerk maken volgens een opmaak code. Deze opmaak kan alleen in words gemaakt worden daarom gebruik ik geen open officequote:Op vrijdag 12 september 2008 21:46 schreef wijsneus het volgende:
Waarom piraten als het ook legaal kan?
Gratis Open Source Office pakket nummer 1
Gratis Open Source Office pakket nummer 2
Doe es met goede argumenten komen dan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:47 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Moet ik weer dat heel verhaal gaan uitleggen
Ja maar voordat je de juiste crack hebt ben je een jaar en vele frustraties verder. Dan koop ik liever voor 50 euro de hele mik mak en volgende maand visio en project erbij voor 70 euro. Totale kosten 120 euroquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:48 schreef Superfast het volgende:
Downloaden kost een half uurtje maximaal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |