ze zeggen het ook onterecht, ze zeggen dat ik geen honger heb, ik heb (volgens de Nederlandse taal van dit moment) gewoon honger, ~ behoefte aan voedsel, niemand kan beweren dat ik dat niet kan hebben, want ik kan wel degelijk behoefte aan voedsel hebben, dat is geen alleenrecht van arme Afrikaantjes in Afrika. Ze beweren dus onterecht dat ik geen honger (kan) hebben, want ik heb het wel degelijk, dat jij wil dat honger in de toekomst gaat betekenen dat je dagen niet gegeten hebt staat los van het feit dat honger nu gewoon betekend dat je behoefte aan voedsel hebt.
Wat moet ik dan zeggen als ik behoefte heb aan voedsel (honger), dat ik trek heb? Dat betekend ook weer iets anders, dat betekend dat je zin hebt in eten, dat kan op elk moment van de dag zijn, ook als je net hebt gegeten, zoals ik eerder al zij, trek is wanneer je verlangt naar een bepaalde smaak of tekstuur van voedsel, of wanneer je gewoon zin hebt om ergens op te kauwen.
samengevat:
Ik zeg dat ik honger heb, (behoefte aan voedsel, want dat betekend het nu nog) en dan gaan mensen zeggen dat mijn honger, trek is. Waarbij zij dus fout zijn, ze beweren dat honger betekend: "dood gaan van de honger, of extreem honger lijden" en dat trek betekend dat ik behoefte heb aan voedsel. En die opmerking is gewoon ongelovelijk storend....
Friends are like potatoes. If you eat them, they'll die...
-------------------------------------
www.theinvision.nl