Of: die hebben geen honger, dat is normaal want ze hebben nooit wat anders gekend! Wij daarentegenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:49 schreef Eva4Evah het volgende:
Moet je zeggen: "Die kindjes in Afrika hebben geen honger, die hebben gewoon een ander eetpatroon"
X3, volgens mij denkt iedereen dat, behalve die afrikaantjes want die zijn gewoon te dom om bij het water te gaan wonenquote:Op zaterdag 13 september 2008 09:33 schreef B_ernd het volgende:
[..]
Dat vraag ik me wel altijd af ja
Ook zoiets, met die tsunami kwam er een nagolf de kant van somalie op.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:49 schreef MouzurX het volgende:
[..]
X3, volgens mij denkt iedereen dat, behalve die afrikaantjes want die zijn gewoon te dom om bij het water te gaan wonen![]()
Toen we in europa in dezelfde fase zaten bouwden we allemaal steden bij rivieren in de buurt etc, maar nee hoor.. ik ben een afrikaan, ik ga lekker midden in de woestijn wonen
Dat is een whigger.quote:Op zondag 14 september 2008 00:15 schreef GizartFRL het volgende:
Honger vs ideaalbeeld:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
* GizartFRL klikt topic weg.
quote:Op zondag 14 september 2008 11:28 schreef X_X het volgende:
Zij daar in Afrika hebben geen honger, ze hebben trek.
Epic!quote:Op maandag 6 oktober 2008 23:29 schreef Tommeke het volgende:
Dus ik zo: Jij dus ook niet, je bent ook in Nederland![]()
Ging ie vet schelden, te kansloos zulke mensen
Onterechte klacht, typische tendens hier op Fok! In 'het echte leven' krijgt men zo een oneliner naar diens kop, men staat dan met een mond vol tanden, kan en durft er niets tegen in te brengen (hier wordt er inhoudelijk ook niks tegen ingebracht overigens). Dus men rent naar zijn computer, opent met een ongelooflijke grappige en vooral stoere opzet een klacht in dit subforum en voelt zich een hele piet.quote:
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Onterechte klacht, typische tendens hier op Fok! In 'het echte leven' krijgt men zo een oneliner naar diens kop, men staat dan met een mond vol tanden, kan en durft er niets tegen in te brengen (hier wordt er inhoudelijk ook niks tegen ingebracht overigens). Dus men rent naar zijn computer, opent met een ongelooflijke grappige en vooral stoere opzet een klacht in dit subforum en voelt zich een hele piet.![]()
En dan zijn er nog meelopers die direct 'terechte klacht' neerknallen met een volgzame hersenloze smiley erbij![]()
Dan even inhoudelijk, we leven niet meer in de middeleeuwen, honger zo erg dat je er aan sterft of bijna aan sterft kennen we niet. Wij zijn een stelletje verwende zeikende nesten en dat horen we niet graag over ons zelf nietwaar TS?
Ik zal het wel zwaar te verduren krijgen hier, maar dat zie ik waarschijnlijk morgenochtend wel, ik pleit hem nu, terug naar 'het echte leven'![]()
Hey apenootje. Als je nou eens gaat lezen.. Het ging ook niet over honger als in de middeleeuwen, want daar leven die afrikaantjes ook niet (die leven nog eerder maar dat terzijde), maar over honger an sich. Ik mag geen honger hebben, want dat hebben ze in Afrika al. Moet je eens de reacties horen als ik zeg, ze mogen daar geen water want dat hebben wij al. Slaat ook nergens op.. Zoals al eerder gezegd: In afrika hebben ze het slecht, en op sommige plaatsen hongersNOOD, wij hebben daarom echter nog wel honger af en toe.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 00:25 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Onterechte klacht, typische tendens hier op Fok! In 'het echte leven' krijgt men zo een oneliner naar diens kop, men staat dan met een mond vol tanden, kan en durft er niets tegen in te brengen (hier wordt er inhoudelijk ook niks tegen ingebracht overigens). Dus men rent naar zijn computer, opent met een ongelooflijke grappige en vooral stoere opzet een klacht in dit subforum en voelt zich een hele piet.![]()
En dan zijn er nog meelopers die direct 'terechte klacht' neerknallen met een volgzame hersenloze smiley erbij![]()
Dan even inhoudelijk, we leven niet meer in de middeleeuwen, honger zo erg dat je er aan sterft of bijna aan sterft kennen we niet. Wij zijn een stelletje verwende zeikende nesten en dat horen we niet graag over ons zelf nietwaar TS?
Ik zal het wel zwaar te verduren krijgen hier, maar dat zie ik waarschijnlijk morgenochtend wel, ik pleit hem nu, terug naar 'het echte leven'![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |