quote:Honger is het biologische signaal van het lichaam dat er behoefte aan eten is.
hon·ger de; m 1 behoefte aan voedsel
quote:Hoe kun je nou klagen over school?! De kinderen in Afrika kunnen niet eens naar school!
pff.. die mensen hebben toch helemaal geen geld om een verhuisbusje te huren..quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:07 schreef Koepert het volgende:
Vragen jullie je overigens ook wel eens af bij die Geldinzamelacties voor hongernegers, dat als ze zeggen dat de kleine dikbuik 12 km moet lopen voor een beetje water, waarom ze dan niet verhuizen richting t water??
Maar die hebben ook niks om te verhuizenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:11 schreef Djarum het volgende:
[..]
pff.. die mensen hebben toch helemaal geen geld om een verhuisbusje te huren..
moet ik het soms aan je voorlezenquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:06 schreef bonke het volgende:
je hebt trek, geen honger
klacht twee is terecht
als ik behoefte heb aan voedsel, heb ik dus hongerquote:Honger is het biologische signaal van het lichaam dat er behoefte aan eten is.
hon·ger de; m 1 behoefte aan voedsel
waarom blijven ze er niet danquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:12 schreef moonmovies het volgende:
[..]
Maar die hebben ook niks om te verhuizen
Bijna goedquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:13 schreef __Saviour__ het volgende:
Je hebt het niet koud, je hebt het fris! In Afrika, daar hebben ze het pas koud!
quote:
Eens met beidequote:Op vrijdag 12 september 2008 20:05 schreef Toempf het volgende:
onterechte subklacht.
Eens met Pieterquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |