Ach man, rust, ik wou mezelf gisteren bijna ophangen omdat ik dacht dat iedereen omgekomen was door de zwarte gaten. Ik ben nu online in een andere dimensie.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dacht dat je zondag pas terug zou komen, dus zat eigenlijk nog ff van de rust te genieten.
Shhquote:Op zaterdag 13 september 2008 12:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dacht dat je zondag pas terug zou komen, dus zat eigenlijk nog ff van de rust te genieten.
En hoe is het daar? Hebben ze daar ook terroristen en Paris Hilton? Of is dat hetzelfde?quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ach man, rust, ik wou mezelf gisteren bijna ophangen omdat ik dacht dat iedereen omgekomen was door de zwarte gaten. Ik ben nu online in een andere dimensie.
Ik zie hier allemaal hippies en Hilary Duff. Cartman die is nu bezig de hippies te laten verdwijnen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 12:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En hoe is het daar? Hebben ze daar ook terroristen en Paris Hilton? Of is dat hetzelfde?
Dat is nog maar het begin, straks krijg je nog Bassie & Adriaan, Ali B, Take That, Britney Spears en Mikaquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:01 schreef BobbyB het volgende:Ik denk; ik zet ff mijn WMP op shuffle met alle muziek in de library, wat komt er langs? KINDEREN VOOR KINDEREN!
Klacht: vriendin die je library vervuilt ipv onder d'r eigen account in te loggen.![]()
![]()
Afzienquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:01 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Hoe was dat, een week afkicken?
Britney Spears ben ik al tegengekomen, maar die zijn van mezelfquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:03 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Dat is nog maar het begin, straks krijg je nog Bassie & Adriaan, Ali B, Take That, Britney Spears en Mika
Je aanzien is gedaaldquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Britney Spears ben ik al tegengekomen, maar die zijn van mezelfAli B houd ze gelukkig niet van.
Ik was vroeger helemaal weg van Britney, tot ze zo raar ging doenquote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Britney Spears ben ik al tegengekomen, maar die zijn van mezelfAli B houd ze gelukkig niet van.
Banwaardig inderdaad.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:11 schreef KingOfPop het volgende:
Moet dat?
Snelste 'comeback'quote:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:13 schreef BobbyB het volgende:
doei!Ik ga ook ff wat nuttigs doen!
[ afbeelding ]
Middag.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goeiemorgen iedereen.
Ik eet nu sate van de kerk..
Kun je dat daar ook al krijgen jaquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goeiemorgen iedereen.
Ik eet nu sate van de kerk..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |