En is Lise nu wel of geen hoer?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:21 schreef Mathara het volgende:
Goeienavond all. Gaan ze vanavond nou ECHT met de ruzie van Ribas en Yasmin beginnen
stttttt...........quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:22 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Jij gaat het weekend een jaartje ouder in
nog niet bekendquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:26 schreef tong80 het volgende:
Vannacht te laat ingeschakeld.
Wie won de Kamasutra test ?
Ribas zeker ?
Ze hebben alleen nog geoefend.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:26 schreef tong80 het volgende:
Vannacht te laat ingeschakeld.
Wie won de Kamasutra test ?
Ribas zeker ?
Dat vinden de makers en dus zij ook en wij ook. Of zo.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:32 schreef Juud79 het volgende:
Ribas en Yasmin vinden elkaar meer dan leuk, zegt de voice over...
Hoe dan?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:40 schreef Frasier het volgende:
He, daar is die blonde kerel met dikke tieten weer.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:40 schreef Frasier het volgende:
He, daar is die blonde kerel met dikke tieten weer.
Dat staat over een half uurtje op internet, dan kan je het zelf kijken...quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:44 schreef neo567 het volgende:
Tv is kapot --> wat is er allemaal te missen ?
Zal Joost door Fiona in de afgrond worden geduwd?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:44 schreef neo567 het volgende:
Tv is kapot --> wat is er allemaal te missen ?
Juud, dat dacht ik ook, en heb het geteld. 21 keerquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:39 schreef Juud79 het volgende:
Fucking hell, hoe vaak zegt die Brrribas 'Weet je'
Ha! oké thnx Ccquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal Joost door Fiona in de afgrond worden geduwd?
Zal Ribas ook de Kamaustra wedstrijd winnen?
Is Lise eigenlijk een man?
Spanning en sensatie!
Ribas is toch braaf geweest?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat was nou ook weer niet nodig.
Je bedoelt Wii polsbandje ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:53 schreef Copycat het volgende:
Nana heeft het hart van Marco gewonnen?
Had ze zichzelf maar niet om moeten bouwen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:54 schreef Copycat het volgende:
Zo! Die wordt even afgebrand.
Beetje sneu, dit.
Sneu... ze gaat er zelf zitten en heeft zichzelf zo laten verbouwen....quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:54 schreef Copycat het volgende:
Zo! Die wordt even afgebrand.
Beetje sneu, dit.
De love straalt er aan alle kanten vanaf. Weerkaatst.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:58 schreef tong80 het volgende:
Heeft iemand Kelly al een keer betrapt op iets leuks.
Een kleine glimlach ofzo ?
Nee.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:58 schreef tong80 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
De love straalt er aan alle kanten vanaf. Weerkaatst.
Is in het hokje nog een beetje blijven hangen van DGK. Vroeger had je TV-kijkers (die van de kijkcijfers) die je alles kon wijsmaken en streamers(een lastig klein groepje) die daar lijnrecht tegenover stonden. Nou zijn er tv-kijkende streamers zonder streams.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:57 schreef Copycat het volgende:
Kelly helemaal in love met haar Marco.
Puhlease, who the fuck do they take us for? Moron nation?
Kelly is Gothic, wist je dat niet?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:58 schreef tong80 het volgende:
En gaat naar huis, hand in hand met die blonde...quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chelsea weigert zondag een creditcard
Terwijl je er bij de voetbalclub met die naam niet inkomt zonder.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:01 schreef LekkerSimpel het volgende:
Chelsea weigert zondag een creditcard
In DGK had qua verhaallijnen tenminste nog een kop en een staart op televisie. Hier heb je alleen een kop. Of een staart. Dan is die weer met die (Marco met Nana) en is dat stuk chagrijn zo in love met haar Marco.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:01 schreef ruudpuntenel het volgende:
Is in het hokje nog een beetje blijven hangen van DGK. Vroeger had je TV-kijkers (die van de kijkcijfers) die je alles kon wijsmaken en streamers(een lastig klein groepje) die daar lijnrecht tegenover stonden. Nou zijn er tv-kijkende streamers zonder streams.![]()
Avonne's updates zijn mijn rots in de branding.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:11 schreef petraa het volgende:
Zelfs nu met dit topic, volg ik er geen zak van! Jullie wauwelen allemaal doorelkaar en iedereen zegt wat anders, wat moet ik nou als BlonTje? Ga ik het ooit nog snappen en ik weiger te kijken, dus of ik het ga snappen hangt van jullie af!
Keej ga ik me daar eens even inlezen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Avonne's updates zijn mijn rots in de branding.
Dat is de enige die voor vuurwerk zorgt.quote:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Lise gaat er snel uit helaas. Die had alle kerels op een rijtje gepijpt en naar gelang de smaak van het sperma haar keuze gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |