Thanks voor het posten. Wat een mooie liedjes.quote:
Wie vor Jahr und Tag is mooi met oa: Wie Ein Baum, Den Man Fallt, Es Gibt Keine Maikafer Mehr, Mein Testament en Uber den Wolken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:02 schreef Helgi het volgende:
[..]
Thanks voor het posten. Wat een mooie liedjes.Btw ik heb nu een 'best of' cd van Reinhard Mey. Welke albums raden jullie aan?
Ik kan maar weinig over de albums vinden op internet.
Thanks voor de tips.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:38 schreef starla het volgende:
[..]
Wie vor Jahr und Tag is mooi met oa: Wie Ein Baum, Den Man Fallt, Es Gibt Keine Maikafer Mehr, Mein Testament en Uber den Wolken.
Ook mooi:
Ankomme Freitag Den 13
Aus Meinem Tagebuch
De eerdere werken dus
Redelijk goed Duits toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:11 schreef TheYoung1 het volgende:
Gutte nacht, freunde. Es ist zeit fur mich zu gehn. Was ich nog zu sagen hette, daurt eine sigarette, und ein letstes glas im stehn..
Pardon my german
Nostalgie ftw!
Ben half duits dus....Maar schrijven is nooit mn sterkste kant geweest.quote:Op zaterdag 13 september 2008 07:19 schreef Helgi het volgende:
[..]
Redelijk goed Duits toch?Als je het maar begrijpt denk ik altijd maar.
Ik kan veel wel verstaan wat ie zingt.
Leuk.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:30 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Ben half duits dus....Maar schrijven is nooit mn sterkste kant geweest.
Ik wilde weer je katten zien.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Zeg spiekert!!! Doe eens een fatsoenlijk fobo maken. Ik wil terug lurken
Aahh oke dan, het zijn ook schatjesquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:02 schreef Helgi het volgende:
[..]
Ik wilde weer je katten zien.Ik vind dat je leuke katten heb.
Edit: btw dit vind ik ook een mooi lied. Leuke tekst.![]()
Gedraaid op de crematie van mn opa, nog steeds brullen als ik hem hoor.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:11 schreef TheYoung1 het volgende:
Gutte nacht, freunde. Es ist zeit fur mich zu gehn. Was ich nog zu sagen hette, daurt eine sigarette, und ein letstes glas im stehn..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |