En dan heb je nog ik irriteer mij aan gemist!quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:22 schreef Boomfluisteraar het volgende:
[..]
1: Taalfouten.
2: Onlogische zinsopbouw.![]()
En toen je op het HBO zat zat je zeker te verkondigen dat je studeerde. MBO is een school, HBO is een hogeschool, WO is een universiteit. Klaar.
Klacht ongegrond en dus een slotje!
Precies dat bedoel ik idd.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:30 schreef sweetysven het volgende:
Ben het gedeeltelijk wel met je eens, mensen die constant nadruk moeten leggen dat op de uni zitten. Zeg je bijvoorbeeld ik ga naar me les of ga naar school dan proberen ze je te verbeteren. Als je me kan verbeteren weet je ook precies waar ik het over heb, bespaar je zelf de moeite want je maakt er echt geen indruk mee.
Dat zeg je inderdaad niet, maar om een andere reden dan jij denkt..quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:29 schreef BertMaalderink het volgende:
Maar je zegt toch niet tegen je maten in de kroeg Hoe laat zijn jullie morgen op de universiteit?
+1quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:45 schreef charon het volgende:
[..]
Dat zeg je inderdaad niet, maar om een andere reden dan jij denkt..
Nee, dat je Havo hebt gedaan betekent echt dat je nooit meer zult kunnen dan datquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:54 schreef Impala-neuker het volgende:
TS is een wannabe, je hebt Havo gedaan, een HBO-opleiding, wat moet je dan in godsaam op de universteit?![]()
Feit is dat je IQ gewoon stukken lager ligt dan dat van de gemiddelde vwo'er, eens een stumper altijd een stumpert.
Als je voor een dubbeltje geboren bent dan word je nooit een kwartje.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, dat je Havo hebt gedaan betekent echt dat je nooit meer zult kunnen dan dat
Sukkel.
Met hard werken kun je inderdaad ver komen. Maar een hoger IQ zul je er niet van krijgen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:57 schreef Ladidadida het volgende:
[..]
Nee, dat je Havo hebt gedaan betekent echt dat je nooit meer zult kunnen dan dat
Sukkel.
Een Master volgen die aansluit op mijn HBOquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:54 schreef Impala-neuker het volgende:
TS is een wannabe, je hebt Havo gedaan, een HBO-opleiding, wat moet je dan in godsaam op de universteit?![]()
Bwahahahaha. Ik heb Havo, niks meer. Maar wel een baan op Uni niveau. Waar ben je dan met je vergelijking. Wat je op de middelbare school doet (of juist niet) zegt helemaal niks over je IQ of wat dan ook. Puur hoeveel je zin hebt om je best te doen op de middelbare school. En zo zijn er ladingen zoals ik, veel zitten kutten en daarmee een mogelijke uni opleiding laten lopen. Zonde absoluut, maar heeft geen fuck met IQ of zo te maken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:54 schreef Impala-neuker het volgende:
Feit is dat je IQ gewoon stukken lager ligt dan dat van de gemiddelde vwo'er, eens een stumper altijd een stumpert.
Dus jij beweert dat er totaal geen relatie bestaat tussen je opleidingsniveau en je IQ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bwahahahaha. Ik heb Havo, niks meer. Maar wel een baan op Uni niveau. Waar ben je dan met je vergelijking. Wat je op de middelbare school doet (of juist niet) zegt helemaal niks over je IQ of wat dan ook. Puur hoeveel je zin hebt om je best te doen op de middelbare school. En zo zijn er ladingen zoals ik, veel zitten kutten en daarmee een mogelijke uni opleiding laten lopen. Zonde absoluut, maar heeft geen fuck met IQ of zo te maken.
Nee, maar ik zeg wel dat geen Uni doen niet perse aan je IQ hoeft te liggen. Beetje een mus is een vogel, alle vogels zijn mussen voorbeeld.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:09 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dus jij beweert dat er totaal geen relatie bestaat tussen je opleidingsniveau en je IQ?
Nou gefeliciteerd. Ik ken iemand met alleen een HAVO-diploma die nu vakken vult. Ik ken een VWO'er die nu een dikke vette baan heeft. Ziejewel dat je opleiding er toe doetquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bwahahahaha. Ik heb Havo, niks meer. Maar wel een baan op Uni niveau. Waar ben je dan met je vergelijking. Wat je op de middelbare school doet (of juist niet) zegt helemaal niks over je IQ of wat dan ook. Puur hoeveel je zin hebt om je best te doen op de middelbare school. En zo zijn er ladingen zoals ik, veel zitten kutten en daarmee een mogelijke uni opleiding laten lopen. Zonde absoluut, maar heeft geen fuck met IQ of zo te maken.
Ik ben zeer zeker niet de enige, ken er vele zoals ik.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Nou gefeliciteerd. Ik ken iemand met alleen een HAVO-diploma die nu vakken vult. Ik ken een VWO'er die nu een dikke vette baan heeft. Ziejewel dat je opleiding er toe doet![]()
![]()
![]()
!!!!!111!!!!
Gefeliciteerd, je bent een uitzondering. Leuk voor jou, maar is niet representatief.
Nee, maar wél aan de universiteit studeren heeft wél met je IQ te maken. En daar gaat het om.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:12 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar ik zeg wel dat geen Uni doen niet perse aan je IQ hoeft te liggen. Beetje een mus is een vogel, alle vogels zijn mussen voorbeeld.
Congrats.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben zeer zeker niet de enige, ken er vele zoals ik.
Als je hem leraar noemt ook, het is namelijk een docent. En zo wil hij zelf ook aangesproken worden.quote:Op vrijdag 12 september 2008 19:16 schreef Plots het volgende:
Eens met topicstarter!
Als ik de leraar gewoon "meester" noem, word ik ook scheef aangekeken.
Precies, dat is hardcore. Zijn helaas altijd wel een paar van die kneuzen die je dan gaan verbeteren omdat ze zo graag willen laten horen dat ze 'wel universiteit' doenquote:Op vrijdag 12 september 2008 19:01 schreef Maurari het volgende:
Ik noem het ook gewoon school. Juist dan ben je elite
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |