quote:Op zaterdag 13 september 2008 02:13 schreef Wing het volgende:
Gewoon WoW spelen, dan vliegt tijd zo voorbij.
Als je zoveel te doen hebt op vrijdag, wat let je dan om het in die 6 uur te doen?quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:54 schreef Dr.Crane het volgende:
Wtf denken die mensen, dat we de hele dag niets te doen hebben op vrijdag, en maar een beetje meer dan 5 uur lang gaan lopen rondhangen?
elk tussenuur bier drinkenquote:Op zondag 14 september 2008 15:37 schreef MJay1 het volgende:
En waarom zit jij niet in de kroeg dan? Tussenuren zijn perfect!
moet ie wel vrienden hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:56 schreef Kiev het volgende:
Tussenuren op de middelbare zijn juist tof. Beetje rondhangen met je maatjes enzo...
Ik ben bang voor je dat die roostermakers geen universitaire opleiding gevolgd hebben!quote:Op maandag 15 september 2008 16:48 schreef Dr.Crane het volgende:
Nu hebben ze het ook nog op donderdag geflikt komende week, 2 dagen dus.Moet ik wéér een college zelf maar doorlezen.
Hoe achterlijk zijn die roostermakers?
Nu heel stiekem wel. Stiekemerd!quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:24 schreef Renesite het volgende:
Ik heb er 4 ingeroosterd op maandag, 2 op donderdag en 4 op vrijdag. Zie je mij klagen? Nee he?
Ik ben betrapt.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:26 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu heel stiekem wel. Stiekemerd!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |