Ik heb ze allemaalquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:34 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Met dat nieuwe pack overweeg ik ook alle expansions te gaan halen...
Teringquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:39 schreef SuperFruitig het volgende:
Ja hoor![]()
Gisteren 2k aan experience opgedaan in ongeveer 10 potjes. De beste manier is 8player max ranked CTF servers, small maps. Dan gaat het snel
Dat is de key denk ik. Kleine maps, veel flagsteals, carrier kills en returns levert heel snel heel veel punten opquote:
En je reed over me heen met de tankquote:Op maandag 15 september 2008 07:32 schreef Deacon_Tigra het volgende:
irritant is my middle name, ik zat je anders wel te beschermen toen jij de vlag had ja
![]()
volgende week krijg ik een nieuwe
nieuwe map en jetpacksquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:20 schreef Moozzie het volgende:
Wat zit er allemaal in die nieuwe pack?
Ik zal hem vanaaf accepten en weer spelenquote:Op dinsdag 16 september 2008 10:26 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
nieuwe map en jetpacks![]()
En accept mn invite es op PSN
Beterquote:Op maandag 22 september 2008 11:25 schreef SuperFruitig het volgende:
Nieuw ronderecord311 punten in 1 game
Ik zit nu bij wat amerikanen in een clan (elk hebben 100k punten atm), ik zelf zit rond de 11k maar het gaat nu snel (1k/uur ongeveer) dus als ik zo door ga hoef ik maar 275 uur er in te stoppen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |