abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:18:10 #26
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61601913
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:16 schreef oh-oh het volgende:
Hara als het je teveel tekst is dan lees je het toch niet, jeetjemina.
Er staat nergens dat er teveel tekst is, ik wil het juist lezen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:19:31 #27
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61601935
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 07:42 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Interpunctie zijn komma's en punten enz, die zitten in de tekst. Evenals alinea's. Wat jij wilt zijn witregels

Anyway, ik denk dat iemand met Teckel-ervaring ook prima een Chihuahua aankan. Dus daar zal ik me geen zorgen over maken als ik jou was.

Hierzo, omdat het een goede post is, en ik het als ontwerper toch niet kan laten
[..]
Nu ja, ik had het dus niet gelezen en ging ervan uit dat interpunctie ook wel zou missen, my bad. Dankje voor de witregels
  zaterdag 13 september 2008 @ 16:24:14 #28
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_61602011
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 13:17 schreef Isegrim het volgende:
Ik vind die langharige wel leuk. Maar dan vind ik een vlinderhondje eigenlijk een verbeterde versie daarvan:

[ afbeelding ]
Ik heb echt niet met kleine honden maar dat ziet er wel heel cute uit
pi_61607559
quote:
Op zaterdag 13 september 2008 15:30 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik ken iemand met een vlinderhondje en vind dat zo'n zeikhondje,die piept echt overal om,nou is dat maar een hondje natuurlijk met meer heb ik geen ervaring.Ik vind chi's hele grappige en schattige hondjes om te zien,volgens mijn moeder ben ik wat dieren/honden betreft altijd al gek geweest op misbaksels zoals zei ze noemt (dat vond ze van Gijs&Joost ook hoor als pup).

Gijs is 2.5jaar en Joost bijna 10mnd dus ik denk wel een goede leeftijd om er een bij te nemen,Joost doed het nu ook heel goed kwa zindelijkheid,luisteren etc,hij doed graag Gijs na.

Het word alleen volgens mij een hele toestand om een mooie,gezonde chihuahua te vinden,bij veel fokkers wachtlijsten dus dat word geduld hebben.... MP enzo lijkt me niet zo verstandig.
Gijs is toch die witte hond? Dat is zeker geen misbaksel, dat is een hond met humor.
  Moderator zaterdag 13 september 2008 @ 22:23:21 #30
155227 crew  Guppy
dus
pi_61610288
En hoe kan je een Teckel-pupje nou een misbaksel noemen

Onze Floortje toen ze nog klein was en nooit stil kon zitten:

En nu:
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_61610506
Ze vond ze ook alleen maar lelijk als pup,vooral Gijs vond ze een misbaksel.Toen ik met em thuis kwam was dat het 1e wat ze zei "Jij kiest ook altijd van die misbaksels" Floor is ook lief,hoe oud is ze nu?Leuke foto ook,maar ze blijft die krulharen om d'r staart houden he? Ik vind eigenlijk alle pups schattig,zelfs van honden die ik volwassen lelijk vind.

Dit was Joost als pup

DIt was Gijs als pup

En nu
01-08-2008
pi_61612149
He Joost en Gijs zijn gaaf! .
Ik heb zelf bij toeval een dwerg jack. (bij belangstellling zie fobo) Niet bewust voor gekozen het is ons gebeurd en dat is maar goed ook. .

Als kattenliefhebber ben ik dus ook van kleine hondjes gaan houden. Vaak een groot karakter in een klein jasje.
Een Chihuahua sprak me daarom ook aan voor als Ollie er over een paar jaar niet meer is. Maling aan wat mensen er over lopen te schamperen. Je hebt een hond maar dan een praktische die maar zelden ergens geweigerd wordt en dus bijna overal mee naartoe kan.

Enfin, afgelopen zomer eens wat gelezen over de Chihuahua en belande natuurlijk ook op Youtube.
Eerlijk gezegd ben ik me kapot geschrokken van de zogenaamd lollige filmpjes van agressieve Chihuahua's.
Volgens mij hebben die diertjes ook een hoop te lijden onder het klein zijn.

Vandaar even een tvp om een wat beter beeld te krijgen van deze hondjes. .

Ps. ik had natuurlijk ook simpelweg een tvp kunnen plaatsen maar das ook weer zo lullig.
pi_61616142
@Stali ,leuk hondje ook! Wat gaaf dat je een kauw hebt,heb ik ook gehad(en een tamme kraai)
Ik heb wat mailtjes naar fokkers rondgestuurd,ben erg benieuwd naar de reacties.

Oh-Oh,heb je mischien het e-mail adres van waar die van jou vandaan komen?

Hier smelt je toch voor

01-08-2008
pi_61616267
OMG die zou je toch zo in je handtasje stoppen?
  zondag 14 september 2008 @ 11:33:38 #35
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_61616774
Oh dat is net een babykarel
Ik ga vandaag eens even voor je vragen aan wat vriendinnen wat zij buiten mijn fokker nog betrouwbare fokkers vinden en dan mail ik je wel.
Mijnes heeft alleen kh in de planning staan. Je hebt wel mazzel, een lh reu is het minst populair en daar zijn de kortste wachtlijsten voor
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61616892
quote:
Op zondag 14 september 2008 10:56 schreef Isegrim het volgende:
OMG die zou je toch zo in je handtasje stoppen?
Dat is nou juist wat ik niet wil

Oh-Oh,thanks
01-08-2008
pi_61688545
Kreeg vandaag mailtje van een Fokker terug,ik had om informatie gevraagd:

Beste PP,

Als alles goed gaat wordt Fee volgende week gedekt, de pups zullen dan rond kerst geboren worden.
Als er nieuws is over de dekking of de zwangerschap, zullen wij dit natuurlijk vermelden op onze website!

Met vriendelijke groet,
Kennel

Nou als dat alles is nadat ik een uitgebreide mail heb gestuurd....
01-08-2008
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:19:23 #38
176471 oh-oh
pi_61688605
Haha ben ik stiekem wel benieuwd welke kennel dat is, pm?
Ik ben nog steeds rond aan het vragen trouwens, ik ben nog geen leuk lh nest op het spoor, bij mijnes echt alleen kh op de planning voorlopig en verder wil ik je nergens sturen waar ik zelf niet zou gaan en ik ben HEEL kieskeurig dus dat kan ff duren...
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_61688674
Poison, als er wachtlijsten zijn is het wel een duidelijk antwoord.
Niet vergeten dat het handelaren zijn he? .
  dinsdag 16 september 2008 @ 22:28:51 #40
176471 oh-oh
pi_61688914
Overigens weet ik wel van veel fokkers dat ze echt onwijs veel mails krijgen en dat het merendeel van die mensen die mail naar heel veel fokkers stuurt. Dus dat ze kort antwoorden kan ik ergens wel begrijpen.
Bellen werkt vaak beter, of NOG beter , ga eens kijken op een show en spreek daar mensen aan.
Als je me laat weten in welke regio je woont wil ik wel even de shows in de buurt voor je opzoeken.
Helaas zit ik niet meer in de chihuahua-internet- wereld, maar er worden vaak wandelingen georganiseerd door diverse fora, dus mss is het leuk om je aan te melden ergens?
( Groucho Marx )
  woensdag 17 september 2008 @ 16:43:09 #41
84328 Lllaura
painting pictures
pi_61705856
Leuke hondjes hoor. Vind alleen dat ze vaak van die vieze oogjes hebben. En wallen...
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  woensdag 17 september 2008 @ 17:02:02 #42
176471 oh-oh
pi_61706412
Bolle oogjes zijn nu eenmaal gevoeliger voor wind en zo
Maar ze hebben geen wallen hoor, dat is gewoon donkere natte vocht vaak onder die oogjes.
Dat vind ik wel het nadeel van de langhaar, die hebben vaak echt van die vieze traanstrepen.
Mijne gelukkig niet en op zwart zie je het ook niet.
( Groucho Marx )
pi_61714941
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 22:21 schreef Stali het volgende:
Poison, als er wachtlijsten zijn is het wel een duidelijk antwoord.
Niet vergeten dat het handelaren zijn he? .
Ik weet niet of er een wachtlijst is bij deze fokker of hoe deze fokker werkt.

Mijn man blijft trouwens bij nog een teckel,mischien dan maar nog een teckel en een chi
01-08-2008
pi_61714990
Of een kruising tussen een teckel en een chihuahua.

Ik heb een keer een kruising teckel - Duitse herder gezien.
pi_61715059
@ oh-oh,stuur je de kennel wel via pm
Ik woon in Apeldoorn,weet je of er daar binnenkort een show is? Waar kan ik dat opzoeken?
01-08-2008
pi_61715187
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Of een kruising tussen een teckel en een chihuahua.

Zat laats op Marktplaats te kijken en daar stonden ze dus op he!!!

Heb me echt kwaad lopen over sommige advertenties daar
01-08-2008
pi_61715976
quote:
Op woensdag 17 september 2008 21:44 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb een keer een kruising teckel - Duitse herder gezien.
Het is te hopen dat de moeder dan de herder was en niet andersom
pi_61716041
quote:
Op woensdag 17 september 2008 22:09 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Het is te hopen dat de moeder dan de herder was en niet andersom
Dat vroeg ik mij dus ook af, maar dat was niet bekend.
  donderdag 18 september 2008 @ 09:17:38 #49
84328 Lllaura
painting pictures
pi_61724308
Bij mijn moeder thuis hadden ze vroeger een kruising teckel bouvier. Geen porem: het model, incl. de korte pootjes van een teckel en de vacht en de kop van een bouvier.

Als m'n opa ermee op straat liep, werd ie ook door iedereen aangehouden te vragen wat voor hond dat was. Dan hing ie een lukverhaal op over een Russische Wolvenvanger; een heel zeldzaam ras, waarvan er maar een paar in Nederland waren. En zowaar, de meeste mensen hadden er inderdaad wel eens over gehoord, of een een documentaire oid over gezien!

Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
  donderdag 18 september 2008 @ 09:46:14 #50
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_61724820
quote:
Op donderdag 18 september 2008 09:17 schreef Lllaura het volgende:
Bij mijn moeder thuis hadden ze vroeger een kruising teckel bouvier. Geen porem: het model, incl. de korte pootjes van een teckel en de vacht en de kop van een bouvier.

Als m'n opa ermee op straat liep, werd ie ook door iedereen aangehouden te vragen wat voor hond dat was. Dan hing ie een lukverhaal op over een Russische Wolvenvanger; een heel zeldzaam ras, waarvan er maar een paar in Nederland waren. En zowaar, de meeste mensen hadden er inderdaad wel eens over gehoord, of een een documentaire oid over gezien!

Geweldig

Ik wil ook een puppie
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')