klopt als een bus.quote:Op maandag 15 september 2008 11:02 schreef marvdeparv het volgende:
fucking lame lui waren dat op TMF idd
ik snap niet zogoed dat die mensen altijd denken dat ze zo geboren zijn, dat ze anders zijn, graag de duistere kant omarmen. Je kiest daar toch zelf voor, om er zo bij te lopen, en je weet ook best dat je er opvallend uitziet. Ga dan verdomme niet zeiken dat er ook zo op je gereageerd wordt!
bleeeeerghhh kankergothics
Op zich wel, ware het niet dat de meeste gothicmeiden claimen dat ze met doden kunnen praten e.d.quote:Op maandag 15 september 2008 11:22 schreef Mister_Shiny het volgende:
[..]
Dus het klinkt je wel plausibel in de oren?
Ach ik weet niet, het heeft ook wel wat om om zaterdagavond vleermeisjes te gaan kijken in Vera.quote:Op maandag 15 september 2008 11:02 schreef marvdeparv het volgende:
fucking lame lui waren dat op TMF idd
ik snap niet zogoed dat die mensen altijd denken dat ze zo geboren zijn, dat ze anders zijn, graag de duistere kant omarmen. Je kiest daar toch zelf voor, om er zo bij te lopen, en je weet ook best dat je er opvallend uitziet. Ga dan verdomme niet zeiken dat er ook zo op je gereageerd wordt!
bleeeeerghhh kankergothics
die zijn er niet meer zoveel tegenwoordig toch? en ja soms zijn ze wel geil iddquote:Op maandag 15 september 2008 11:51 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Ach ik weet niet, het heeft ook wel wat om om zaterdagavond vleermeisjes te gaan kijken in Vera.
hhahahah vond je hem zo goed vermomd:Dquote:Op dinsdag 16 september 2008 18:13 schreef Syb-rund. het volgende:
ik zag valerio er eerst niet tussen staan, haha wat een koning
Ehm, niet om lullig te doen ofzo, maar die hele gothic-scene bestaat al sinds 1979 en is al zo'n 10 jaar op sterven na dood. Goth kwam voort uit o.a. een stroming die zichzelf positive punk noemde met als belangrijke figuren Ian Astbury (van de Cult toen het nog Southern death cult heette), Andy Sexgang etc. Dat kreeg toen een donker tintje en voila.quote:Op maandag 15 september 2008 10:41 schreef Mister_Shiny het volgende:
Waar het eigenlijk gewoon op neerkomt is dat de hele serieuze Goth-scene (=mensen die graag naar de bijbehorende muziek luisteren, naar de concerten gaan en eventueel ook de kleding dragen) door het slijk gehaald wordt op TMF.
Die paar wannabe's met hun stoere 'skulls' en 'magie' (en nog erger: hun bordje met 'Ubergoth' erop!) zorgen er voor dat heel Nederland nu voor de zoveelste keer een verkeerd beeld van de scene voorgeschoteld krijgt.
Daarnaast bestaat er niet zoiets als een 'Gothic'. Dat is een bouwstijl. Die figuren op TV zijn gewoon lomp en worden zowel binnen als buiten de scene uitgelachen.
quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:38 schreef siface het volgende:
[..]
Ehm, niet om lullig te doen ofzo, maar die hele gothic-scene bestaat al sinds 1979 en is al zo'n 10 jaar op sterven na dood. Goth kwam voort uit o.a. een stroming die zichzelf positive punk noemde met als belangrijke figuren Ian Astbury (van de Cult toen het nog Southern death cult heette), Andy Sexgang etc. Dat kreeg toen een donker tintje en voila.
Volgens mij zijn die gasten van Christian death (de mannen ja, want die meiden liepen in kanten lingerie) begonnen met die lijpe jurken aan te trekken eind jaren 80. Om zichzelf lelijk te maken.
De definitie van gothic is onduidelijker dan de zin van het leven zelf.quote:Op dinsdag 16 september 2008 19:38 schreef siface het volgende:
[..]
Ehm, niet om lullig te doen ofzo, maar die hele gothic-scene bestaat al sinds 1979 en is al zo'n 10 jaar op sterven na dood. Goth kwam voort uit o.a. een stroming die zichzelf positive punk noemde met als belangrijke figuren Ian Astbury (van de Cult toen het nog Southern death cult heette), Andy Sexgang etc. Dat kreeg toen een donker tintje en voila.
Volgens mij zijn die gasten van Christian death (de mannen ja, want die meiden liepen in kanten lingerie) begonnen met die lijpe jurken aan te trekken eind jaren 80. Om zichzelf lelijk te maken.
Dat hele goth gedoe van tegenwoordig is meestal een samenraapsel van Darkwave/Electro/EBM en weet ik het wat meer, maar van de gothstroming is al jaren niet veel meer over. Er zijn nog wel een paar bands (corpus delicti bijv.) die meer als de oude stroming klinken, maar dat is natuurlijk niet interessant want daar zit niet zo'n gare zangres bij die niet kan zingen en in een moeilijke jurk loopt...
Kortom: die gare wijven die geil lopen te doen in een mismaakte jurk hebben geen idee waar ze het over hebben, hoe hardcore ze ook denken te zijn...En kind haal die laag schmink van je bek![]()
En Lolita's houden per definitie alleen van Japanse metal. Die hebben een grafhekel aan gothic gedoe...
Nu staat het naar beneden halen van gothics meestal ook garant voor een succesnummer.quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:39 schreef Chriz2k het volgende:
Zelfs mijn meest simpele topics veranderen in goud!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |