abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61619304
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:50 schreef Michielos het volgende:

[..]

Nou, ik zou zeggen, vraag het hem. Maar in de tussentijd zelf een oordeel eraan binden is not done
Overigens, ik wist niet dat je dit bedoelde om andere mensen te stimuleren om iets te ondernemen. Mijn excuses dan. Back to subject dan maar?
FOK! is nou eenmaal niet een bolwerk van levensgenieters, dus het is een valide aanname.

Als ik ongelijk blijk te hebben hoor ik het vanzelf.

Ik hoop alleen dat mensen erover na gaan denken en beseffen dat ze redelijk kansloos zijn en derhalve hun leven om zullen gooien voordat het te laat is !
pi_61619350
De endorphines schieten door mijn lijf zoals mijn sperma dat tegelijkertijd doet door mijn schacht op dit orgasmisch moment van communicatie.
Ga weg
pi_61619443
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:56 schreef Nikmans het volgende:
De endorphines endorfines schieten door mijn lijf zoals mijn sperma dat tegelijkertijd doet door mijn schacht op dit orgasmisch orgastische moment van communicatie.
  zondag 14 september 2008 @ 14:08:32 #179
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_61619591
quote:
Op zondag 14 september 2008 13:54 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

FOK! is nou eenmaal niet een bolwerk van levensgenieters, dus het is een valide aanname.

Als ik ongelijk blijk te hebben hoor ik het vanzelf.

Ik hoop alleen dat mensen erover na gaan denken en beseffen dat ze redelijk kansloos zijn en derhalve hun leven om zullen gooien voordat het te laat is !
misschien had ie wel een leuke tijd?
Bedoel je hoeft niet perse uit te gaan om het leuk te hebben
OT: wat vind je van de opa van Valerio
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_61619613
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:01 schreef Chriz2k het volgende:

[..]

Het was gelukkig maar een copypaste
Ga weg
pi_61619720
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:08 schreef Michielos het volgende:

[..]

Thuis in je eentje FOK!ken is niet bepaald mijn idee van een leuke tijd, maargoed !
quote:
Zie OP, dat wijf spoort niet en gelooft in haar eigen verzinsels.
pi_61619725
psssst Chriz2k, ga lekker een minderheid lastigvallen waar mensen wel last van hebben
pi_61619751
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:14 schreef mariobies het volgende:
psssst Chriz2k, ga lekker een minderheid lastigvallen waar mensen wel last van hebben
Doe ik al.
pi_61619793
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:08 schreef Michielos het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk gehoopt dat Valerio zou zeggen dat zijn opa helemaal niet dood is.
ROBODEMONS..................|:(
pi_61619993
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:17 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ik had eigenlijk gehoopt dat Valerio zou zeggen dat zijn opa helemaal niet dood is.
Daar zat ik ook op te wachten 'Van mijn vaders kant of van mijn moeders kant? Je vader. Oh maar die is nog helemaal niet dood '

Ga weg
  zondag 14 september 2008 @ 14:29:02 #186
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_61620066
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:17 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Ja, dat is de algemeen beste methode tegen cold readers. Ze laten vastlopen in jouw valstrik. Op het einde leeft de persoon waarover zij spreken nog(het is je nog levende opa of oom of tante). Het is volgens Ian Rowland(in zijn boek: Full facts about cold reading) de beste methode. Er zat wel nog een disclaimer bij. De meeste cold readers die het doen voor het geld en het misbruik maken van wanhopige mensen zullen hier niet blij mee zijn(ik doe het bv. voor entertainment en haal er geen overledenen bij. Ook medisch advies geven[ook al is het maar advies] is not done imho).
Anyway dat die Georgina een uiterst slechte reader is, staat buiten kijf. Ik denk dat iedereen haar dit zonder enige oefening kan nadoen.

Wat verder uiterst vreemd is, is dat Georgina eerst een disclaimer geeft over het verschil tussen witte en zwarte magie. Als je zwarte magie gebruikt, ben je "bezeikt" voor de rest van je leven. Dat gaan we dus niet doen.
Hieropvolgend zegt Chris dat hij dit toch een beetje eng vind, dat het leven duistere kanten heeft en hij er niet aan meedoet.
Ze doen toch witte magie? Iemand die hier licht op kan laten schijnen

[ Bericht 1% gewijzigd door Michielos op 14-09-2008 14:40:20 ]
pi_61620348
Ze zijn gedeeltelijk bi.
  zondag 14 september 2008 @ 14:44:14 #188
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_61620411
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:40 schreef Dipkip het volgende:
Ze zijn gedeeltelijk bi.
bi, ben je of dat ben je niet. je kan niet gedeeltelijk bi zijn.
Echt alle stereotypes komen ook weer voor: ze zijn bi, ze zijn buitenbeentjes , toch zien ze er allemaal hetzelfde uit, etc.etc.
Waarschijnlijk schrijven ze ook allemaal songteksten of duistere gedichten, schilderen ze allemaal enz enz
pi_61620447
dat accent van die candy raver
"Those unforgettable days, for them I live"
  zondag 14 september 2008 @ 14:51:55 #190
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_61620568
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:46 schreef zquing het volgende:
wat dacht je van zijn uiterlijk
pi_61620608
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:51 schreef Michielos het volgende:

[..]

wat dacht je van zijn uiterlijk
maar accent zeg,
"Those unforgettable days, for them I live"
  zondag 14 september 2008 @ 14:57:46 #192
174211 RadioSlut
Magistrale zeikstraal
pi_61620682
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:46 schreef zquing het volgende:
En z'n bewegingen

Het leek net een ADHD-patient.
Kaleidoscopiklimax
pi_61620734
candyravers
gothics
  zondag 14 september 2008 @ 15:00:47 #194
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_61620753
quote:
Op zondag 14 september 2008 14:54 schreef zquing het volgende:

[..]

maar accent zeg,
accenten boeien mij persoonlijk niet veel. Maar hoe hij eruit ziet
  zondag 14 september 2008 @ 15:01:30 #195
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_61620774
quote:
Gothics die bipolaire conceptualisaties stimuleren.
Ik ben een eckte rapnegert
pi_61625408
Haha godverdomme chrisz2k je hebt weer een pareltje geopend

Ik heb dit met moeite af kunnen kijken, wat een stelletje mentaal uitgedaagden bij elkaar. En ook altijd die cliché antwoorden als: "ik ben mezelf en doe waar ik zin in heb"bla bla fuckingbla.

Vroeger op de middelbare school kon je altijd al precies zien we er gothic zouden worden. De eenzame nerd die gepest werd en geen vrienden had, het autistische meisje dat met haar overleden oma kon praten.. Je haalde ze er altijd tussen uit

En het erge is, volgens mij liepen er op die gothic party nog best wat potentieel paalbare wijven rond, maar door dat absurde masker dat ze dragen verneuken zij zichzelf

Ik vraag mij altijd af hoe je je als ouder moet voelen als je een foto van je kind laat zien aan oude bekenden ofzo. Kijk! dit is jan in zijn doorschijnende corset!, en hier zoent hij met een jongen met een traantjes op zijn wang getekend, onze jan is namelijk een beetje bi. Maarja, schoonheid zit van binnen he!!

epic fail in het kwadraat die lui
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
pi_61626110
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:21 schreef afcajos het volgende:
Ik vraag mij altijd af hoe je je als ouder moet voelen als je een foto van je kind laat zien aan oude bekenden ofzo. Kijk! dit is jan in zijn doorschijnende corset!, en hier zoent hij met een jongen met een traantjes op zijn wang getekend, onze jan is namelijk een beetje bi. Maarja, schoonheid zit van binnen he!!
Hahahahaha
Ga weg
pi_61627380
met een traantjes op zijn wang

zondag 14 september 2008 @ 21:27:34 #199
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_61630574
hahahaha afcajos prachtig
pi_61635278
quote:
Op zondag 14 september 2008 18:21 schreef afcajos het volgende:
Haha godverdomme chrisz2k je hebt weer een pareltje geopend

Ik heb dit met moeite af kunnen kijken, wat een stelletje mentaal uitgedaagden bij elkaar. En ook altijd die cliché antwoorden als: "ik ben mezelf en doe waar ik zin in heb"bla bla fuckingbla.

Vroeger op de middelbare school kon je altijd al precies zien we er gothic zouden worden. De eenzame nerd die gepest werd en geen vrienden had, het autistische meisje dat met haar overleden oma kon praten.. Je haalde ze er altijd tussen uit

En het erge is, volgens mij liepen er op die gothic party nog best wat potentieel paalbare wijven rond, maar door dat absurde masker dat ze dragen verneuken zij zichzelf

epic fail in het kwadraat die lui
Jij trekt volle zalen jongen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')