FOK! is nou eenmaal niet een bolwerk van levensgenieters, dus het is een valide aanname.quote:Op zondag 14 september 2008 13:50 schreef Michielos het volgende:
[..]
Nou, ik zou zeggen, vraag het hem. Maar in de tussentijd zelf een oordeel eraan binden is not done
Overigens, ik wist niet dat je dit bedoelde om andere mensen te stimuleren om iets te ondernemen. Mijn excuses dan. Back to subject dan maar?
quote:Op zondag 14 september 2008 13:56 schreef Nikmans het volgende:
De endorphines endorfines schieten door mijn lijf zoals mijn sperma dat tegelijkertijd doet door mijn schacht op dit orgasmisch orgastische moment van communicatie.
misschien had ie wel een leuke tijd?quote:Op zondag 14 september 2008 13:54 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
FOK! is nou eenmaal niet een bolwerk van levensgenieters, dus het is een valide aanname.
Als ik ongelijk blijk te hebben hoor ik het vanzelf.
Ik hoop alleen dat mensen erover na gaan denken en beseffen dat ze redelijk kansloos zijn en derhalve hun leven om zullen gooien voordat het te laat is!
Thuis in je eentje FOK!ken is niet bepaald mijn idee van een leuke tijd, maargoedquote:Op zondag 14 september 2008 14:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
misschien had ie wel een leuke tijd?
Bedoel je hoeft niet perse uit te gaan om het leuk te hebben
Zie OP, dat wijf spoort niet en gelooft in haar eigen verzinsels.quote:OT: wat vind je van de opa van Valerio
Doe ik al.quote:Op zondag 14 september 2008 14:14 schreef mariobies het volgende:
psssst Chriz2k, ga lekker een minderheid lastigvallen waar mensen wel last van hebben
Ik had eigenlijk gehoopt dat Valerio zou zeggen dat zijn opa helemaal niet dood is.quote:Op zondag 14 september 2008 14:08 schreef Michielos het volgende:
[..]
misschien had ie wel een leuke tijd?
Bedoel je hoeft niet perse uit te gaan om het leuk te hebben
OT: wat vind je van de opa van Valerio
Daar zat ik ook op te wachtenquote:Op zondag 14 september 2008 14:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat Valerio zou zeggen dat zijn opa helemaal niet dood is.
Ja, dat is de algemeen beste methode tegen cold readers. Ze laten vastlopen in jouw valstrik. Op het einde leeft de persoon waarover zij spreken nog(het is je nog levende opa of oom of tante). Het is volgens Ian Rowland(in zijn boek: Full facts about cold reading) de beste methode. Er zat wel nog een disclaimer bij. De meeste cold readers die het doen voor het geld en het misbruik maken van wanhopige mensen zullen hier niet blij mee zijn(ik doe het bv. voor entertainment en haal er geen overledenen bij. Ook medisch advies geven[ook al is het maar advies] is not done imho).quote:Op zondag 14 september 2008 14:17 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk gehoopt dat Valerio zou zeggen dat zijn opa helemaal niet dood is.
bi, ben je of dat ben je niet. je kan niet gedeeltelijk bi zijn.quote:
maar accent zeg,quote:Op zondag 14 september 2008 14:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat dacht je van zijn uiterlijk
accenten boeien mij persoonlijk niet veel. Maar hoe hij eruit zietquote:
Hahahahahaquote:Op zondag 14 september 2008 18:21 schreef afcajos het volgende:
Ik vraag mij altijd af hoe je je als ouder moet voelen als je een foto van je kind laat zien aan oude bekenden ofzo. Kijk! dit is jan in zijn doorschijnende corset!, en hier zoent hij met een jongen met een traantjes op zijn wang getekend, onze jan is namelijk een beetje bi. Maarja, schoonheid zit van binnen he!!
Jij trekt volle zalen jongen.quote:Op zondag 14 september 2008 18:21 schreef afcajos het volgende:
Haha godverdomme chrisz2k je hebt weer een pareltje geopend![]()
Ik heb dit met moeite af kunnen kijken, wat een stelletje mentaal uitgedaagden bij elkaar. En ook altijd die cliché antwoorden als: "ik ben mezelf en doe waar ik zin in heb"bla bla fuckingbla.
Vroeger op de middelbare school kon je altijd al precies zien we er gothic zouden worden. De eenzame nerd die gepest werd en geen vrienden had, het autistische meisje dat met haar overleden oma kon praten.. Je haalde ze er altijd tussen uit![]()
En het erge is, volgens mij liepen er op die gothic party nog best wat potentieel paalbare wijven rond, maar door dat absurde masker dat ze dragen verneuken zij zichzelf![]()
Ik vraag mij altijd af hoe je je als ouder moet voelen als je een foto van je kind laat zien aan oude bekenden ofzo. Kijk! dit is jan in zijn doorschijnende corset!, en hier zoent hij met een jongen met een traantjes op zijn wang getekend, onze jan is namelijk een beetje bi. Maarja, schoonheid zit van binnen he!!
epic fail in het kwadraat die lui
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |