Ik zei ook niet dat ze het leuk zou vinden. Maar het zou haar wel staan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:06 schreef Viking84 het volgende:
Moblo in een petticoat op de motor. Yeah right
.
Ja leuk! Al vind ik 1 ook leuk, maar deze nog wat leuker (denk ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
zo dan, incl smile?
[ afbeelding ]
@Viking: en calorieën verbrand![]()
moet alleen nog haar doen en mascara fixen enzo
MoBlo kennende niet veel. Ze haat winkelenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou de donkere broek doen met het onderste truitje. Maar echt feestelijk vind ik het niet. Wat heb je nog meer in de kast hangen?.
Zie ik er uit alsof ik in de buurt kom van wijde broekenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:13 schreef Chicolate het volgende:
PF, weet jij waar je in Almere (evt Amsterdam) een normale wijde broek kan vinden die niet op de grond hangt tijdens het lopen maar wel lekker losjes zit rond rond/bovenbenen? Ik was vandaag weer tot mn knieen nat, en heb een complete plas in mn schoenen geschept. Dus ik moet op zoek. New Yorker heeft ze sowieso al niet, veel te laag, hoef mn ondergoed er niet bovenuit en te strak rond bovenbenen.
En die broek is niet eng.
Ah, verreweg de leukste combiquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
zo dan, incl smile?
[ afbeelding ]
Denk dat Chico die laatste bedoelt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zie ik er uit alsof ik in de buurt kom van wijde broekenIk loop er met een grote boog omheen
Maarrr je hebt wel geluk, ze zijn al een tijdje in de mode! (hoge taille, wijde pijpen..)
Of bedoel je gewoon een baggy pants?
nou ja, het hoeft ook geen party-party te zijn, maar wel wat frissig/leukquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik zou de donkere broek doen met het onderste truitje. Maar echt feestelijk vind ik het niet. Wat heb je nog meer in de kast hangen?.
Jaaaaaaa leuk!quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:12 schreef motorbloempje het volgende:
zo dan, incl smile?
[ afbeelding ]
Dat laatste ja. Denk ik, geen flauw idee hoe het heet. Alleen mijn skatebroeken moeten altijd te lang zijn en op de grond hangen, en in normale winkels kom ik niet, dus ik weet niet waar ik een 'normale' broek kan vinden die geen skinny isquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:14 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Zie ik er uit alsof ik in de buurt kom van wijde broekenIk loop er met een grote boog omheen
Maarrr je hebt wel geluk, ze zijn al een tijdje in de mode! (hoge taille, wijde pijpen..)
Of bedoel je gewoon een baggy pants?
Maar spijkerbroek, gewone stof? Kijk bij de H&M, Zara etc!quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Denk ik, geen flauw idee hoe het heet. Alleen mijn skatebroeken moeten altijd te lang zijn en op de grond hangen, en in normale winkels kom ik niet, dus ik weet niet waar ik een 'normale' broek kan vinden die geen skinny is. En rond de 30 euro is.
Kan geen plaatje vinden.
Het is soms nodig voor bepaalde gebeurtenissen, als je chic voor de dag moet komen (bijv. een bruiloft of een begrafenis of iets anders)quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
zwarte broek had, ik, is nu 3 maten te groot
blouses houd ik écht niet van. Heb er een, maar da's niet echt een blouse-blouse
nette schoenen ja, daar moet ik tegenaan lopen, want het moet ook lékker lopen..
basis shirtjes heb ik zat, net weer wat gehad van mams![]()
vestje heb ik alleen knalroze-paars
blazers vind ik niet leuk
Voor die prijs zou ik bij de H&M kijken en dan zoeken op de plaatjes die aan de broek hangen naar een model met straight/normal waist en wide/ bootcut leg ofzo?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:21 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dat laatste ja. Denk ik, geen flauw idee hoe het heet. Alleen mijn skatebroeken moeten altijd te lang zijn en op de grond hangen, en in normale winkels kom ik niet, dus ik weet niet waar ik een 'normale' broek kan vinden die geen skinny is. En rond de 30 euro is.
Kan geen plaatje vinden.
Die etc is dus mijn probleemquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Maar spijkerbroek, gewone stof? Kijk bij de H&M, Zara etc!
Heb ik inderdaad gedaan bij de New Yorker, maar het zal wel aan die winkel gelegen hebben dat ik dan alsnog niets over mijn bovenbenen kreeg. Ik wist meteen weer waarom ik ben overgestapt op skatebroeken, die passen tenminste altijdquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:23 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Voor die prijs zou ik bij de H&M kijken en dan zoeken op de plaatjes die aan de broek hangen naar een model met straight waist en wide/ bootcut leg ofzo?
Of een broek die normaal voor jou is en 'm laten vermaken zodat ie niet op de grond valt? Echt niet alle broeken zijn skinny hoor!
Ik ga morgen naar de H&Mquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:25 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Skinny is alweer uit de mode!
H&M 30 euro:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
C&A heeft tegenwoordig best leuke dingen (nee, niet de Dyanne-lijn!) En heel goedkoopquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:23 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Voor die prijs zou ik bij de H&M kijken en dan zoeken op de plaatjes die aan de broek hangen naar een model met straight/normal waist en wide/ bootcut leg ofzo?
Of een broek die normaal voor jou is en 'm laten vermaken zodat ie niet op de grond valt? Echt niet alle broeken zijn skinny hoor!
WE is ook een goed alternatief misschien, maar dat wordt wel iets duurder dan 30 euro waarschijnlijk. Andere budgetwinkels zijn misschien V&D en C&A maar ik heb het gevoel dat die minder leuke dingen hebben.
ik wil je niet ontmoedigen, maar juist van ergens in de 20ste plaats naar kanshebbende 1 - 15e plaats zit vaak best een lange tijd, helaasquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:26 schreef kwakveense het volgende:
kwak gaat maar weer vaker op huisjes reageren, want bij de laatste ronde stond ik alweer tssen de 24e en 502 plaats ipv 70-140 (met mijn 7en een halve inschrijfjaren)
straks kan ik over een jaar ofzo al goedkoper gaan wonen!!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:28 schreef Ewelina het volgende:
[..]
C&A heeft tegenwoordig best leuke dingen (nee, niet de Dyanne-lijn!) En heel goedkoop
Kan wel zo zijn, maar bijvoorbeeld in de zomer zijn er veel mensen weg, dan kun je best wel eens geluk hebbenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wil je niet ontmoedigen, maar juist van ergens in de 20ste plaats naar kanshebbende 1 - 15e plaats zit vaak best een lange tijd, helaas
Zoiets jaquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
H&m 40 euro
[ afbeelding ]
Ik weet niet precies wat je zoekt
maar spijkerbroeken kopen is altijd lastig!!
ja, is ook zo, in vakanties, vooral in het begin van de zomervakantie, maak je meer kansquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:29 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Kan wel zo zijn, maar bijvoorbeeld in de zomer zijn er veel mensen weg, dan kun je best wel eens geluk hebbenGive it a try, en soms heb je dan geluk (en vaker niet).
yeah, I know...quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik wil je niet ontmoedigen, maar juist van ergens in de 20ste plaats naar kanshebbende 1 - 15e plaats zit vaak best een lange tijd, helaas
Daar hebben we nog nooit foto's van gezien of wel?quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:13 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind mini rokjes en hoge hakken leuk.
Maar dat is echt 2much bij mij
Ik draag alleen nog maar rokjes tot op de knie
Een stuk beter!quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou ja, het hoeft ook geen party-party te zijn, maar wel wat frissig/leuk
Dan mag ik ook wel al eens rond gaan kijken als ik over 2 jaar een eigen huisje wilquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:31 schreef kwakveense het volgende:
[..]
yeah, I know...
ik hoop gewoon heel erg dat t ergens in de komende twee jaar gaat lukken...
Krijg je eigenlijk te horen op welke plaats je stond? In dat geval zou ik wel eens willen reageren op een leuk huisje (zo mooi) en dan kijken hoe ver ik zou komenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:26 schreef kwakveense het volgende:
kwak gaat maar weer vaker op huisjes reageren, want bij de laatste ronde stond ik alweer tssen de 24e en 502 plaats ipv 70-140 (met mijn 7en een halve inschrijfjaren)
straks kan ik over een jaar ofzo al goedkoper gaan wonen!!
als je via internet kunt reageren, wat meestal zo is, kun je automatisch in je historie zien welke plek je bent geëindigdquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:36 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Krijg je eigenlijk te horen op welke plaats je stond? In dat geval zou ik wel eens willen reageren op een leuk huisje (zo mooi) en dan kijken hoe ver ik zou komen. Heb pas halfjaar inschrijftijd en al 437 reacties.
Okquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je via internet kunt reageren, wat meestal zo is, kun je automatisch in je historie zien welke plek je bent geëindigd
bij entree.nu wel iig, maar dat is hier in de regio. Woonnet Haaglanden volgens mij ook, maar als je echt serieus op zoek wilt gaan en het bij wilt houden kun je het best even bellen met een corporatie 2 dagen na sluiten van de reactietijd
Over een maand komt er een H&Mjurkje binnen met petticoat, ben benieuwdquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:05 schreef Ewelina het volgende:
Petticoat:
[ afbeelding ]
Het kan fantastisch staan, maar bij mij staat het echt niet. Dan zie ik eruit als Jordan (!!!)
Bij studentenwoningweb kun je dat zien, moet je kijken bij je reacties en dan bij In Behandeling.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:42 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ok. Das wel fijn om na te kunnen zoeken ja. Ik sta ingeschreven bij iets van Amsterdam.
Terugbrengen en nieuwe jurkjes kopenquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:40 schreef Ewelina het volgende:
Ik heb trouwens net 2 jurkjes gekocht bij Vero Moda maar ze hebben een col en ik wil er een V-hals van maken (dat staat me beter). Iemand een idee hoe dat het beste kan?
Ze hebben allemaal een col. Nergens nog jurkjes kunnen vinden die echt voldoen aan mijn smaak.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:44 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Terugbrengen en nieuwe jurkjes kopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |