Dit is een klacht!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:14 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien moeten we maar eens een apart topic openen voor dit soort 'grappige' filmpjes. Daar zouden dan ook funny pics en links in gepost kunnen worden.
Die is er al lang!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:14 schreef SuperwormJim het volgende:
Misschien moeten we maar eens een apart topic openen voor dit soort 'grappige' filmpjes. Daar zouden dan ook funny pics en links in gepost kunnen worden.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:13 schreef Sala-adin het volgende:
Klacht: Mannen die 1 man in elkaar slaan
quote:Knuffelmoslim
Nou mij niet, want ik sla harder terug!quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:26 schreef Sapstengel het volgende:
Raar filmpje, maar die chick mag mij ook wel een keer slappen.
Gokje, omdat het uit een Indiaas tv programma komt?quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:44 schreef wikwakka2 het volgende:
Waarom verbaast mij het niks dat het allemaal Indiers zijn?
Ah, dat zegt ie dus.quote:Op vrijdag 12 september 2008 13:51 schreef Lakitu het volgende:
HOW CAN SHE SLAP
Ja natuurlijk mag dat. Dat kutwijf kreeg precies wat ze verdiende. Ze gedraagt zich als een vent, dan kan ze ook klappen krijgen als een vent.quote:Op vrijdag 12 september 2008 14:01 schreef Bonov het volgende:
De stelling: Als een man met de vlakke hand geslagen wordt door een vrouw, mag hij dan terugslaan met de vlakke hand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |