Als jij zo onderhandelt dan word je zeker wekelijks van de markt afgerost?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:48 schreef Pappie_Culo het volgende:
42 notes en 4,50 Euro om ze te bekijken.
Zodra ik er 1000 heb ga ik akkoord met de prijs, kankerlijers.
(dat is onderhandelen he?)
Nooit geweten dat dat kon. remlof zei het wel een keer, maar ik dacht dat ie een grapje maaktequote:Op vrijdag 12 september 2008 11:04 schreef Dagonet het volgende:
Serieus mensen, het notes inzien kon altijd al, mét dat bedrag, da's nooit verhoogd geweest.
Meer notes is lagere inzage prijs per note, danny is gay.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:04 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Als jij zo onderhandelt dan word je zeker wekelijks van de markt afgerost?
Post tubgirl in de SC. Dan note ik je even.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:03 schreef Koploperkopper het volgende:
Doe mij eens een nieuwe note.
Nee, het is eenmalig volgens mij.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nooit geweten dat dat kon. remlof zei het wel een keer, maar ik dacht dat ie een grapje maakte
Heb je met full en pimp abo's gedurende de abo periode toegang tot alle notes, dus ook nieuwe?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Post tubgirl in de SC. Dan note ik je even.
Niet de SC vervuilenquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bij een ban krijg je ook een note dus. 2 notes in 1 klapquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:08 schreef Knekwurst het volgende:
[..]
Zonder ban? Ik voel me echt een vette loser met 6 notes gek!
Komt eraan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:08 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:41 schreef BadKeukenTegel het volgende:
Sinds de invoering van het inzien van je notes, is er bij mij nog geen één bijgekomen, terwijl ik toch wel aardig over de schreef ben gegaan!![]()
![]()
Durven de laffe modjes geen levenloos commentaar meer te leveren nu het publiekelijk toegankelijk is of is dit een order van bovenaf?
Dit topic staat in KLB omdat ik alleen nog maar in dit subforum actief ben, uitzonderingen daar gelaten.
Dit betreft trouwens een klacht over de functioneren van de incapabele modjes themselves en niet over dat ik om notes vraag, falers. [ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:10 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik heb er 1 maar ik ga er echt niet voor betalen om die in te zien. En zéker geen ¤4,50.
Ik kan zo ook wel raden wat er in staat. Waarschijnlijk iets in de trant van: "Noemt zichzelf minder mutsig maar dat is wishfull thinking" o.i.d.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
4,50 voor administratieve kosten? voor het drukken op een knop?
Vertaal ff van Engels naar Nederlands en je weet genoeg denk ikquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:16 schreef BobbyB het volgende:
Waar is trouwens die resize images link voor, onder aan de pagina?
Er zat een of andere afschrik reden achter; ik ben ook benieuwd wat die ook alweer was.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:53 schreef OxygeneFRL het volgende:
4,50 voor administratieve kosten? voor het drukken op een knop?
Zijn wel interessant hoor, zeker het geld wel waardquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:54 schreef Quincy5 het volgende:
[..]
Er zat een of andere afschrik reden achter; ik ben ook benieuwd wat die ook alweer was.
* Quincy5 heeft er 2 en brandt van nieuwsgierigheid, maar vind het veel te duur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |