abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61569360
quote:
Maagdelijkheid studente onder de hamer
vrijdag 12 september 2008 | 08:03

LOS ANGELES (ANP) - Een 22-jarige Amerikaanse vrouw heeft in haar doorgaans nogal puriteinse thuisland een discussie op gang gebracht door haar maagdelijkheid te veilen. ,,We leven in een kapitalistische maatschappij, waarom zou ik geen geld mogen verdienen met mijn maagdelijkheid?'', stelt de studente.

De vrouw hoopt dat de veiling haar een miljoen dollar oplevert. Omdat internetveilingssite eBay zijn vingers niet wil branden aan deze gevoelige kwestie moeten geïnteresseerden zich nu melden bij de Moonlite Bunny Ranch in de staat Nevada, het bordeel waar de zus van de vrouw werkt om haar studieschuld af te betalen.

De eigenaar van de Bunny Ranch behoort in elk geval niet tot de critici van de twintiger. ,,Waarom zou je je maagdelijkheid op de achterbank van een Toyota verliezen? Je kan het ook gebruiken om je studie te financieren'', aldus de bordeelhouder.
Bron: Brabants dagblad

Wel of niet je maagdelijkheid veilen?

Een interessante kwestie wat mij betreft. Het hangt er voor mij vanaf hoe de maagdelijkheid aangeboden wordt. In de vorm van een reguliere veilig (zoals dat volgens mij ook in dit geval van toepassing is) vind ik het gewoon een vorm van prostitutie. Bied maar genoeg geld en je kunt deze vrouw meenemen naar je slaapkamer.

Echter, ik kan mij ook een vorm voorstellen waarbij de persoon in kwestie zelf een selectie kan maken uit de bieders. Hieruit kun jij vervolgens zelf een persoon uitkiezen waar je je tot aangetrokken voelt.
Tsja, het blijft alleen een feit dat je je lichaam hebt aangeboden voor geld

Maar ja, voor hoeveel mensen werkt het in de uitgaansgelegenheden precies hetzelfde? Die gozer die heel de avond de drankjes betaald gaat toch ook uiteindelijk met die vrouw naar huis?
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:01:06 #2
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_61569382
Zonder een foto van de dame in kwestie is dit een waardeloos topic.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_61569441
Haar maagdelijkheid, haar beslissing.

Buiten een verbod op prostitutie valt daar weinig op af te dingen.

Ik maakte een woordgrapje
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:08:03 #4
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61569501
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:05 schreef Pappie_Culo het volgende:

Ik moest lachen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:09:30 #5
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_61569525
Moet zij weten. Sommigen verkopen de rest van hun sexleven (prostituees), en verdienen er nog minder mee dan zij waarschijnlijk.
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_61569543
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:08 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Joepiedepoepie + 1
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:10:50 #7
51443 JaZekerZ
..prepare to flash
pi_61569557
Moet ze zelf weten.

Maar daar denken die 'mensen' over het water vast anders over
pi_61569599
quote:
Waarom zou je je maagdelijkheid op de achterbank van een Toyota verliezen? Je kan het ook gebruiken om je studie te financieren'', aldus de bordeelhouder.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:25:41 #9
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61569809
Waarom zou iemand in godsnaam een miljoen betalen om een maagd te neuken? Ik zou korting vragen op de gangbare prijs van een hoer die wél weet hoe het moet...
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:27:32 #10
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61569842

Yeah right, die is op haar 15e al compleet uit elkaar gescheurd!
pi_61569906
Thaise anale maagdelijkheid, extra pikant
pi_61570246
Hier is weer een dieptepunt bereikt in de Westerse beschaving. Wat wij hier zien, is geen ludieke actie. Wij zien hier de verwording van al het waardevolle in het mensenleven tot een bestand, tot iets waar geld aan verdient kan worden. Maagdelijkheid, vanouds het meest waardevolle wat een meisje heeft (zowel fysiek als emotioneel), verwordt hier tot iets waar je geld aan kan verdienen. Zo triomfeert de zucht naar geld en richt het al het waardevolle ten gronde...
Winnaar van de POL Ton Elias Trofee - Beste nieuwkomer in '08
Atheïst - Conservatief - Republikeins - Realist. Duidelijk?
pi_61570276
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:46 schreef Scaurus het volgende:
Hier is weer een dieptepunt bereikt in de Westerse beschaving. Wat wij hier zien, is geen ludieke actie. Wij zien hier de verwording van al het waardevolle in het mensenleven tot een bestand, tot iets waar geld aan verdient kan worden. Maagdelijkheid, vanouds het meest waardevolle wat een meisje heeft (zowel fysiek als emotioneel), verwordt hier tot iets waar je geld aan kan verdienen. Zo triomfeert de zucht naar geld en richt het al het waardevolle ten gronde...
Hebben we de dominee weer hoor

De dominee die voor iedereen wel even komt bepalen wat goed is en slecht, wat waardevol is en niet, etc, etc.

vrijdag 12 september 2008 @ 09:54:02 #14
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_61570399
quote:

Ik vond de topictitel ook al vrij woordgrappig verwoord.

zo van "oe, dat gaat pijn doen"
pi_61570410
quote:
En ik maar denken dat ik een zeikerd ben.
Sjees man, grow up.
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:54:31 #16
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61570412
quote:
Ach kom, prostitutie is een eeuwenoud gebruik, maar als het gaat om een maagd is het opeens 'een dieptepunt in de westerse beschaving'?
pi_61570439
En hoe controleer je haar maagd zijn. Wat als ze niet bloed? Niet goed, geld terug?
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 12 september 2008 @ 09:58:08 #18
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_61570488
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:54 schreef placebeau het volgende:

[..]

Ik vond de topictitel ook al vrij woordgrappig verwoord.

zo van "oe, dat gaat pijn doen"
Als je 'de' eraf haalt wordt het nog smeriger!

Verder, 1 miljoen!?! Die heegft het hoog in der bol! Zo'n hoog startsalaris kreeg ik ook niet!

1 miljoen betalen en dan: 'Auw auw, niet zo hard.' om je oren krijgen.

Koop ik liever een Breezer voor een (minderjarig)meisje dat weet wat ze aan het doen is!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_61570513
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ach kom, prostitutie is een eeuwenoud gebruik, maar als het gaat om een maagd is het opeens 'een dieptepunt in de westerse beschaving'?
Prostitutie gebeurde in de marges van de samenleving. Het werd niet in het openbare leven geduld en werd gezien als slecht. Dit meisje verkoopt haar maagdelijkheid echter in alle openbaarheid. De media zit er bovenop en laat niets onzichtbaar. Dat dit meisje in de openbaarheid deze actie kan ondernemen zegt veel over wat wij als 'normaal' zien in onze cultuur.
pi_61570545
quote:
Een schrijnende onverschilligheid tegenover andere mensen. 'Doe wat je wilt, ook al maak je jezelf kapot, het raakt mij niet...'
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:01:32 #21
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_61570555
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:59 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Prostitutie gebeurde in de marges van de samenleving. Het werd niet in het openbare leven geduld en werd gezien als slecht. Dit meisje verkoopt haar maagdelijkheid echter in alle openbaarheid. De media zit er bovenop en laat niets onzichtbaar. Dat dit meisje in de openbaarheid deze actie kan ondernemen zegt veel over wat wij als 'normaal' zien in onze cultuur.
de media en het geld. De enige grote waarden waar mensen nog in geloven.

De rest is tegenwoordig allemaal relatief.
pi_61570572
quote:

[..]

Spreek voor jezelf alsjeblieft.

Wat ik normaal vind is dat iemand zelf bepaalt wat ie doet. Wat ik niet normaal vindt zijn knurften die menen de moraliteit in pacht te hebben en daarmee te kunnen oordelen over alles en iedereen.

Keur het gerust af, maar hou je mond over anderen.
pi_61570594
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:01 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Een schrijnende onverschilligheid tegenover andere mensen. 'Doe wat je wilt, ook al maak je jezelf kapot, het raakt mij niet...'
Nee hoor, geen onverschilligheid. Ik vertrouw er op dat ze hun eigen beslissingen kunnen maken, zoals ik dat van anderen jegens mij ook verlang.

Wanneer het fout gaat en ze vraagt om onze hulp of mening, dan mogen we praten. Tot die tijd moeten we ons met onze eigen zaken bemoeien.

Moeilijk he?
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:03:48 #24
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61570601
Wat ik me vooral afvraag is of de daadwerkelijke ontmaagding straks ook een mediacircus wordt. Dat er camera's op staan, de bedgenoten voor en na de daad om hun mening wordt gevraagd. Dat soort dingen.
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:03:48 #25
116015 SicSicSics
pi_61570602
quote:

[..]

Dus als het achter het station was gebeurd had je het niet erg gevonden!?!
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:03:48 #26
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_61570604
quote:

[..]

Dus dat er prostitutie bestaat is niet zo erg, zolang het maar een beetje onder de pet wordt gehouden? Wat een hypocrisie!

Verder wordt dit bericht natuurlijk juist als een schok-bericht gebracht, je zal maar weinig mensen vinden die dit toejuichen. In Nederland, maar al helemaal in Amerika.
pi_61570628
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat ik normaal vind is dat iemand zelf bepaalt wat ie doet. Wat ik niet normaal vindt zijn knurften die menen de moraliteit in pacht te hebben en daarmee te kunnen oordelen over alles en iedereen.

Keur het gerust af, maar hou je bek over anderen.
Het is deze onverschilligheid die kenmerkend is voor de malaise van de moderne tijd. Geen betrokkenheid en inleving meer, het doet je niets wat anderen met hun leven doen. Hier zien wij de moderne mens als atoom, ontworteld en zonder werkelijk contact met andere mensen, alleen gericht op zijn eigen beleving.
pi_61570640
quote:

[..]

Prostitutie gebeurde in de marges van de samenleving. Het werd niet in het openbare leven geduld en werd gezien als slecht.
Ga je eens verdiepen in het oude Rome, zou ik zeggen Concubines behoorden tot de machtigste vrouwen in het Romeinse Rijk.

Overigens is het Romeinse Rijk ook ten onder gegaan aan decadentie, maar dat terzijde
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_61570670
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:04 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Het is deze onverschilligheid die kenmerkend is voor de malaise van de moderne tijd. Geen betrokkenheid en inleving meer, het doet je niets wat anderen met hun leven doen.

Nee hoor, geen onverschilligheid. Ik vertrouw er op dat ze hun eigen beslissingen kunnen maken, zoals ik dat van anderen jegens mij ook verlang.

Wanneer het fout gaat en ze vraagt om onze hulp of mening, dan mogen we praten. Tot die tijd moeten we ons met onze eigen zaken bemoeien.

Moeilijk he?
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:07:43 #30
116015 SicSicSics
pi_61570680
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:03 schreef Copycat het volgende:
Wat ik me vooral afvraag is of de daadwerkelijke ontmaagding straks ook een mediacircus wordt. Dat er camera's op staan, de bedgenoten voor en na de daad om hun mening wordt gevraagd. Dat soort dingen.
Hello and welcome to NBC's new show "Million dollar baby!" In about five we'll switch live to our special penis-cam to see the cherry of this little virgin popped... etc. etc.

Ik kijk!
Fine, fuck you then!
pi_61570700
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:05 schreef Seneca het volgende:
Ga je eens verdiepen in het oude Rome, zou ik zeggen Concubines behoorden tot de machtigste vrouwen in het Romeinse Rijk.
Ik ken het oude Rome goed, en kan zeggen dat concubines daar zeer zeldzaam waren. Alleen de allerrijksten hielden er concubines op na. Het overgrote deel van de bevolking moest het doen met hun man of vrouw.
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:11:49 #32
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_61570770
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:07 schreef SicSicSics het volgende:

Hello and welcome to NBC's new show "Million dollar baby!" In about five we'll switch live to our special penis-cam to see the cherry of this little virgin popped... etc. etc.

Ik kijk!
Of zo'n sportcommentator-duo!
"Well Jim, whatcha think? Is he going to break it in one thrust, or will he need several to pop her cherry?"
"Interesting question Jake! I do believe this guy has a powerful pelvis and he's gonna put his money where his mouth is!"
"Well, actually Jim, he is gonna put his dick where his money is! Oh, it looks like they are getting started. I can see the lubricant on the nightstand!"
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:13:40 #33
116015 SicSicSics
pi_61570807

"Jerry, Jerry!"

Het zal me ook niets verbazen als het gewoon publiciteitsstunt/hoax is.

Edit:
Of die Ty van Extreme Home Makeover... Die is altijd zo lekker enthousiast!
Fine, fuck you then!
pi_61570821
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef Copycat het volgende:

[..]

Of zo'n sportcommentator-duo!
"Well Jim, whatcha think? Is he going to break it in one thrust, or will he need several to pop her cherry?"
"Interesting question Jake! I do believe this guy has a powerful pelvis and he's gonna put his money where his mouth is!"
"Well, actually Jim, he is gonna put his dick where his money is! Oh, it looks like they are getting started. I can see the lubricant on the nightstand!"
But first:

OHHHHH SAY CAN YOU SEEEEEEEEEEEEEE
pi_61571034
quote:
Maagdelijkheid, vanouds het meest waardevolle wat een meisje heeft (zowel fysiek als emotioneel),
Zijn 'maagdelijkheid' is even belangrijk als die van haar.

Maar 'meest waardevolle' is overdreven.
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:25:06 #36
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_61571055
Dat dit überhaupt veel geld oplevert en zoveel aandacht kan natuurlijk alleen vanwege een samenleving die een ongezonde preoccupatie heeft met alles wat naar seks riekt. Een samenleving die elke keer geschokt moet doen als blijkt dat mensen inderdaad seks hebben voor het huwelijk, seks hebben buiten het huwelijk en zelfs bereid zijn voor seks te betalen.

Dat laatste zien we reeds bij primaten, en hebben we door alle eeuwen gezien. Het verdient hoegenaamd geen aandacht.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_61571388
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:08 schreef Scaurus het volgende:

[..]

Ik ken het oude Rome goed, en kan zeggen dat concubines daar zeer zeldzaam waren. Alleen de allerrijksten hielden er concubines op na. Het overgrote deel van de bevolking moest het doen met hun man of vrouw.
Nee hoor, het overgrote deel van de Romeinse mannen moest het doen met 'gewone' prostituees. Tenminste, daar gaat men van uit op basis van inscripties die zijn gevonden bij de overblijfselen van Romeinse bordelen.

Overigens zie ik niks nieuws hoor. De geschiedenis heeft dit wel vaker aangetoond. Naarmate een beschaving welvarender wordt, weten mensen van gekheid niet meer wat ze met al die welvaart moeten doen. Het gevolg is dat mensen steeds passiever en apathischer worden, en dat de grenzen van wat toelaatbaar is steeds verder worden opgerekt.

Uiteindelijk stort zo'n beschaving dan in elkaar onder zijn eigen 'welvaart'.
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  vrijdag 12 september 2008 @ 10:44:34 #38
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_61571513
Ik baal ervan dat ik mijn maagdelijkheid niet bewaard heb. Het verliezen ervan deed ik aan een sukkel zonder Toyota.
Ik zou het zo hard geexploiteert hebben dat zelfs John de Mol er kippenvel van zou hebben gekregen.

Die chick heeft groot gelijk.
pi_61571546
Een kut als een big brother huis
pi_61572009
Verschrikkelijk hoor, nu gaan we echt ten onder als zulke dingen gebeuren.
pi_61572388
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
Verschrikkelijk hoor, nu gaan we echt ten onder als zulke dingen gebeuren.
Het gaat dan ook niet om dit ene incident maar om de algemene tendens die eruit spreekt. Niet dat ik vind dat je dergelijke praktijken moet verbieden overigens. Dat zou zinloos zijn
pi_61572479
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef SHE het volgende:
Ik baal ervan dat ik mijn maagdelijkheid niet bewaard heb. Het verliezen ervan deed ik aan een sukkel zonder Toyota.
Ik zou het zo hard geexploiteert hebben dat zelfs John de Mol er kippenvel van zou hebben gekregen.

Die chick heeft groot gelijk.
Je kan jezelf nog steeds exploiteren. Daar heb je echt geen maagdelijkheid voor nodig.
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:26:44 #43
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_61572565
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:19 schreef Seneca het volgende:
Het gaat dan ook niet om dit ene incident maar om de algemene tendens die eruit spreekt. Niet dat ik vind dat je dergelijke praktijken moet verbieden overigens. Dat zou zinloos zijn
Spreekt er dan een algemene tendens uit?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_61573064
Hoax.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_61573100
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 11:19 schreef Seneca het volgende:

[..]

Gekken en handige zakenvrouwen zijn van alle tijden. De enige reden dat iedereen denkt dat er van een tendens sprake is, is omdat dit soort dingen de wereld overvliegen middels de media, waar het vroeger niet verder kwam dan de dorpspomp. Gewoon geen aandacht aan besteden, of er even om grinniken.
pi_61573114
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 09:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Thaise anale maagdelijkheid, extra pikant

Ik heb er zin an
pi_61573218
Slim meisje, waarschijnlijk neukt ze al vanaf haar 12e en wil ze er nu eens flink aan verdienen
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_61573366
quote:
En we leven ook in een maatschappij waarbij studeren steeds meer vervalt tot iets wat alleen weggelegd is voor de rijken onder ons. Vind het wel ludieke actie van haar
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_61573503
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 12:02 schreef EricT het volgende:
En we leven ook in een maatschappij waarbij studeren steeds meer vervalt tot iets wat alleen weggelegd is voor de rijken onder ons. Vind het wel ludieke actie van haar
Gezien het schijntje wat je in Nederland voor studeren betaalt, kan ik niet anders dan lachen
pi_61573566
Het is natuurlijk gewoon prostitutie.

Maar wat is daar mis mee als de vrouw in kwestie die keuze zelf maakt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')