Bron: Brabants dagbladquote:Maagdelijkheid studente onder de hamer
vrijdag 12 september 2008 | 08:03
LOS ANGELES (ANP) - Een 22-jarige Amerikaanse vrouw heeft in haar doorgaans nogal puriteinse thuisland een discussie op gang gebracht door haar maagdelijkheid te veilen. ,,We leven in een kapitalistische maatschappij, waarom zou ik geen geld mogen verdienen met mijn maagdelijkheid?'', stelt de studente.
De vrouw hoopt dat de veiling haar een miljoen dollar oplevert. Omdat internetveilingssite eBay zijn vingers niet wil branden aan deze gevoelige kwestie moeten geïnteresseerden zich nu melden bij de Moonlite Bunny Ranch in de staat Nevada, het bordeel waar de zus van de vrouw werkt om haar studieschuld af te betalen.
De eigenaar van de Bunny Ranch behoort in elk geval niet tot de critici van de twintiger. ,,Waarom zou je je maagdelijkheid op de achterbank van een Toyota verliezen? Je kan het ook gebruiken om je studie te financieren'', aldus de bordeelhouder.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
Haar maagdelijkheid, haar beslissing.
Buiten een verbod op prostitutie valt daar weinig op af te dingen.
Ik maakte een woordgrapje
quote:Waarom zou je je maagdelijkheid op de achterbank van een Toyota verliezen? Je kan het ook gebruiken om je studie te financieren'', aldus de bordeelhouder.
Hebben we de dominee weer hoorquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:46 schreef Scaurus het volgende:
Hier is weer een dieptepunt bereikt in de Westerse beschaving. Wat wij hier zien, is geen ludieke actie. Wij zien hier de verwording van al het waardevolle in het mensenleven tot een bestand, tot iets waar geld aan verdient kan worden. Maagdelijkheid, vanouds het meest waardevolle wat een meisje heeft (zowel fysiek als emotioneel), verwordt hier tot iets waar je geld aan kan verdienen. Zo triomfeert de zucht naar geld en richt het al het waardevolle ten gronde...
Ik vond de topictitel ook al vrij woordgrappig verwoord.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
Buiten een verbod op prostitutie valt daar weinig op af te dingen.
Ik maakte een woordgrapje
En ik maar denken dat ik een zeikerd ben.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:46 schreef Scaurus het volgende:
Hier is weer een dieptepunt bereikt in de Westerse beschaving. Wat wij hier zien, is geen ludieke actie. Wij zien hier de verwording van al het waardevolle in het mensenleven tot een bestand, tot iets waar geld aan verdient kan worden. Maagdelijkheid, vanouds het meest waardevolle wat een meisje heeft (zowel fysiek als emotioneel), verwordt hier tot iets waar je geld aan kan verdienen. Zo triomfeert de zucht naar geld en richt het al het waardevolle ten gronde...
Ach kom, prostitutie is een eeuwenoud gebruik, maar als het gaat om een maagd is het opeens 'een dieptepunt in de westerse beschaving'?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:46 schreef Scaurus het volgende:
Als je 'de' eraf haalt wordt het nog smeriger!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:54 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ik vond de topictitel ook al vrij woordgrappig verwoord.
zo van "oe, dat gaat pijn doen"
Prostitutie gebeurde in de marges van de samenleving. Het werd niet in het openbare leven geduld en werd gezien als slecht. Dit meisje verkoopt haar maagdelijkheid echter in alle openbaarheid. De media zit er bovenop en laat niets onzichtbaar. Dat dit meisje in de openbaarheid deze actie kan ondernemen zegt veel over wat wij als 'normaal' zien in onze cultuur.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Ach kom, prostitutie is een eeuwenoud gebruik, maar als het gaat om een maagd is het opeens 'een dieptepunt in de westerse beschaving'?
Een schrijnende onverschilligheid tegenover andere mensen. 'Doe wat je wilt, ook al maak je jezelf kapot, het raakt mij niet...'quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:05 schreef Pappie_Culo het volgende:
de media en het geld. De enige grote waarden waar mensen nog in geloven.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:59 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Prostitutie gebeurde in de marges van de samenleving. Het werd niet in het openbare leven geduld en werd gezien als slecht. Dit meisje verkoopt haar maagdelijkheid echter in alle openbaarheid. De media zit er bovenop en laat niets onzichtbaar. Dat dit meisje in de openbaarheid deze actie kan ondernemen zegt veel over wat wij als 'normaal' zien in onze cultuur.
Spreek voor jezelf alsjeblieft.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:59 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Prostitutie gebeurde in de marges van de samenleving. Het werd niet in het openbare leven geduld en werd gezien als slecht. Dit meisje verkoopt haar maagdelijkheid echter in alle openbaarheid. De media zit er bovenop en laat niets onzichtbaar. Dat dit meisje in de openbaarheid deze actie kan ondernemen zegt veel over wat wij als 'normaal' zien in onze cultuur.
Nee hoor, geen onverschilligheid. Ik vertrouw er op dat ze hun eigen beslissingen kunnen maken, zoals ik dat van anderen jegens mij ook verlang.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:01 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Een schrijnende onverschilligheid tegenover andere mensen. 'Doe wat je wilt, ook al maak je jezelf kapot, het raakt mij niet...'
Dus als het achter het station was gebeurd had je het niet erg gevonden!?!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:59 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Dus dat er prostitutie bestaat is niet zo erg, zolang het maar een beetje onder de pet wordt gehouden? Wat een hypocrisie!quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:59 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Het is deze onverschilligheid die kenmerkend is voor de malaise van de moderne tijd. Geen betrokkenheid en inleving meer, het doet je niets wat anderen met hun leven doen. Hier zien wij de moderne mens als atoom, ontworteld en zonder werkelijk contact met andere mensen, alleen gericht op zijn eigen beleving.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:02 schreef Pappie_Culo het volgende:
Wat ik normaal vind is dat iemand zelf bepaalt wat ie doet. Wat ik niet normaal vindt zijn knurften die menen de moraliteit in pacht te hebben en daarmee te kunnen oordelen over alles en iedereen.
Keur het gerust af, maar hou je bek over anderen.
Ga je eens verdiepen in het oude Rome, zou ik zeggenquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:59 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Prostitutie gebeurde in de marges van de samenleving. Het werd niet in het openbare leven geduld en werd gezien als slecht.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:04 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Het is deze onverschilligheid die kenmerkend is voor de malaise van de moderne tijd. Geen betrokkenheid en inleving meer, het doet je niets wat anderen met hun leven doen.
Hello and welcome to NBC's new show "Million dollar baby!" In about five we'll switch live to our special penis-cam to see the cherry of this little virgin popped... etc. etc.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:03 schreef Copycat het volgende:
Wat ik me vooral afvraag is of de daadwerkelijke ontmaagding straks ook een mediacircus wordt. Dat er camera's op staan, de bedgenoten voor en na de daad om hun mening wordt gevraagd. Dat soort dingen.
Ik ken het oude Rome goed, en kan zeggen dat concubines daar zeer zeldzaam waren. Alleen de allerrijksten hielden er concubines op na. Het overgrote deel van de bevolking moest het doen met hun man of vrouw.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:05 schreef Seneca het volgende:
Ga je eens verdiepen in het oude Rome, zou ik zeggenConcubines behoorden tot de machtigste vrouwen in het Romeinse Rijk.
Of zo'n sportcommentator-duo!quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:07 schreef SicSicSics het volgende:
Hello and welcome to NBC's new show "Million dollar baby!" In about five we'll switch live to our special penis-cam to see the cherry of this little virgin popped... etc. etc.
Ik kijk!
But first:quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of zo'n sportcommentator-duo!
"Well Jim, whatcha think? Is he going to break it in one thrust, or will he need several to pop her cherry?"
"Interesting question Jake! I do believe this guy has a powerful pelvis and he's gonna put his money where his mouth is!"
"Well, actually Jim, he is gonna put his dick where his money is! Oh, it looks like they are getting started. I can see the lubricant on the nightstand!"
Zijn 'maagdelijkheid' is even belangrijk als die van haar.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:46 schreef Scaurus het volgende:
Maagdelijkheid, vanouds het meest waardevolle wat een meisje heeft (zowel fysiek als emotioneel),
Nee hoor, het overgrote deel van de Romeinse mannen moest het doen met 'gewone' prostituees. Tenminste, daar gaat men van uit op basis van inscripties die zijn gevonden bij de overblijfselen van Romeinse bordelen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:08 schreef Scaurus het volgende:
[..]
Ik ken het oude Rome goed, en kan zeggen dat concubines daar zeer zeldzaam waren. Alleen de allerrijksten hielden er concubines op na. Het overgrote deel van de bevolking moest het doen met hun man of vrouw.
Het gaat dan ook niet om dit ene incident maar om de algemene tendens die eruit spreekt. Niet dat ik vind dat je dergelijke praktijken moet verbieden overigens. Dat zou zinloos zijnquote:Op vrijdag 12 september 2008 11:05 schreef Diederik_Duck het volgende:
Verschrikkelijk hoor, nu gaan we echt ten onder als zulke dingen gebeuren.
Je kan jezelf nog steeds exploiteren. Daar heb je echt geen maagdelijkheid voor nodig.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:44 schreef SHE het volgende:
Ik baal ervan dat ik mijn maagdelijkheid niet bewaard heb. Het verliezen ervan deed ik aan een sukkel zonder Toyota.
Ik zou het zo hard geexploiteert hebben dat zelfs John de Mol er kippenvel van zou hebben gekregen.
Die chick heeft groot gelijk.
Spreekt er dan een algemene tendens uit?quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:19 schreef Seneca het volgende:
Het gaat dan ook niet om dit ene incident maar om de algemene tendens die eruit spreekt. Niet dat ik vind dat je dergelijke praktijken moet verbieden overigens. Dat zou zinloos zijn
Gekken en handige zakenvrouwen zijn van alle tijden. De enige reden dat iedereen denkt dat er van een tendens sprake is, is omdat dit soort dingen de wereld overvliegen middels de media, waar het vroeger niet verder kwam dan de dorpspomp. Gewoon geen aandacht aan besteden, of er even om grinniken.quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:19 schreef Seneca het volgende:
[..]
Het gaat dan ook niet om dit ene incident maar om de algemene tendens die eruit spreekt. Niet dat ik vind dat je dergelijke praktijken moet verbieden overigens. Dat zou zinloos zijn
quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:30 schreef Pappie_Culo het volgende:
Thaise anale maagdelijkheid, extra pikant
En we leven ook in een maatschappij waarbij studeren steeds meer vervalt tot iets wat alleen weggelegd is voor de rijken onder ons. Vind het wel ludieke actie van haarquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:46 schreef Scaurus het volgende:
Gezien het schijntje wat je in Nederland voor studeren betaalt, kan ik niet anders dan lachenquote:Op vrijdag 12 september 2008 12:02 schreef EricT het volgende:
En we leven ook in een maatschappij waarbij studeren steeds meer vervalt tot iets wat alleen weggelegd is voor de rijken onder ons. Vind het wel ludieke actie van haar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |