Feli!quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:52 schreef Miss_S het volgende:
En toen had ik opeens de laatste post.....
Nooit leukquote:
Ik ga een halfslachtige poging doen om ene Marco te fotograferen tijdens een feestje. Maar da's meer om mijn vrouw een plezier te doen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:05 schreef HMaster-II het volgende:
Koffiiiiieeee![]()
Iemand nog fotografische plannen komend weekend?
* HMaster-II geeft honkbalknuppel aanquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga een halfslachtige poging doen om ene Marco te fotograferen tijdens een feestje. Maar da's meer om mijn vrouw een plezier te doen.
Marcoquote:Op vrijdag 12 september 2008 09:25 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik ga een halfslachtige poging doen om ene Marco te fotograferen tijdens een feestje. Maar da's meer om mijn vrouw een plezier te doen.
Dat vlekt op zijn witte pak.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:49 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
* HMaster-II geeft honkbalknuppel aanGebruiken anders is ie niet "Rood" genoeg
Ik heb er al 4 voor je besteld Miss_S.quote:
you're crazyquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:52 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik heb er al 4 voor je besteld Miss_S.Ze nemen ook een mooi overhemd voor je mee
![]()
Grapje
Wil een poging doen tot het maken van een Fok! fotowedstrijd waardige foto, mits het weer mee zit.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:05 schreef HMaster-II het volgende:
Koffiiiiieeee![]()
Altijd baas boven baas natuurlijkquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:47 schreef Chanty het volgende:
Het is al sinds woensdagmiddag weekend
Dat huiswerk is weer minderquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:39 schreef Miss_S het volgende:
Voor mij lekker wel![]()
Maar wel een weekend vol met huiswerk
Da's een lange vakantie dan!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:16 schreef Ynske het volgende:
hoi
terug van vakantie en n jaar ouder
Zo'n 500 pagina's lezen word je ook niet blij vanquote:Op vrijdag 12 september 2008 13:58 schreef Ronhui het volgende:
[..]
Altijd baas boven baas natuurlijk
[..]
Dat huiswerk is weer minder
Neequote:Op vrijdag 12 september 2008 09:05 schreef HMaster-II het volgende:
quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:00 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NeeMorgen nog ff shoppen in Bratislava (en een klein rondje met cam door de binnenstad) en dan zondag om een uurtje of 10 naar huis crossen. Misschien haal ik het om nog zondagavond thuis te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |