Zoals je ziet, zit er een gat van 30 minuten. Er uit komen, peukie roken, beetje baggeren, dan de dingen doen die je 's ochtends behoort te doen, en dan nog even baggeren.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:28 schreef Zotheid het volgende:
Zeiken over er "vroeg" uit moeten maar wel bijna 3 kwartier in KBL lopen baggeren.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:30 schreef Waaghals het volgende:
ik was al om 7:20 op mijn werk aan het f5-en
Sparta workout?! Hehehe.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:35 schreef Scorp[AM] het volgende:
boem dikkie .. vertel hm over de sparta workout!
Ik moet van 10 tot ik er geen zin meer in hebquote:
Hoax, iedereen weet dat fokkers ook op het werk fokken, dus als jij op je werk bent, waarom heb je dan niet gepost tussen 7:30 en 8:00 AHA!quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:36 schreef makkie88 het volgende:
ik ben al op me werk niet zeiken..
Je werkt op een sportschool en je zit in de sauna?!?!quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoax, iedereen weet dat fokkers ook op het werk fokken, dus als jij op je werk bent, waarom heb je dan niet gepost tussen 7:30 en 8:00 AHA!
(ps. ik ben nu ook op het werk, heerlijk in een hok van 58 graden Celcius (minstens))
Was dat maar zo, sauna is de bom!quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je werkt op een sportschool en je zit in de sauna?!?!
quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoax, iedereen weet dat fokkers ook op het werk fokken, dus als jij op je werk bent, waarom heb je dan niet gepost tussen 7:30 en 8:00 AHA!
(ps. ik ben nu ook op het werk, heerlijk in een hok van 58 graden Celcius (minstens))
Nou vooruit, you're excusedquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:47 schreef makkie88 het volgende:
[..]
N00, thats not true!!..
ik ging gelijk door.. ik werd half 7 wakker gemaakt.. door me moeder, die ik weg moest brengen, ging op vakantie, daarna gelijk naar stage gegaan..
Wel lief dat je het vraagtquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:53 schreef de_boswachter het volgende:
Het is weer drukker, ik ben er. Mag er een slotje op ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |