quote:Op donderdag 11 september 2008 01:13 schreef Szura het volgende:
Deze ex-wielrenner heeft een groot huis
ik zou zeggen neem deze vooral letterlijk opquote:Op vrijdag 12 september 2008 08:06 schreef thettes het volgende:
Ik dacht aan Patxi Villa, maar dan moet ie eerst stoppen
OK .Het was een atlete ..niet onbekend in Nederlandquote:Op maandag 22 september 2008 18:16 schreef thettes het volgende:
Sebastian Cou ;p
Nee inderdaad, hintje zou wel aardig behulpzaam zijn
Ja bent niet verplicht een vraag te stellenquote:Op donderdag 2 oktober 2008 13:29 schreef thettes het volgende:
Even vergeten dat het "mijn beurt" was. Maar boksen? geen flauw idee
Denk aan de achternaam van deze legendequote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:41 schreef horstjan het volgende:
Ik ken wel een dunking , maar geen flying Duchman
Elly v d Hulstquote:Op donderdag 4 december 2008 18:03 schreef qonmann het volgende:
Uit den ouden doos:
(wel eens vaker gevraagd dacht ik)
Loopt daar een kerstmeisje ?
Franziska Schenkquote:Op maandag 5 januari 2009 01:00 schreef tong80 het volgende:
Oe Schenk de Duitse sprintster die viel tegen Timmer en later TV-presentattrice werd
14 lettersquote:
quote:
Yep, nu coach van de Chinese dames .quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:30 schreef tong80 het volgende:
Sijtje van der Lende
Het kwartje valt
Dat zijn vaak de moeilijkste omdat het zo voor de hand ligt.quote:
later zeg je dan altijd..dat ik daar niet op kwam..quote:Op zondag 25 januari 2009 13:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn vaak de moeilijkste omdat het zo voor de hand ligt.
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:24 schreef tong80 het volgende:
Ik wil het weten
Oeps.
Ingeving.
Enith Brigitha
Wereldtopper uit de jaren 70quote:
Welke sport ?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:52 schreef qonmann het volgende:
Doe wel ff een nieuwe
Een ongelukkig steentje ?
(we zullen het zien)
wel een inkoppertje nu. maar who caresquote:
Tientallen die geklikt hebben maar het toch niet wistenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef qonmann het volgende:
[..]
wel een inkoppertje nu. maar who cares
Heb jij gelijk inquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tientallen die geklikt hebben maar het toch niet wisten
Aii ik las in eerste instantie schaatster. Als ik schaatsster had gelezen kon ik het mezelf wél weer kwalijk nemen dat ik niet aan Ard dachtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |