Onder welke steen kom jij vandaan, slaapt dat nou lekker, zo in een grot ?quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:17 schreef CasB het volgende:
Geen lemming. Ik heb nog steeds niks van Jef Dunham gezien, maar het zal wel weer vreselijk gehyped worden zodat we over een week of 2 de Walter-ringtones kunnen kopen bij Jamba.
Nee, ik weiger gewoon pertinent iets van Jeff Dunham te kijken omdat iedereen het nadat, het op tv komt, en ik het niet grappig vind na 10 keer die reclame in een uur.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:19 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Onder welke steen kom jij vandaan, slaapt dat nou lekker, zo in een grot ?
ik moest lachen toen ik dit zag, de ironie ervanquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:21 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee, ik weiger gewoon pertinent iets van Jeff Dunham te kijken omdat iedereen het nadat, het op tv komt, en ik het niet grappig vind na 10 keer die reclame in een uur.
Oh ja, stoer hoor, omdat jij het eerder zag hé. Nou ik zag het lekker vijf jaar geleden al, n00b.quote:Op vrijdag 12 september 2008 00:31 schreef Tja..1986 het volgende:
Denk iets van een half jaar geleden ofzo al gezien, als het niet langer geleden was. Vond het toen erg leuk. Maar Jamba verkloot het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |