arme hond.quote:Op donderdag 11 september 2008 22:52 schreef kaasplankje het volgende:
[..]kinderen
![]()
http://i38.tinypic.com/2qweqvk.jpg
http://i34.tinypic.com/ico8ky.jpg
Die hond vind dat lekkerquote:Op donderdag 11 september 2008 23:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
arme hond.
Duurde even voordat ik doorhad dat daar 2 personen in wieleroutfit naast elkaar zitten op die foto, ik snapte de voet al niet.
NIet meer de scherpste vandaag.
Oh, en ik heb ijskoude voeten. Ik heb een warm persoon naast me nodig om m'n voeten aan op te warmen!
Dit dus.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:05 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
teejveejpeeeeej!
Ja of modderputquote:Op donderdag 11 september 2008 23:12 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Nee want ik ken het ook niet
quag·mire ˈkwęgˌmaɪər, ˈkwɒg-/ Pronunciation Key - Show Spelled Pronunciation[kwag-mahyuhr, kwog-] Pronunciation Key - Show IPA Pronunciation
–noun
1. an area of miry or boggy ground whose surface yields under the tread; a bog.
2. a situation from which extrication is very difficult: a quagmire of financial indebtedness.
3. anything soft or flabby.
Main Entry: quagmire
Part of Speech: noun
Synonyms: bog, dilemma, fen, impasse, marsh, morass, mudhole, pickle, predicament, problem, quicksand, slough, swamp, trap
een moeras?
oh, ne kom ik dan in het dankwoord? "I'm gratefull to NS for the linguistic inspiration she provided in the initial phases of the process of writing this dissertation"quote:Op donderdag 11 september 2008 23:22 schreef ColdFeet het volgende:
De tweede dusWeer wat geleerd!
Ik ga mn best doen om het eens te gebruiken. In de inleiding van mijn proefschrift ofzo
Proest!!quote:Op donderdag 11 september 2008 23:27 schreef AKnynke het volgende:
[..]
oh, ne kom ik dan in het dankwoord? "I'm gratefull to NS for the linguistic inspiration she provided in the initial phases of the process of writing this dissertation"![]()
Dat zou de 2e keer zijn dat ik in een dankwoord genoemnd word!
Oh, en ik ga het ook gebruiken, in het eerstvolgende paper dat ik ga schrijven.
in het proefschrift van een teamgenoot. Die was rond juni dit jaar klaar, en zat veel te schrijven in de bieb, onder het kantoor waar ik werkte. Dat maakte even koffie drinken enzo erg makkelijk, en daar, samen met al het advies dat ik gegeven heb natuurlijkquote:Op donderdag 11 september 2008 23:29 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Proest!!
Vertel s, waar stond je nog meer in een dankwoord?
Jups lekker op stap.quote:Op donderdag 11 september 2008 23:46 schreef ColdFeet het volgende:
Balen, Hobje! Heb je nog leuke plannen?
Oh hoop te poetsen dusquote:Op donderdag 11 september 2008 23:59 schreef ColdFeet het volgende:
Mijn ouders komen langs zaterdagDus morgenavond huis opruimen en stoffen en een rabarbertaart bakken. En eigenlijk wil ik zaterdagmiddag nog even naar de kapper
Ga je uit eten? Leuk!
Schater! Wat ben je toch schattigquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:07 schreef MissHobje het volgende:
[..]
en jups lekker hapje doen ikke.
Ja idd! dat verwennerij gevoel zo lekkerquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Schater! Wat ben je toch schattig
Gek hoor, ook nu ik veel vaker uit eten ga, blijf ik het altijd een treat vinden om uit eten te gaanLekker, iemand anders die voor je kookt, lekker wijntje drinken...
Afijn, burgerbedtijd!
Dag golferquote:Op vrijdag 12 september 2008 00:09 schreef golfer het volgende:
Nog 1 dagje werken en dan eindelijk VAKANTIE!!!!!
Wat een activiteit op de vroege morgen zeg. Kom je dat hier ook doen dan?quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:21 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb net gestofzuigd/stof gezoge
en een appeltaart gebakken
Volgens mij moet dat hier ook lukken. Ik hoop dat het nog een beetje redelijk weer is en anders kom ik wel perquote:volgende week vrijdag moet trouwens wel kunnen denk ik Vrok?
Ah dat verklaart.quote:Op vrijdag 12 september 2008 09:32 schreef motorbloempje het volgende:
mams staat zo voor de deurdus het moet een beetje opgeruimd zijn en zulks
Ik zou voor de homo gaan, als ik jou wasquote:Op vrijdag 12 september 2008 01:53 schreef Stereotomy het volgende:
ja, gezellige gezette blondine (single), gezellige lange slanke brunette van 1.90m (single) die me meteen geknuffeld en gezoend had - ik ben voor haar formaat knuffelsbeer, een franēaise van 1.60mdie werkelijk allercutest Nederlands spreekt (bezet), een homovriend (single) en de regisseur uit Armeniė (single).
En ikke. Bonte boel.
homo'squote:Op vrijdag 12 september 2008 09:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik zou voor de homo gaan, als ik jou was
Dat is mailtjes met vacatures, maar je kunt ook het aantal views zien.quote:
Ow, dat valt tegen dan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Nee, dat waren de views. Daarna heb ik ze niet meer bekeken. Die mailtjes kreeg ik niet zoveel.
Ik denk niet dat je de sfeer bij ons snapt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 08:36 schreef AKnynke het volgende:
maakt het uit wat de relatiestatus is als je deze mensen omschrijft?
Stel je jezelf tegenwoordig ook zo voor? "Hoi, ik ben steer. Single."
Kom op, je leven kan ook leuk zijn zonder relatie hoor!
Goeiemorgen Sasquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:32 schreef octopussy het volgende:
Goedemorgen. Brak. En ik ga de hele godganse dag in de trein zittenNu eerst maar afwassen en daarna mezelf afwassen.
Ik doe weer met een basis cursus mee (mijn derdequote:Steer, doe je nu met een ander toneelstuk mee? Je was toch niet ingeloot bij het stuk wat je wilde doen?
De hele avond intellectuele gesprekken onder de thee en het schaken gehad met D_H uiteraard.quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:35 schreef Liejannuh het volgende:
Waarom ga je de hele dag in de trein zitten Octo? En hoe komt het dat je brak bent?
Je avatar spreekt het tegendeelquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:40 schreef octopussy het volgende:
Voor Liejannuh en anderen: Dit is Octo niet.
Nou, ķk wilde Argentijnse Tango, *zij* vond dat te sensueel en wilde Rock 'n Roll. Dus eh. Het wordt Rock 'n Roll.quote:Oh gaaf Steer!! Dansen is leuk![]()
Tenminste, wat is het voor dansles? Stijldansen, Salsa, hiphop, urban?
![]()
Alleen Xena wegbrengen dinsdag, koffers inpakken en wegwezenquote:Op vrijdag 12 september 2008 10:32 schreef octopussy het volgende:
Bluezz & Golfer, moeten jullie nog veel doen/regelen voor het grote vertrek?
quote:Op vrijdag 12 september 2008 11:32 schreef KrnKje het volgende:
M'n oma is dood aan t gaan(
)
Ik heb de knoop doorgehakt om toch niet met m'n ouders mee te gaan naar Nootdorp nu... ik wilde in eerste instantie wel, nog wel eigenlijk, maar ik kan er ook niet veel betekenen...
Om t even gedeeld te hebben...
sterktequote:Op vrijdag 12 september 2008 11:32 schreef KrnKje het volgende:
M'n oma is dood aan t gaan(
)
Ik heb de knoop doorgehakt om toch niet met m'n ouders mee te gaan naar Nootdorp nu... ik wilde in eerste instantie wel, nog wel eigenlijk, maar ik kan er ook niet veel betekenen...
Om t even gedeeld te hebben...
Geen twijfel over!quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:18 schreef Liejannuh het volgende:
Frank, sterkte! Ik hoop dat je oma een mooi leven heeft gehad.
Dat is fijn! Hoop dat het laatste stukje geen lijdensweg wordt.quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:33 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Geen twijfel over!
Het is zelfs zo dat het nu 'eindelijk' zover is... Ze is al flink wat jaren 'op' en we zeiden al een aantal keer dat het wel genoeg was geweest voor haar en dat ze haar tijd echt aan het uitzitten was, maar als het dan opeens zo ver is komt de man met de hamer even kijken...
--quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:55 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Wat ga je morgen koken?Ik wil vanavond aardbeienrisotto maken. En ik hoop heel erg dat de files een stuk minder zijn over een uur.
Alhoewel mijn geplande route er nog redelijk uitziet.
je bent knettergek, wist je dat al?quote:Op vrijdag 12 september 2008 10:40 schreef octopussy het volgende:
Voor Liejannuh en anderen: Dit is Octo niet.
Oh gaaf Steer!! Dansen is leuk![]()
Tenminste, wat is het voor dansles? Stijldansen, Salsa, hiphop, urban?
En ik ben brak omdat het gisteren laat was met teveel drankMijn nek doet vaag zeer (al sinds dinsdag) en dat stoort heel erg, mijn hand doet weer wat meer pijn dan de afgelopen tijd, mijn eczeem is lekker aan het opspelen omdat ik even een fles andrelon heb geleend en ik voel me dus niet zo super. En de hele dag in de trein omdat ik huisdieren heb die gevoederd moeten worden
Ik kan Chelsey beter 10 euro geven om ze te voeren, da's goedkoper
(oh, en mijn ouders gaan morgen op vakantie en ik wil nog
zeggen) En ik ga vanavond weer terug naar Den_Haag. En Den Haag.
heb je hem al verteld over de kroonprinses? Ze schijnt volgende week weer te komen!quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:32 schreef Stereotomy het volgende:
Frank, sterkte met je oma....
En hier regent het ook als de pleuris.
Vanavond met een toneelvriend naar de Ikea om te eten, hij mist Zweden.![]()
![]()
Ah, dat is precies wanneer ik op vakantie wil.quote:Op vrijdag 12 september 2008 16:58 schreef motorbloempje het volgende:
September wordtem toch niet, dan kan ik ook niet echt meer, behalve morgenavondmaar dan gaan we lekker bankhangen en wijn drinken had ik bedacht
Zal ergens eind oktober begin november wordenkan iedereen nog rekening mee houden enzo
quote:Op vrijdag 12 september 2008 15:55 schreef Liejannuh het volgende:
Ik wil vanavond aardbeienrisotto maken.
Tussen Lianne en MuadDib zitten is heel gezelligquote:Op vrijdag 12 september 2008 17:44 schreef AKnynke het volgende:
Zeg MuadDib, hoe zit het tussen jou en Lianne?
Just out of curiosity.
zowieso, naast Lianne zitten is altijd gezellig, lijkt me. Van jou weet ik het niet zo goed!quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:01 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Tussen Lianne en MuadDib zitten is heel gezellig
Vraag dan maar aan Lianne hoe gezellig ik benquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:03 schreef AKnynke het volgende:
zowieso, naast Lianne zitten is altijd gezellig, lijkt me. Van jou weet ik het niet zo goed!
Nynke!!!! Wat doe je nu!!!!quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
zowieso, naast Lianne zitten is altijd gezellig, lijkt me. Van jou weet ik het niet zo goed!
dat woord schrijf ik echt nooit goed. Sorry. ik vind zowieso trouwens ook veel beter dan sowieso. ik zeg het ook altijd met een Z.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:37 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Nynke!!!! Wat doe je nu!!!!
Ik ben overigens niet altijd gezellig.
Muad is IRL een relaxte kerel en hij ziet er goed uit Nyn, ik had m ong. 6-8 jaar jonger geschat. Op Fok verteld ie nooit zoveel over zichzelfquote:Op vrijdag 12 september 2008 18:03 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat ik best oud benquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:23 schreef kaasplankje het volgende:
ik had m ong. 6-8 jaar jonger geschat.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:27 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat ik best oud ben
What else is newquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:27 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Waarmee je dus eigenlijk zegt dat ik best oud ben
Dropdead gorgeous?quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:39 schreef AKnynke het volgende:
arme maud. Ik was vandaag ook lekker bezig..klasgenoot vertelde iets over een huis dat ie wou huren, en dat hij het raar vond dat ze om referenties vroegen, omdat hij al 30 was. ik: "really, 30?? That's freakin' old men!"
Oh..en soms is het best lastig om er dropdead gorgeous uit te zien, terwijl je eruit ziet alsof je gewoon wat uit de kast hebt geplukt. Die pukkel pontificaal op m'n voorhoofd maakt het niet makkelijker...
Neem een ponyquote:Op vrijdag 12 september 2008 20:39 schreef AKnynke het volgende:
Die pukkel pontificaal op m'n voorhoofd maakt het niet makkelijker...
Aber Farfallus, das ist schon eine andere Deutscherquote:Op vrijdag 12 september 2008 21:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik dacht de hele tijd dat de Duitser in NL woont dus ik snapte het al nooit
een roze?quote:
Ik ga er niet van uit, maar als je naar de stad gaat moet je er toch uitzien alsof je gewoon datgene dat bovenop de stapel lag aangetrokken hebt, maar er toch dropdead gorgeous uitziet?/quote:Op vrijdag 12 september 2008 21:17 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dropdead gorgeous?Komt de duutser vanaaf voor keiharde neuksex?
hoe was appelpop babe?quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:17 schreef MissHobje het volgende:
jo hier hobje vanuit de trein hihi
ja niet haha zou morgen gaan en ben dan niet vrij! jammer maar helaas en jou avondje?quote:
Ik spreek hem dan liever niet en zie hem gewoon dan bellenquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:23 schreef MissHobje het volgende:
ben benieuwd naar je foto's pf tof !
ach en afstand ja klote maar geen eind van de wereld toch!
Heb heen en weer gereden tussen Hoogeveen en Randstad. Matig, dus.quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:25 schreef MissHobje het volgende:
ja niet haha zou morgen gaan en ben dan niet vrij! jammer maar helaas en jou avondje?
Zeg ben jij een kloon van MeMo of zoquote:Op vrijdag 12 september 2008 22:02 schreef octopussy het volgende:
een roze?![]()
[ afbeelding ]
ik heb een retestoere computer numet blauwelichtgevendemetertjes voor op
en een tft scherm (die terug moet omdat het niet de goede is
). Mijn vent is jaloers
quote:Op zaterdag 13 september 2008 00:54 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh, wat naar, bestaan er medicijnen voor?
Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zeg ben jij een kloon van MeMo of zo
Ik heb FERKANSIEEEEEEEEEEEEEEE
Ik ook.quote:
Duitsersquote:Op zaterdag 13 september 2008 03:23 schreef AKnynke het volgende:
oh, en je kunt hier wolkjes blazen...brrr...tis fuckig september.
E ik ben in de war over de duitser. blegh. Ik snap er niets meer van. Mannen.
Mannen zijn ook heel ingewikkeldquote:Op zaterdag 13 september 2008 03:23 schreef AKnynke het volgende:
oh, en je kunt hier wolkjes blazen...brrr...tis fuckig september.
E ik ben in de war over de duitser. blegh. Ik snap er niets meer van. Mannen.
MoBlo, zit je op Burning Legion? En wat is de naam van je character? Je poppetje?quote:Op zaterdag 13 september 2008 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
WoW doet het hier nu! Maar heb nog geen idee wat ik nu moet doen
Dat klinkt als een goede beslissing!quote:Op zaterdag 13 september 2008 09:05 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb besloten dat ik vandaag goed in mn vel zit
Ik kan je niet helpen, ik kan moeilijk hier WoW installerenquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
WoW doet het hier nu! Maar heb nog geen idee wat ik nu moet doen
Undead zijn leukquote:Op zaterdag 13 september 2008 11:02 schreef borisz het volgende:
Ik was in mijn tijd een Undead Mage.
Moblo, ik ga Gents Stoofvlees maken vandaagquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
iemand nog een recept voor een goede 'oma's kippensoep'?
Ga wel kippenbouten gebruiken en geen hele soepkip, maar soit
ga gewoon wel wat proberen.
Kruidenbuiltje, bouillon blokje, kip, groente en iets voor 'erbij'
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb wel een recept voor aardbeienrisotto en die kan ik erg aanraden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:09 schreef motorbloempje het volgende:
lekker grove wortel en preiquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:16 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik heb wel een recept voor aardbeienrisotto en die kan ik erg aanraden.![]()
Verder zou ik in de kippensoep lekker veel groente doen. Grofgehakt enzo.
ik ben nog niet buiten geweest vandaag. Maar, onder m'n dekbed met een dikke pyama en trui aan is het goed uit te houden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:20 schreef Den_Haag het volgende:
is het nog zo koud Nynke?
jij hebt dus ook zo'n dagquote:Op zaterdag 13 september 2008 13:24 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik ben nog niet buiten geweest vandaag. Maar, onder m'n dekbed met een dikke pyama en trui aan is het goed uit te houden.
Gister kon ik wolkjes blazen.
ik moet nog zooooveel doen. Ik heb 300 pagina's te lezen voor maandag, en morgen wil ik leuke buitendingen doen omdat het mooi weer word. Maar ik kom gewoon dit bed niet uit.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
jij hebt dus ook zo'n dag
al ben ik wel uit bed, en moet ik zo boodschapjes doen, maar heerlijk niets doen rocks
quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:48 schreef AKnynke het volgende:
oh. Heb ik me net uit bed geschopt om te gaan douchen, staat m'n huisgenoot verdorie onder de douche. Daar kan ik zo chagarijnig van worden!
En leidt lekker afquote:Op zaterdag 13 september 2008 10:28 schreef Isabeau het volgende:
Kan me wel voorstellen dat slapen niet echt super gaat, KrnKje, sterkte voor de rest van het weekend. Leuke culdingetjes doen lijkt me super
Wéér een nachtje voorbijquote:Bluezz en golfer een fijne vakantieNog de laatste dingetjes regelen en dan hop naar de andere kant van de aardbol
Nekpijn is weer enthousiast terug, dus ik kan wel een massage gebruiken, maar de masseur is weg.
Zeg, dat is niet grappig.quote:
Ik maak vandaag iig een runderbouillon en ook gents stoofvlees, dat is met een flesje donker abdijbier erbij:quote:Op zaterdag 13 september 2008 14:34 schreef ColdFeet het volgende:
Knoflook en ui in de kippensoep. Joodse penicilline, jeweets
Kaasplankje, maak je waterzooi?
ik ook! en morgen ookquote:
Klinkt heerlijk, met bacon! Maar hier is geen oven, dan maar andersquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:01 schreef motorbloempje het volgende:
ik ook! en morgen ook
maar dan een lekkere kip uit de oven van NigellaBrandy Bacony Chicken
Bel je toch iemand? En is er niemand online op MSN?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemiddag
heb onwijs veel zin om vanavond te kroegen maar niemand om mee te gaan
Ohquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:20 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb hier geen vrienden eigenlijk cfzit eigenlijk altijd alleen thuis enzo maar heb daar vanavond eigenl,ijk echt geen zin in
jawel maar die potentiele vrienden hebben geen behoefte aan mijquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh
Uitgaanssite langsgaan en kijken waar er wat leuks te doen is, dan?
En moet je dan niet hoognodig vrienden gaan maken?Of heb je daar geen behoefte aan?
Er zijn nergens gelijkgestemden te vinden? Dat kan ik me niet voorstellenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
jawel maar die potentiele vrienden hebben geen behoefte aan mij![]()
Alleen een grillquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Klinkt heerlijk, met bacon! Maar hier is geen oven, dan maar anders
nouja het is eigenlijk story of my lifequote:Op zaterdag 13 september 2008 15:27 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Er zijn nergens gelijkgestemden te vinden? Dat kan ik me niet voorstellen
Proestquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
Vrienden
Hallo, beste internetkennissen!![]()
quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:25 schreef Memento-Mori het volgende:
jawel maar die potentiele vrienden hebben geen behoefte aan mij![]()
Nah, weet je, ik ben ook echt weleens teleurgesteld in vriendschappen, maar ik vind nog steeds mijn vrienden echt heel belangrijkquote:
Ik heb toch wel een aantal vrienden, maar ook Fokkers die als vrienden voelenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:37 schreef ColdFeet het volgende:
Nah, weet je, ik ben ook echt weleens teleurgesteld in vriendschappen, maar ik vind nog steeds mijn vrienden echt heel belangrijk
Sommige fok!kers voelen ook wel als vrienden, trouwens
ik ga straks eten en cosmo's drinken en logeren bij Leinquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
![]()
Mocht je een keer ergens zin in hebben, ik heb een PMboxIk vond het erg gezellig met je een tijdje terug.
Ik vrees alleen dat als ik zeg dat ik wel zin heb in een kroegentocht vanavond dat er iemand heel zielig gaat kijken
Dat doe je zelf.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:39 schreef kaasplankje het volgende:
Ach, nieuwe vrienden maken is makkelijk. Vrienden uit het oog verliezen ook.Echt zóveel die ik al een tijd niet meer gezien heb
Is zo, is zo.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:39 schreef kaasplankje het volgende:
Ach, nieuwe vrienden maken is makkelijk. Vrienden uit het oog verliezen ook.Echt zóveel die ik al een tijd niet meer gezien heb
Leuk, ik ga mee!!quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:41 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga straks eten en cosmo's drinken en logeren bij Leinen ik begreep dat Lein, Jij en ik morgen gaan shoppen in Den Haag?
Die groene-niet-in-mijn-maat is mooi!quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:45 schreef Leintjeuh het volgende:Ik heb één verzoek-winkel, de Marlies Dekkers winkel. Ben aan een nieuwe BH toe
![]()
Ja, inderdaad, ik zag m hangen bij de LinCherie hier en ik ging gelijk vanquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:47 schreef Isabeau het volgende:
Die groene-niet-in-mijn-maat is mooi!
En waar doen we dan die massage?
Ik had ook zo'n vriendinnetje toen ik 6 was... Later waren we wat minder close, maar ik heb tot in de 6e bij haar in de klas gezetenquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:45 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb 1 echte vriendin gehad toen ik 6 was. we speelden dagelijkls bij elkaar en toen ging ik verhuizen naar een andere school, paar jaar nog op elkaars feestje geweest, laatste keer was ze op mijn feestje ziek en nodigde ze mij niet meer voor die van haar uit en op hyves wist ze niet eens meer wie ik was
Die is te snel afgeleidquote:Op zaterdag 13 september 2008 15:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Massage? Welke massage? Doet D_H je niet masseren dan?
Oh rly?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:57 schreef Isabeau het volgende:
Die is te snel afgeleidMaar we gaan dus shoppen morgen? Anders nog plannen? (ik ben wel een tikkeltje uitgeshopt deze week)
M'n beste skypevriendje, kom eens op skype?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:30 schreef Stereotomy het volgende:
Vrienden
Hallo, beste internetkennissen!![]()
ja, ikke!quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een aantal vrienden, maar ook Fokkers die als vrienden voelenAl is het maar een béétje... Vooral heel veel SC'ers die veel betekenen, zoals jij, Isa, MoBlo, Hobje, Octo, DE, MeMo
SOL, toen ze nog kwam
En alle andere SC'ers die zich nu buitengesloten voelen
Oh ja, daar wilde ik ook altijd nog een keer naar toequote:Op zaterdag 13 september 2008 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
De Gevangenpoort is echt leuk! Sowieso, Den Haag heeft prima musea
De Fallus van Corinthe, 389 BC?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:00 schreef ColdFeet het volgende:
De Gevangenpoort is echt leuk! Sowieso, Den Haag heeft prima musea
Veel plezier en geen cosmo's drinken in het tempo van de vorige meidenmeetquote:
MeMo had niet zoveel op geloof ik! (voor zover ik me dat kan herinnerenquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:08 schreef Isabeau het volgende:
Veel plezier en geen cosmo's drinken in het tempo van de vorige meidenmeet
Kan me voorstellen! Ik neig er soms ook een beetje naar. Ergens logisch, maar het gaat natuurlijk op den duur vervelen voor je vrienden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:02 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ja, ikke!![]()
Wat ik heel erg moeilijk vind, nu al is m'n 'hollandse' vriendschappen ondehrouden. Ik ben zo bezig met hier en nu dat daar veel minder belangrijk is. Merk ook dat ik veel over mezelf praat. Dus daar ben ik nu op aan het letten.
woensdag gaan we weg, alles voorbereid, 3 pakken nicotinellequote:Op zaterdag 13 september 2008 16:18 schreef ColdFeet het volgende:
Bloes, nog even snel voordat ik naar de toko ren: jullie gaan dinsdag weg, toch? paklijst gemaakt, alles gekocht?
Ik ken er heel veel vanquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb een zus die echt ALLEEN MAAR over zichzelf kan praten... Vreselijk
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
woensdag gaan we weg, alles voorbereid, 3 pakken nicotinellenet nog even ingeslagen
En dat zeg jijquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Je bedoelt t vast als een grapje, maar ik vind t een beetje ongepast...
Nee, goed hequote:Op zaterdag 13 september 2008 16:24 schreef ColdFeet het volgende:
Gaat het nog met 'm? Geen klote-humeur?
Rare vorm van humor heb je.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:27 schreef Bluezz het volgende:
En dat zeg jij![]()
Ja het was een grapje mutsLees er maar overheen
Nu voel ook ik me een beetje geschoffeerd door die laatste opmerking van jou. Typische humor, je weet niet eens waar je t over hebt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:27 schreef Bluezz het volgende:
En dat zeg jij![]()
Ja het was een grapje mutsLees er maar overheen
Zo dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 13 september 2008 14:56 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ik maak vandaag iig een runderbouillon en ook gents stoofvlees, dat is met een flesje donker abdijbier erbij:
800 gram stoofvlees (ik heb magere runderlappen vd slager)
boter
2 flesje donker abdijbier (ik doe 1.5 Westmalle tripel)
1 flesje kriek (deze laat ik weg, te zoet vind ik)
bloem
peper
zout
2 blaadjes laurier
2 takjes tijm (ik doe +rozemarijn)
1 snee witbrood zonder korst
mosterd
Verhit de boter tot hazelnootkleur. Schroei het vlees rondom dicht en kruid met peper en zout. Strooi er wat bloem overheen en laat de bloem het braadvocht opnemen. Doe het vlees over in een braadpan. Snijd de ui grof en fruit aan in dezelfde pan als het vlees in verse boter. Laat goudbruin stoven en blus af met de beide flesjes bier. Doe de uien en het bier bij het vlees en voeg de kruiden toe. Besmeer het brood met de mosterd en leg die op het vlees. Doe het deksel op de panen laat minstens 2 uur rustig sudderen onder gesloten deksel.
D'r zit een Frans meisje bij mijn nieuwe toneel groep, en die had het de hele tijd over dat ze vorig jaar in Louvain woonde en studeerde. En ik nog zo: is dat een leuke stad? Zij: ja ja natuurlijk bla bla blaquote:
Zou je het grappig vinden als ik je man zo noem?quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:35 schreef ColdFeet het volgende:
Daaaaames, rustig! Ik las het ook als grapje.
U riepquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De Fallus van Corinthe, 389 BC?
Lekker roerbakken, behalve de sesamolie en spinazie, en die twee op het laatst erbij met peper en zout tot de spinazie geslonken is?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Oh ik wil een salade maken van deze ingrediėnten, hoe zouden jullie dat doen?
- spinazie
- wortel reepjes
- tofu blokjes
- rode ui
- knoflook
- sesamolie
Dus bakken, niet bakken, alles bakken, iets anders?
(Ik heb het al gemaakt, ben benieuwd hoe jullie dat zouden doen!!)
Ik heb 1 vriendin, een vriendjequote:Op zaterdag 13 september 2008 15:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb toch wel een aantal vrienden, maar ook Fokkers die als vrienden voelenAl is het maar een béétje... Vooral heel veel SC'ers die veel betekenen, zoals jij, Isa, MoBlo, Hobje, Octo, DE, MeMo
SOL, toen ze nog kwam
En alle andere SC'ers die zich nu buitengesloten voelen
De wortels ook?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Lekker roerbakken, behalve de sesamolie en spinazie, en die twee op het laatst erbij met peper en zout tot de spinazie geslonken is?
Is dat als in, ik wil tips, maar daar luister ik toch niet naar?quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:10 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik heb het al gemaakt, ben benieuwd hoe jullie dat zouden doen!!
Ik ga het maandag weer maken, maar dan lekkerquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:19 schreef Vork het volgende:
[..]
Is dat als in, ik wil tips, maar daar luister ik toch niet naar?
Heb je ook sojasaus? Dan zou ik de tofu eerst marineren met sojasaus, olie en knoflook. Daar zou ik dan wel andere olie voor gebruiken, arachideolie ofzo. Zeker een uur laten staan (in blokjes). Dan ui in stukjes, fruiten, tofu erbij bakken, hoog vuur met voldoende olie. Wortel zou ik rauw laten en de spinazie ook, dan heb je nog een beetje een sla achtig idee aan je salade). Dan hou je een beetje een koud/warme salade, anders heb je gewoon een roerbak gerecht. Sesamolie dan evt. nog voor wat extra 'dressing'
Zoiets?
De lekkerste vind ik zelf die van kikkoman. Die is wel wat duurder, maar goedkopere sojasauzen zijn vaak zo zout. En ja, dan wel met verse spinazie. Met diepvriesmeuk zou ik gewoon alles lekker roerbakken en het salade idee vergeten.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:21 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik ga het maandag weer maken, maar dan lekker
En wat voor soja saus? En verse spinazie?
quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Zo dat klinkt lekkerwanneer ga je dat koken voor me hihi
Rauwe spinazie klinkt niet zo lekkerquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:23 schreef Vork het volgende:
[..]
De lekkerste vind ik zelf die van kikkoman. Die is wel wat duurder, maar goedkopere sojasauzen zijn vaak zo zout. En ja, dan wel met verse spinazie. Met diepvriesmeuk zou ik gewoon alles lekker roerbakken en het salade idee vergeten.
Gewoon sla achtig. Als het niet bevalt, dan kun je het altijd nog even blancheren of zo. En Kikkoman is in iedere beetje supermarkt wel verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Rauwe spinazie klinkt niet zo lekker(maar ik ga het wel eten hoor
)
en kikkoman haal je bij de toko? maakt niet uit als het duur is, ouders betalen (en die hebben liever dat het lekker is, dan dat het goedkoop is)
Die is best lekker. En ik hou helemaal niet zo van al die sojadranken.quote:en ga ik zo ook macchiato soja melk drinken!!
Ook al klinkt het best goor!
Ik ga die sjokosojamel nu testenquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:31 schreef Vork het volgende:
[..]
Gewoon sla achtig. Als het niet bevalt, dan kun je het altijd nog even blancheren of zo. En Kikkoman is in iedere beetje supermarkt wel verkrijgbaar.
[..]
Die is best lekker. En ik hou helemaal niet zo van al die sojadranken.
Het is best te doen,quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:36 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ga die sjokosojamel nu testen
Het smaakt gewoon heel erg naar van die icekoffie achtige producten inderdaad. Die verwacht je natuurlijk met een milkshake structuurtje vol met ijs.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het is best te doen,
maar lekkerder om het in te vriezen/met ijsklontjes/er milkshake van te maken of zo!
gewoon muesli?quote:Granola is a breakfast food and snack food consisting of rolled oats, nuts, honey and sometimes rice, which is baked until crispy. During the baking process the mixture is stirred to maintain a loose, breakfast cereal type consistency. Dried fruit, particularly raisins or dates, are sometimes also added.
A bowl of granola
A bowl of granola
Besides being a breakfast food and snack food, granola is often eaten when hiking or camping or backpacking because it is lightweight, high in calories, and easy to store; these properties are similar to trail mix.
Granola is often eaten in combination with yogurt, manuka honey, strawberries, bananas, milk, or other cereal. It can also be used as a topping in pastries and desserts.
Doen! ik hak spinazie wel eens grof en dan gebruik ik dat als "bedje" voor een pasta; bv met paddo's of vis of kaas oidquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Rauwe spinazie klinkt niet zo lekker(maar ik ga het wel eten hoor
)
quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:34 schreef AKnynke het volgende:
ik doe een koffie-loos weekend denk ik. Wel goed, met alle sloten koffie die ik door de weeks drink.
Oh, en het schijnt hier gisternacht -2 te zijn geweest. In september.
Oké grappig! Ik vind het leuk om "nieuwe" dingen te eten! En dingen waarvan ik denk dat ze vies zijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:44 schreef AKnynke het volgende:
je maakt ook heerlijke salades van rauwe spinazie. Het heeft een lekkere bite, vind ik.
Pas maar op dat je dan niet het hele weekend barst van de koppijn, schijnt dat je behoorlijke ontwenningsverschijnselen kan krijgen als je ineens een weekend geen koffie drinkt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:34 schreef AKnynke het volgende:
ik doe een koffie-loos weekend denk ik. Wel goed, met alle sloten koffie die ik door de weeks drink.
koffie is gewoon vette dope, ik drink alleen 's morgens ong 2 koffie en ik ben zwaar junkquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Pas maar op dat je dan niet het hele weekend barst van de koppijn, schijnt dat je behoorlijke ontwenningsverschijnselen kan krijgen als je ineens een weekend geen koffie drinkt.
Nee, maar mijn man heeft dan ook niet het bed gedeeld met meerdere dames hierquote:Op zaterdag 13 september 2008 16:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zou je het grappig vinden als ik je man zo noem?Ik zie de humor echt niet.
Het bed delen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee, maar mijn man heeft dan ook niet het bed gedeeld met meerdere dames hier
Doe nou niet zo bozig!
En het goede nieuws voor Lianne: ik heb zwarte kardemom gekocht bij de toko! Straks lekker allerlei aziatische hapjes kokkerellen
Je bent in de 19de eeuw onder een steen gekropen en er pas geleden onder vandaan gekomen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Het bed delen?dat doe je toch alleen als je getrouwd bent?
Ik dacht, ik gebruik een wat bedekte termquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Luxepaard. Het wordt eens tijd dat je op jezelf gaat wonen.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:03 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zo veel
Ik drink altijd vers gebrande/versgemalen koffie met een bepaalde maling afhankelijk van de luchtvochtigheid, en dan altijd bij een exact aantal graden gezetOptimale smaak en minimale cafeļne
Heb ik zo'n zoet imago?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:15 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Coldfeet tochLaat Onze Lieve Heere het maar niet horen
Dat is achterhaald, koffie is eerder goed dan slecht voor je. Dus ga je gangquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:59 schreef kaasplankje het volgende:
koffie is gewoon vette dope, ik drink alleen 's morgens ong 2 koffie en ik ben zwaar junkVolgens mij is veel koffie ook niet goed voor een mens
Het was toch slecht voor je maag?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat is achterhaald, koffie is eerder goed dan slecht voor je. Dus ga je gang
Volgens mij kost ik alleen geldquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:01 schreef motorbloempje het volgende:
misschien had ze beter de term slet kunnen gebruiken aangezien er wrsch geen geld bij gemoeid was
Ik wou ook dat ik DE hadquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef AKnynke het volgende:
nou. ik wou dat ik DE had. (Zweedse koffie is echt niet te zuipen).
*slikt een opmerking over dunne bandjes in....quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:17 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij kost ik alleen geld
Nee, slecht is het niet, maar sommige mensen krijgen wel last van hun maag als ze koffie drinken. Je kan er geen maagzweer van krijgen oid. Dat krijg je vooral van NSAID's en Helicobacter pylori (een bacterie).quote:
Goh, dan heb ik je trouwerij toch echt gemist de afgelopen wekenquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:06 schreef kaasplankje het volgende:
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:18 schreef AKnynke het volgende:
[..]
ik heb t over Douwe Egberts he..
quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:15 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heb ik zo'n zoet imago?
Bovendien, ik mag dat. Ik ben getrouwd
He?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Goh, dan heb ik je trouwerij toch echt gemist de afgelopen weken
je loopt zo achter CF!quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
He?
Je gaat me toch niet vertellen dat kaasplankje nu ook een SC-dame als bedpartner heeft?
Zij niet alleen. Ik ook.quote:
Pas als ik mijn eigen espresso machine hebquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:12 schreef Vork het volgende:
[..]
Luxepaard. Het wordt eens tijd dat je op jezelf gaat wonen.
Ik heb geen idee. Ik weet wel dat ik de koffie van Ikea niet zo lekker vindt. Overigens is DE Excellent Arome wel een van de betere filterkoffies naar mijn mening. Helaas is die ook niet goedkoop.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:14 schreef AKnynke het volgende:
nou. ik wou dat ik DE had. Zweedse koffie is echt niet te zuipen.
Nee hoor, ik doe het nog steeds met niemandquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Zij niet alleen. Ik ook.
Het lijkt hier wel 1 grote orgie.
Iedereen doet het met iedereen?
Een studiegenoot van mij kreeg ooit zo'n ding inclusief koffie van z'n voormalige stagebedrijf. Helaas had dat bedrijf nu geen mensen nodigquote:Op zaterdag 13 september 2008 18:29 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Pas als ik mijn eigen espresso machine heb
en elke week een zakje versgebrande bonen krijg
Het enige wat ik wil is een sabatier diamond mes, een citroenschaaf van een geweldig merk *naam vergeten*, espresso ding (hoeft niet per se) en een bordDan kan ik uit huis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |