Carspotter vind ik wel een handige dienst. Het is ook iets unieks en je hebt hier eigelijk wel wat aan en je zit nergens aan gebonden. Het is eenmaligquote:Op donderdag 11 september 2008 22:49 schreef Hymen_Copter het volgende:
Even carspotten en je weet het
Ja nuttig man, die carspotquote:Op donderdag 11 september 2008 23:02 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Carspotter vind ik wel een handige dienst. Het is ook iets unieks en je hebt hier eigelijk wel wat aan en je zit nergens aan gebonden. Het is eenmalig
Maar die fucking jamba rotzooi van Silence I kill you" of "Silence No killing please" is echt hatelijk
Ik heb die reclame al tien keer gehoord en heb nog geen enkel idee wat hij zegtquote:Op donderdag 11 september 2008 23:29 schreef Fha het volgende:
Ik heb al twee dagen die zingende pluizige bitterbal in mn hoofdstom jamba
"ik lig hier lekker knus in mijn bedje, daarom wil ik niet praten met je"quote:Op donderdag 11 september 2008 23:30 schreef First het volgende:
[..]
Ik heb die reclame al tien keer gehoord en heb nog geen enkel idee wat hij zegt![]()
![]()
.
Iets met dat hij in bed ligt (drie keer raden wanneer het dus elke keer weer in mn hoofd schietquote:Op donderdag 11 september 2008 23:30 schreef First het volgende:
[..]
Ik heb die reclame al tien keer gehoord en heb nog geen enkel idee wat hij zegt![]()
![]()
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |