quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:41 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
FOUT!!!
dat doe jij niet
Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen. Met behulp van argumenten proberen de partijen elkaar te overtuigen om uiteindelijk tot een conclusie te komen waar alle partijen het mee eens zijn. Een partij kan dus zijn mening veranderen tijdens een discussie, en tevreden zijn met een alternatieve (tussen)oplossing, mits hier argumenten voor zijn gegeven.
Dit in tegenstelling tot een debat, waarbij de partijen niet van hun mening wijken.
Jij wilt debatteren
kleine nuance
ONGELOFELIJK!quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:25 schreef Superfast het volgende:
In absolute aantallen verdachten zijn, na de autochtonen met 102.000
personen, met elk ruim 10.000 personen de Marokkanen en Surinamers de
grootste groepen. Maar als aandeel van de betreffende herkomstgroep
hebben de Antillianen (6,6%), de Marokkanen (5,0%) en de Somaliërs (4,8%)
relatief de meeste verdachten.
Welk gedeelte van ABOSLUUT snap je niet?
Die andere cijfers zijn de schattingen dus niet ABSOLUUT.......
Je loopt al sinds gisteren te bazelen over die cijfers maar je kent de definities die gebruikt worden op de site van het CBS niet eens........
Vervolgens plaats ik er een middenkader in om e.e.a. toe te lichten en dan nog blijf je blaten.....
En dan vind je dat ik met de "grond gelijk gemaakt word"
OMG je snapt het niet hé , niemand reageert op je stompzinnige gelul omdat je (hoe goed je dit ook probeert) de context waarin bepaalde FEITEN staan niet kunt ontkrachtigen.........
Afgebrand man laat me niet lachen........
Vind jij jezelf nog wel geloofwaardig nadat je hebt toegegeven niet verder dan 1 pagina terug te lezen.......Ik kan me zo voorstellen dat anderen dit namelijk niet doen...........stop gewoon met jezelf voor lul zetten en ga je bezig houden met dingen waar je misschien wel goed in bent......
Ik was toen op school (HAVO) welke LOI cursus jij volgde is mij niet helemaal duidelijk maar het was in ieder geval geen wiskunde..........quote:
Heel knap gecopy-pasted maar dit laat dus wel zien dat marokkanen vaker misdrijven pegen dan andere bevolkingsgroepen. Dat jij het argument gebruikt dat ze in absolute zin niet de meeste misdrijven plegen is onzinnig. Natuurlijk is dat niet zo, van de 16.428.360 mensen in Nederland zijn er maar 329.493 Marokkaan.quote:Op vrijdag 12 september 2008 18:00 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ik was toen op school (HAVO) welke LOI cursus jij volgde is mij niet helemaal duidelijk maar het was in ieder geval geen wiskunde..........
Onder absolute waarde of modulus van een reëel getal of andere grootheid verstaat men in het algemeen de lengte of grootte daarvan, daarmee afziend van andere eigenschappen, zoals teken of richting.
dat dus![]()
Kolom 1 laat dus nogmaals zien dat Marokkanen feitelijk dus niet meer misdrijven plegen dan andere bevolkingsgroepen , sterker nog dat de Antilianen meer vertegenwoordigd zijn
Maar ja, gezien de populariteit van Verdonkey ZIJN jullie ook allemaal racisten ...;)quote:Op donderdag 11 september 2008 23:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zelfreflectie is ze over het algemeen vreemd.
Dus dan geef je maar de maatschappij de schuld want dat zijn allemaal racisten.
zijn marokkanen een ras?quote:
In Nederland, waar het blanke, superieurste ras leeft, schijnt het dat men nog steeds niet weet wat het word “racisme” betekent, ondanks het overvloed aan intelligentie. Dus laat ik maar een definitie geven zodat ook de superieuren dat weten, want de inferieure kleurlingen snappen dat door hun beestachtig instinct. Racisme is iemand behandelen op basis van zijn vermoedelijk genetisch materiaal en niet op basis van zijn persoonlijke kwaliteiten (zijn daden), waarbij deze behandeling iemand's redelijke belangen beschadigt. Klaar.quote:
quote:ra·cis·me het; o 1 theorie die de superioriteit ve bep. ras verkondigt 2 discriminatie op grond van iems ras
quote:
Tja, Van Dale weet het niet zo goed als jij.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:14 schreef Superfast het volgende:
[..]
Als je zo graag wilt quoten doe dit dan tenminste volledig![]()
Je rukt de woorden (zoals gewoonlijk) weer aardig uit hun verband.......
Racisme is iemand behandelen op basis van zijn vermoedelijk genetisch materiaal en niet op basis van zijn persoonlijke kwaliteiten (zijn daden)
Is dit je nieuwe strategie nu het met de cijfertjes wat tegen zit?
http://www.vandale.nl/van(...)k/?zoekwoord=Racismequote:U hebt gezocht op het woord: Racisme.
RESULTAAT (max 20 woorden)
ra·cis·me het; o 1 theorie die de superioriteit ve bep. ras verkondigt 2 discriminatie op grond van iems ras
De beschaving van de iberomaurusienne in Rifgebergte waren voorlopers van de Dalonordiden...een ras dat tamelijk lang was, een getinte huid,lichte ogen, roodbruin haar. Komt sporadisch tegenwoordig voor maar wel wijdverbreid.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:18 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Tja, Van Dale weet het niet zo goed als jij.
[..]
http://www.vandale.nl/van(...)k/?zoekwoord=Racisme
Ik quote de Van Dale.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:14 schreef Superfast het volgende:
[..]
Als je zo graag wilt quoten doe dit dan tenminste volledig![]()
Je rukt de woorden (zoals gewoonlijk) weer aardig uit hun verband.......
Racisme is iemand behandelen op basis van zijn vermoedelijk genetisch materiaal en niet op basis van zijn persoonlijke kwaliteiten (zijn daden)
Is dit je nieuwe strategie nu het met de cijfertjes wat tegen zit?
Jij hebt het niet over rassen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:22 schreef Superfast het volgende:
[..]
De beschaving van de iberomaurusienne in Rifgebergte waren voorlopers van de Dalonordiden...een ras dat tamelijk lang was, een getinte huid,lichte ogen, roodbruin haar. Komt sporadisch tegenwoordig voor maar wel wijdverbreid.
Meditteranen zijn er in overvloed....een ras dat normale lengte heeft, blank tot lichtgetint, bruine ogen, bruin tot zwart haar.
Om je vraag te beantwoorden Marokkanen behoren idd tot een (specifiek) ras
Zie bovenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:23 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Ik quote de Van Dale.
En de cijfers spreken nog steeds in mijn voordeel, dat jij 180 graden moet draaien
is niet mijn probleem.
Het ging over racisme toch?quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:24 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Jij hebt het niet over rassen.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Menselijk_ras
Als je nog dieper graaft kom je uit bij de Homo Erectus.quote:Op vrijdag 12 september 2008 23:22 schreef Superfast het volgende:
[..]
De beschaving van de iberomaurusienne in Rifgebergte waren voorlopers van de Dalonordiden...een ras dat tamelijk lang was, een getinte huid,lichte ogen, roodbruin haar. Komt sporadisch tegenwoordig voor maar wel wijdverbreid.
Meditteranen zijn er in overvloed....een ras dat normale lengte heeft, blank tot lichtgetint, bruine ogen, bruin tot zwart haar.
Om je vraag te beantwoorden Marokkanen behoren idd tot een (specifiek) ras
Niets is arroganter dan de veronderstelling dat Farid het snapt, Cohen het snapt, jij het snapt, maar dat de gemiddelde Nederlander wel te dom zal zijn om het te snappen.quote:Op vrijdag 12 september 2008 20:17 schreef BogardeRules het volgende:
....
Kijk, het punt dat Farid Azarkan probeerde te maken is dat zeker een burgemeester niet zomaar van alles moet gaan roepen, als het ook verkeerd uitgelegd kan worden.
...
Als je enkele bijdrages in dit topique gelezen hebt, weet je dat niet alle userts er zou dr over denkenquote:Op vrijdag 12 september 2008 23:28 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Niets is arroganter dan de veronderstelling dat Farid het snapt, Cohen het snapt, jij het snapt, maar dat de gemiddelde Nederlander wel te dom zal zijn om het te snappen.
De gemiddelde hollander is net zo slim als jij en ik hoor. Politici hoeven echt geen kletspraatjes te houden voor het domme kiezersvolk. De meeste mensen die Pauw & Witteman hebben gekeken hadden uitstekend door dat het Farid was die de woorden van Cohen op exact diezelfde wijze omdraaide, zonder dat er een Wilders-stemmer in de studio was. De meeste mensen hebben heus wel functionerende hersencellen, net als jij.
OMFG de betreffende post met de uitleg staat gewoon nog op deze pagina hoor dus je smoesjes dat je het niet gelezen hebt gaan hier niet opquote:Op zaterdag 13 september 2008 00:06 schreef Vodkadruppel het volgende:
[..]
Daar had jij het over. En dat is dus wederom fout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |