abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:18:38 #181
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61580775
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:14 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ik heb m'n punt gemaakt dmv de OP. Dat leek me wel voldoende.
Gast als je een discussie start (zie je OP) dan is het wel zo prettig als je e.e.a. onderbouwd wellicht krijgen we dan een keer een gesprek op niveau hier.........
Ik sta open voor jouw mening maar dat domme gelul van tja Marokkanen zijn kut..........Ja waarom dan? Omdat ze kut zijn hé zou best wat minder mogen.
Als jij ooit een leidinggevende functie ambieert zul je ook mensen dingen moeten toelichten........
Zomaar zeggen je bent een lul en verder niks schaadt de productiviteit en verziekt de sfeer alleen maar en dat is op FOK niet anders......
-je avatar gaf een malware melding bij verschillende users, vandaar verwijderd-
pi_61580819
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:18 schreef Superfast het volgende:

[..]

bla bla bla
Een discussie kun je ook op basis van respect houden, dat heb ik bij jou nog niet gezien

enuh, ik wacht nog op reactie van je op mijn post van vrijdag 12 september 2008 @ 17:03 (#170)
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:23:05 #183
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61580879
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:18 schreef Superfast het volgende:
maar dat domme gelul van tja Marokkanen zijn kut..........Ja waarom dan? Omdat ze kut zijn hé zou best wat minder mogen.
Quote even waar ik dat heb gepost.
pi_61580909
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:23 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Dat hebben waarschijnlijk anderen gepost.

Superfast houdt dan ook niet van generaliseren.
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:25:45 #185
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61580942
In absolute aantallen verdachten zijn, na de autochtonen met 102.000
personen, met elk ruim 10.000 personen de Marokkanen en Surinamers de
grootste groepen. Maar als aandeel van de betreffende herkomstgroep
hebben de Antillianen (6,6%), de Marokkanen (5,0%) en de Somaliërs (4,8%)
relatief de meeste verdachten.

Welk gedeelte van ABOSLUUT snap je niet?

Die andere cijfers zijn de schattingen dus niet ABSOLUUT.......

Je loopt al sinds gisteren te bazelen over die cijfers maar je kent de definities die gebruikt worden op de site van het CBS niet eens........

Vervolgens plaats ik er een middenkader in om e.e.a. toe te lichten en dan nog blijf je blaten.....

En dan vind je dat ik met de "grond gelijk gemaakt word"

OMG je snapt het niet hé , niemand reageert op je stompzinnige gelul omdat je (hoe goed je dit ook probeert) de context waarin bepaalde FEITEN staan niet kunt ontkrachtigen.........

Afgebrand man laat me niet lachen........

Vind jij jezelf nog wel geloofwaardig nadat je hebt toegegeven niet verder dan 1 pagina terug te lezen.......Ik kan me zo voorstellen dat anderen dit namelijk niet doen...........stop gewoon met jezelf voor lul zetten en ga je bezig houden met dingen waar je misschien wel goed in bent......
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:27:28 #186
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61580991
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:23 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Misschien moet je je OP eerst eens goed doorlezen voor je op "invoeren" drukt
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:31:43 #187
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61581094
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:27 schreef Superfast het volgende:

[..]

Misschien moet je je OP eerst eens goed doorlezen voor je op "invoeren" drukt
Ik zal de OP hier opnieuw voor je quoten. Kan je even eruithalen waar ik het heb over kutmarokkanen.
quote:
Marokkanen in het algemeen voelen zich al gelijk aangevallen als er in de media wordt gepraat over 'die Marokkanen' of 'Marokkaanse jongeren'.

Zo ook toen Cohen het over Marokkaanse jongeren had bij de toespraak met het Amsterdamse ambulancepersoneel.
Sorry hoor meneer Marokkaan, maar als we in dat soort gevallen voor 95% te maken hebben met Marokkanen die ambulancepersoneel bedreigen mogen we het beestje toch wel bij z'n naam noemen?

Tenenkrommend weer hoe deze Marokkaan het weer opnam zijn volk.

Klacht: Marokkanen die zich meteen gestigmatiseerd voelen.
pi_61581123
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:24 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Dat hebben waarschijnlijk anderen gepost.

Superfast houdt dan ook niet van generaliseren.
misschien is het verstandiger niet meer op die troll in te gaan
pi_61581146
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:25 schreef Superfast het volgende:
-knip-
Beginnen de emoties al los te komen?

Je bleef beweren dat de cijfers die werden aangedragen niet zouden kloppen,
toen kwam je zelf met dit om 'het tegendeel' te bewijzen:
quote:
De overige verdachten (29%) zijn niet-westerse allochtonen
(55.790). Antillianen (7.413), Marokkanen (12.964), Surinamers (12.815) en Turken
(9.439) vormen elk ruwweg één vijfde van de niet-westerse verdachtenpopulatie.
Je haalt met je eigen cijfers je eigen gelul helemaal onderuit,
alleen maar omdat je het punt wilde maken, 'ze zijn niet allemaal zo'.

Dit had je veel slimmer kunnen spelen.
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:34:25 #190
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61581160
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:33 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Je maakt gewoon geen schijn kans en dat weet je
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:35:05 #191
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61581179
quote:

[..]

Met labiele personen valt niet te praten inderdaad.
Ik heb het daarom ook nauwelijks geprobeerd.

Overigens, ca. 13.000 verdachte Marokkanen zie ik staan. Hoe groot is de Marokkaanse bevolking in Nederland?
pi_61581182
quote:

[..]

Dat is veel te leuk om niet te doen.
We zullen het even aankijken.
pi_61581212
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:35 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

Dat is veel te leuk om niet te doen.
We zullen het even aankijken.
laat hem toch lekker in z'n kraakpandje tripjes nemen
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:37:11 #194
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61581222
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:35 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Met labiele personen valt niet te praten inderdaad.
Ik heb het daarom ook nauwelijks geprobeerd.
Rot toch op man je mist elke vorm van intellectuele bagage om welke discussie met wie dan ook aan te gaan
pi_61581245
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:34 schreef Superfast het volgende:

[..]

Je maakt gewoon geen schijn kans en dat weet je
Jawel, maar jij bent diegene die blert om argumenten, en dan er vervolgens niet op ingaat als het je slecht uitkomt
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:39:50 #196
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61581288
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:36 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

laat hem toch lekker in z'n kraakpandje tripjes nemen
Nog zo een ..........nee hoor Superfast jij bent degene met vooroordelen het is bijna zover dat ik medelijden met je begin te krijgen
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:40:11 #197
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_61581297
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef Superfast het volgende:

[..]

Rot toch op man je mist elke vorm van intellectuele bagage om welke discussie met wie dan ook aan te gaan
Iets met een pot en ketel.
pi_61581336
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:37 schreef Superfast het volgende:

[..]

FOUT!!!
dat doe jij niet

Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen. Met behulp van argumenten proberen de partijen elkaar te overtuigen om uiteindelijk tot een conclusie te komen waar alle partijen het mee eens zijn. Een partij kan dus zijn mening veranderen tijdens een discussie, en tevreden zijn met een alternatieve (tussen)oplossing, mits hier argumenten voor zijn gegeven.
Dit in tegenstelling tot een debat, waarbij de partijen niet van hun mening wijken.

Jij wilt debatteren

kleine nuance
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:42:20 #199
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61581347
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:38 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

Jawel, maar jij bent diegene die blert om argumenten, en dan er vervolgens niet op ingaat als het je slecht uitkomt
Man je hebt feitelijk nog geen drol aan deze discussie toegevoegd.
Meer dan 1 zin posten is al een probleem voor je laat staan ergens dieper op in gaan......
Of je vocabulaire nu zo beperkt is of je kennis onvoldoende je hebt hoe dan ook geen enkele grond om mij persoonlijk aan te vallen.
Daarvoor mis je simpelweg de geestelijke bagage
pi_61581370
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:42 schreef Superfast het volgende:

[..]

Man je hebt feitelijk nog geen drol aan deze discussie toegevoegd.
Meer dan 1 zin posten is al een probleem voor je laat staan ergens dieper op in gaan......
Of je vocabulaire nu zo beperkt is of je kennis onvoldoende je hebt hoe dan ook geen enkele grond om mij persoonlijk aan te vallen.
Daarvoor mis je simpelweg de geestelijke bagage
Kijk daar ga je weer, wederom laat je blijken niet tot een discussie instaat te zijn
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:44:50 #201
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61581394
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:41 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

FOUT!!!
dat doe jij niet

Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen. Met behulp van argumenten proberen de partijen elkaar te overtuigen om uiteindelijk tot een conclusie te komen waar alle partijen het mee eens zijn. Een partij kan dus zijn mening veranderen tijdens een discussie, en tevreden zijn met een alternatieve (tussen)oplossing, mits hier argumenten voor zijn gegeven.
Dit in tegenstelling tot een debat, waarbij de partijen niet van hun mening wijken.

Jij wilt debatteren

kleine nuance

Ik sta open voor andermans argumenten maar het enigste dat ik hier te horen krijg is dat ik ongelijk heb.
Vervolgens verneder ik jullie door keihard de feiten (cijfermatig) onder ogen te geven en dan ben ik opeens diegene die aan het debatteren is?

Dat dus
  vrijdag 12 september 2008 @ 17:49:19 #202
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61581487
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:25 schreef Superfast het volgende:
In absolute aantallen verdachten zijn, na de autochtonen met 102.000
personen, met elk ruim 10.000 personen de Marokkanen en Surinamers de
grootste groepen. Maar als aandeel van de betreffende herkomstgroep
hebben de Antillianen (6,6%), de Marokkanen (5,0%) en de Somaliërs (4,8%)
relatief de meeste verdachten.

Welk gedeelte van ABOSLUUT snap je niet?

Die andere cijfers zijn de schattingen dus niet ABSOLUUT.......

Je loopt al sinds gisteren te bazelen over die cijfers maar je kent de definities die gebruikt worden op de site van het CBS niet eens........

Vervolgens plaats ik er een middenkader in om e.e.a. toe te lichten en dan nog blijf je blaten.....

En dan vind je dat ik met de "grond gelijk gemaakt word"

OMG je snapt het niet hé , niemand reageert op je stompzinnige gelul omdat je (hoe goed je dit ook probeert) de context waarin bepaalde FEITEN staan niet kunt ontkrachtigen.........

Afgebrand man laat me niet lachen........

Vind jij jezelf nog wel geloofwaardig nadat je hebt toegegeven niet verder dan 1 pagina terug te lezen.......Ik kan me zo voorstellen dat anderen dit namelijk niet doen...........stop gewoon met jezelf voor lul zetten en ga je bezig houden met dingen waar je misschien wel goed in bent......
ONGELOFELIJK!

Absoluut betekent niet dat het geen schattingen zijn, maar dat het in absolute getallen wordt weergegeven. Dus bijvoorbeeld 10.000, of 102.000.

Relatief betekent dat je rekening houdt met de omvang van de groep. Je geeft het aantal verdachten in dit geval dus weer als percentage van de totale bevolkingsgroep.

Het is dus logisch dat je de relatieve getallen gebruikt, want natuurlijk zijn er absoluut gezien meer nederlandse verdachten dan marokkaanse. Er zijn immers nog altijd veel meer Nederlanders in dit land dan Marokkanen. Maar hier kan je dus niet uit concluderen of leden van een bepaalde groep vaker crimineel zijn dan anderen, daarvoor gebruik je de relatieve getallen.

Ik heb dit alles geleerd op de middelbare school in de tweede ongeveer. Wat was jij toen aan het doen?

Je hebt ook nog steeds geen cijfers gepost die jouw bewering dat het helemaal niet waar is dat Marokkanen meer misdrijven plegen dan andere bevolkingsgroepen staven.
  vrijdag 12 september 2008 @ 18:00:26 #203
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61581736
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:49 schreef JanusAnus het volgende:

[..]

ONGELOFELIJK gelul

Ik was toen op school (HAVO) welke LOI cursus jij volgde is mij niet helemaal duidelijk maar het was in ieder geval geen wiskunde..........

Onder absolute waarde of modulus van een reëel getal of andere grootheid verstaat men in het algemeen de lengte of grootte daarvan, daarmee afziend van andere eigenschappen, zoals teken of richting.

dat dus

Kolom 1 laat dus nogmaals zien dat Marokkanen feitelijk dus niet meer misdrijven plegen dan andere bevolkingsgroepen , sterker nog dat de Antilianen meer vertegenwoordigd zijn
  vrijdag 12 september 2008 @ 18:44:05 #204
204660 JanusAnus
Zitten te rieleksen
pi_61582698
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 18:00 schreef Superfast het volgende:

[..]

Ik was toen op school (HAVO) welke LOI cursus jij volgde is mij niet helemaal duidelijk maar het was in ieder geval geen wiskunde..........

Onder absolute waarde of modulus van een reëel getal of andere grootheid verstaat men in het algemeen de lengte of grootte daarvan, daarmee afziend van andere eigenschappen, zoals teken of richting.

dat dus

Kolom 1 laat dus nogmaals zien dat Marokkanen feitelijk dus niet meer misdrijven plegen dan andere bevolkingsgroepen , sterker nog dat de Antilianen meer vertegenwoordigd zijn
Heel knap gecopy-pasted maar dit laat dus wel zien dat marokkanen vaker misdrijven pegen dan andere bevolkingsgroepen. Dat jij het argument gebruikt dat ze in absolute zin niet de meeste misdrijven plegen is onzinnig. Natuurlijk is dat niet zo, van de 16.428.360 mensen in Nederland zijn er maar 329.493 Marokkaan.

Maar het is dus wel een groep die veel meer problemen heeft met zich aanpassen aan de Nederlandse maatschappij en wetten dan andere groepen.
pi_61584850
quote:
Op donderdag 11 september 2008 23:10 schreef Vodkadruppel het volgende:
Zelfreflectie is ze over het algemeen vreemd.
Dus dan geef je maar de maatschappij de schuld want dat zijn allemaal racisten.
Maar ja, gezien de populariteit van Verdonkey ZIJN jullie ook allemaal racisten ...;)

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_61585191
Okee, het begon met dat een FUCKING BROER van het slachtoffer riep "als hij doodgaat maak ik je af" Strikt genomen is dit best een (voorwaardelijke) bedreiging, maar als je broer ligt dood te bloeden, dan weet je niet meer wat je roept. Dit is een emotionele reactie, wat iedereen zou moeten kunnen begrijpen.

Kijk, het punt dat Farid Azarkan probeerde te maken is dat zeker een burgemeester niet zomaar van alles moet gaan roepen, als het ook verkeerd uitgelegd kan worden.

Cohen vindt dat je het mag zeggen dat van de groep ambulancier-bedreigers het overgrote deel Marrokaan is. Op zich is daar niets mis mee, alleen wordt niet gekeken naar de groep ambulancier-bedreigers en de conclusie getrokken:
Het is een ambulancier-bedreiger dus zal het wel een Marrokaan zijn.

Nee, juist de omgekeerde conclusie wordt getrokken:
Het is een Marrokaan dus zal het wel een ambulancier-bedreiger zijn.

En natuurlijk voor de gemiddelde Nederlander is het verleidelijk om de Marrokanen van alles de schuld te geven, of allerlei negatieve karaktereigenschappen aan ze op te hangen.
Je ziet het maar weer in dit topic.
Maar Cohen is niet de gemiddelde Nederlander, maar heeft doorgeleerd en moet er op bedacht dit soort foute redeneringen in de gaten te houden.
En hij had moeten weten, dat HIJ dan misschien wel het verschil kan zien, maar dat het gros het niet kan.
Die denken nu: "zie je wel? ze ZIJN ook allemaal criminelen, zelfs PvdA-er Cohen zegt het, dus dan mag ik het ook."

DAT is de reden waarom vroeger politici niet zo snel dingen riepen, maar Cohen moet een beetje scoren, en hij gaf zelf toe dat het was om maar kiezers bij de PVV weg te lokken. Dus ....

Cohen, 2 keer fout.

[ Bericht 73% gewijzigd door BogardeRules op 12-09-2008 20:30:09 ]

- Als de PVV de 25 procent bereikt, stop ik met werken, en ga ik lekker uitkering trekken van jullie belastinggeld. Dan importeer ik een importbruid en adopteren we 7 Afghaanse oorlogsweesjes, puur voor de kinderbijslag. Net zo makkelijk.
pi_61585314
-allemaal heel leuk, maar aangezien je de rest onder een spoiltertje plaatst zegt eigenlijk al genoeg.-

[ Bericht 83% gewijzigd door The_Terminator op 13-09-2008 01:46:29 ]
[quote]Op woensdag 26 november 2008 13:01 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Hier ben ik het echt volledig mee eens, TS is een weekdiertje ipb nachtdier. Echt een gebrek aan enige vorm van ruggengraat.[/quote]
  vrijdag 12 september 2008 @ 21:33:22 #208
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61587503
-reactie op edit.-

[ Bericht 96% gewijzigd door The_Terminator op 13-09-2008 01:47:12 ]
pi_61587693
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 21:33 schreef Superfast het volgende:

[..]

-weg-
zijn marokkanen een ras?

[ Bericht 33% gewijzigd door The_Terminator op 13-09-2008 01:47:34 ]
  vrijdag 12 september 2008 @ 21:43:42 #210
226867 Superfast
Keep on smiling
pi_61587820
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 21:39 schreef Het_hupt het volgende:

[..]

zijn marokkanen een ras?
In Nederland, waar het blanke, superieurste ras leeft, schijnt het dat men nog steeds niet weet wat het word “racisme” betekent, ondanks het overvloed aan intelligentie. Dus laat ik maar een definitie geven zodat ook de superieuren dat weten, want de inferieure kleurlingen snappen dat door hun beestachtig instinct. Racisme is iemand behandelen op basis van zijn vermoedelijk genetisch materiaal en niet op basis van zijn persoonlijke kwaliteiten (zijn daden), waarbij deze behandeling iemand's redelijke belangen beschadigt. Klaar.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')