och weet je, eigenlijk ben je best wel een beetje zielig.quote:Op zaterdag 13 september 2008 13:41 schreef Superfast het volgende:
[..]
Mensen die Wilders adoreren ga ik per definitie niet mee in discussie omdat je een mongool ook niet moet proberen uit te leggen hoe een deeltjes versneller werkt
Kan het mij niet voorstellen daar je IQ je schoenmaat niet overschrijdt.quote:
Dat dus.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:13 schreef Het_hupt het volgende:
Al draagt een aap een gouden ring, het blijft een lelijk ding
Ach er zijn wel meer dingen die jij je niet kunt voorstellen...........quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:35 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Kan het mij niet voorstellen daar je IQ je schoenmaat niet overschrijdt.
[..]
Dat dus.
Een weer laaghartig over andersdenkenden reageren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:58 schreef Superfast het volgende:
[..]
Ach er zijn wel meer dingen die jij je niet kunt voorstellen...........
Vanzelfsprekend zegt dat meer over jouw voorstellingsvermogen dan over mijn IQ![]()
Overigens vind ik het wel weer dapper van je dat je je pasfoto gewoon als avatar durft te gebruiken
Ik heb eerder medelijden met dergelijke onderontwikkelde figuren.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Een weer laaghartig over andersdenkenden reageren.
hoe kan je in godsnaam verlangen van anderen dat ze respect moeten opbrengen voor medelanders, en zelf niet eens het respect op kunnen brengen voor anderen?
Beetje jammer van dit sujet [Superfast dus] dat ie ook nog eens selectief reageert,quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:23 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Ik heb eerder medelijden met dergelijke onderontwikkelde figuren.
Het hele topic is gevuld met zijn ultieme mening dat mensen die niet zijn mening delen, dom, wildersadept, mongool en een hoop andere minderwaardigen zijn.
Dat vraag ik me ook af ben blij dat je eindelijk inziet dat de respectloosheid voor medelanders in dit topic regeertquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:07 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Een weer laaghartig over andersdenkenden reageren.
hoe kan je in godsnaam verlangen van anderen dat ze respect moeten opbrengen voor medelanders, en zelf niet eens het respect op kunnen brengen voor anderen?
ach stel je niet zo aanquote:Op zaterdag 13 september 2008 17:25 schreef Superfast het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af ben blij dat je eindelijk inziet dat de respectloosheid voor medelanders in dit topic regeert
Jij bent écht een wandelend reclamebord voor jouw bevolkingsgroep knul.quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:25 schreef Superfast het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af ben blij dat je eindelijk inziet dat de respectloosheid voor medelanders in dit topic regeert
Je hebt echt ergens varkenspest opgelopen anders zou je niet zo vreselijk dom lullen (mag ik hopen)quote:Op zaterdag 13 september 2008 17:59 schreef JihadJoe het volgende:
[..]
Jij bent écht een wandelend reclamebord voor jouw bevolkingsgroep knul.
Zeg, vertel eens, wat doe je nog in NL nog tussen die 15 miljoen kaaskoppen die anders denken als jij?
Natuurlijk heb je daar een punt. Maar waar het hier om gaat is dat de Marokkaanse gemeenschap intern of whatever maar eens hard moet optreden tegen die minderheid ipv alsmaar lopen te janken dat ze zo achtergesteld worden.quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:35 schreef Superfast het volgende:
Ik geef toe dat er een x aantal rotte appels tussen zitten die de boel BEHOORLIJK verzieken voor de gasten die het wel gewoon goed doen en of dat nou 5 % 6% of 10 % is we hebben het over een MINDERHEID dus die minderheid moet keihard aangepakt worden en de rest verdient gewoon een gelijkwaardige behandeling zoals jij en ik en niet die belachelijke vooroordelen.....
En wie was er ook alweer begonnen met de bal te kaatsen?quote:Op zaterdag 13 september 2008 18:50 schreef Roquefort het volgende:
Knip
Wie kaatst mag de bal verwachten, je oogst wat je zelf zaait in dit topic.
Wow, jij weet snel vrienden te makenquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:20 schreef Superfast het volgende:
[..]
En wie was er ook alweer begonnen met de bal te kaatsen?
Het gezeik is begonnen met iets over hippies , drugs cijfers ,en Wilders........Daarna is het inderdaad op sommige momenten overgegaan in wat gebash maar ook dat is leuk.
Ik heb zeker wel respect voor andere mensen hier maar het mag best een beetje fel over en weer zijn.
Had ook niet het idee dat anderen het een bezwaar vonden want ze deden lekker mee![]()
Misschien moet je eerst het topic eens doorlezen alvorens je weer ergens een mening over moet hebben....
En ga niet roepen dat je het met me eens bent want ik heb helemaal niks met de linkse politiek.......
Ik sluit me nog liever aan bij TON dan dat ik OOIT op de PVDA , SP of wat voor clownsbeweging dan ook ga aansluiten![]()
En die cliche's mag je ook voor je houden .........zelden in een reactie zoveel gebakken lucht gezien als in de jouwe je hele betoog is een grote one-liner en vraag me af of jezelf wel weet waar je over bazelt![]()
Nee voor mij geen discussie met de advocaat van de Duivel.......Nog liever een hoop gezeik en gebash met "tegenstanders" dan dat smerige vingertje van jou , eng ventje ben je
Waarschijnlijk is dat weer sarcastisch bedoeldquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:25 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Wow, jij weet snel vrienden te maken
kijk nu zitten we op een lijnquote:Op zaterdag 13 september 2008 19:35 schreef Superfast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat weer sarcastisch bedoeld![]()
Maar het is wel zo dat mensen liever iemand met een duidelijke mening die daar publiekelijk vooruit durft te komen dan iemand die alles puur theoretisch uitlegt zonder welke vorm van emotie dan ook.
Kijk naar Fortuyn , als je je een beetje in zijn boeken en ideologie zou verdiepen zou je tot de conclusie komen dat zeker 50 % van zijn doelstellingen opportunistisch en totaal niet haalbaar waren
Maar mensen toch op hem stemden omdat hij de dingen gewoon benoemden hoe ze waren en niet dat politiek correcte gelul wat ze de afgelopen 100 jaar gehoord hadden en er ondertussen zoet gehouden werden met valse beloften![]()
Wilders en Verdonk hebben een soortgelijke strategie alleen het verschil is dat hun niet het charisma en de humor van Pim hebben dus uiteindelijk mensen toch wel weer afhaken......
Je hebt echt een ziekelijk drang om voortdurend de namen Wilders en Verdonk op te dreunen in dit topic.quote:Op zaterdag 13 september 2008 19:35 schreef Superfast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat weer sarcastisch bedoeld![]()
Maar het is wel zo dat mensen liever iemand met een duidelijke mening die daar publiekelijk vooruit durft te komen dan iemand die alles puur theoretisch uitlegt zonder welke vorm van emotie dan ook.
Kijk naar Fortuyn , als je je een beetje in zijn boeken en ideologie zou verdiepen zou je tot de conclusie komen dat zeker 50 % van zijn doelstellingen opportunistisch en totaal niet haalbaar waren
Maar mensen toch op hem stemden omdat hij de dingen gewoon benoemden hoe ze waren en niet dat politiek correcte gelul wat ze de afgelopen 100 jaar gehoord hadden en er ondertussen zoet gehouden werden met valse beloften![]()
Wilders en Verdonk hebben een soortgelijke strategie alleen het verschil is dat hun niet het charisma en de humor van Pim hebben dus uiteindelijk mensen toch wel weer afhaken......
Rot op man ben je aanhanger van Geertje ofzo dat je zo loopt te jankenquote:Op zaterdag 13 september 2008 20:21 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Je hebt echt een ziekelijk drang om voortdurend de namen Wilders en Verdonk op te dreunen in dit topic.
Hoe vaak heb je deze namen nu intussen getypt? zit het onder je CTRL+V inmiddels?
Waarom ga je er blindelings vanuit dat iedereen die de kansloze Marokkanen spuug zat zijn, automatisch een Wilders of Verdonk aanhanger is?
Ik heb redelijk veel postings van je gelezen in dit topic, je meent echt de waarheid in pacht te hebben met je zogenaamde intellectuele gelul.
Ja rot op zeg heel de tijd heb je niks te zeggen en dan ga je achteraf een beetje lopen janken dat je je niet begrepen voelt.quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:21 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik denk niet dat het gebruiken van het woord kanker je betoog kracht bij gaat zetten.
Nog zo'n klagertquote:Op zaterdag 13 september 2008 23:25 schreef mariobies het volgende:
Typisch he, het zijn de marokkanen die op straat de racisten uithangen toch draaien sommige idioten alles om
Waarop baseer je dat "Marokkanen op straat de racist uithangen"quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:25 schreef mariobies het volgende:
Typisch he, het zijn de marokkanen die op straat de racisten uithangen toch draaien sommige idioten alles om
quote:Op zaterdag 13 september 2008 23:34 schreef Superfast het volgende:
[..]
Waarop baseer je dat "Marokkanen op straat de racist uithangen"
Ik heb eerder in dit topic cijfers aangebracht waaruit duidelijk word dat het gaat om een "klein percentage" die negatief/crimineel gedrag tentoonspreidt..... hetgeen ik ten sterkste afkeur.........
Heb je ook cijfers die jouw stelling bevestigen of vind je het gewoon leuk om ergens ongenuanceerd over te klagen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |