Daniël, ik heb het niet vaak over hem, maar hij was toch wel een van mijn favoriete personages van de eerste seizoenen, net zo een held als Peter Kelder eigenlijk, alleen een stuk ouder, wijzer en invloedrijker, zo een type waar een bad guy toch moeite mee kan hebben.quote:Op woensdag 24 september 2008 20:17 schreef Frey het volgende:
Geweldig materiaal.![]()
De serie mist verder toch ook wel personages als Meneer Harmsen en Daniël.
En de tune na de cliff bracht altijd iets extra.
Ja maar Ludo denkt volgens mij nog steeds dat het iets met die arme Dex te maken heeft... Ben zo benieuwd hoe dit gaat aflopen, als het niet nog maar weken gaat duren dit verhaal!quote:Op woensdag 24 september 2008 20:57 schreef James1988 het volgende:
Ludo
Janine had niets door, en hij wel. Die blik van Nina toen Ludo René's naam noemde, goed stukje!
Ja, hoop dat Nina hem daar snel vanaf helpt. Maar Ludo is nogal standvastig enzo.quote:Op donderdag 25 september 2008 09:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja maar Ludo denkt volgens mij nog steeds dat het iets met die arme Dex te maken heeft... Ben zo benieuwd hoe dit gaat aflopen, als het niet nog maar weken gaat duren dit verhaal!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Martijn is gewoon hot! Reden genoeg om hem in de serie te houdenquote:Op woensdag 24 september 2008 13:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik zie de toegevoegde waarde van Martijn ook niet trouwens. Misschien komt dat nog.
13 volgens de aftitelingquote:Op donderdag 25 september 2008 22:04 schreef Canisfire het volgende:
In zijn hypnose zag hij er uit als 9 ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat speelde Nina de laatste scene onwijs goed zeg, dat muziekje er ook bij, zelfs Janine acteerde super!! Was een beetje een brok in mijn keel moment...![]()
Weet je nog wanneer die hypnoses is uitgezonden ?quote:Op donderdag 25 september 2008 22:04 schreef Canisfire het volgende:
Zijn vader mishandelde hem al toen hij nog veel jonger was toch ?
In zijn hypnose zag hij er uit als 9 ofzo.
Terwijl zijn vader hem op zijn vierde al van een muurtje liet vallen zonder hem optevangen.
Wat ? die hypnose was gister op tv .quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:14 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Weet je nog wanneer die hypnoses is uitgezonden ?
Kreeg jonge Ludo een klap ?
En moest hij met zijn hoofd in een teil met water?
Zijn die uitzendingen via RTL allemaal nog terug te kijken?
Wat?quote:Op vrijdag 26 september 2008 12:20 schreef Canisfire het volgende:
Wat ? die hypnose was gister op tv .
Dat met die stok slaan, klap in het gezicht en hoofd in teil met waterquote:Op vrijdag 26 september 2008 12:57 schreef Canisfire het volgende:
Geen idee gister was in iedergeval op tv dat Ludo als jong kind iemand dood schoot.
Verder zijn alle afleveringen gewoon terug te zien via gtst.nl.
(Flashback uit hypnose is al 6 jaar geleden opgenomen)quote:Op vrijdag 26 september 2008 14:26 schreef alors het volgende:
Maar dat toen hij 4 was, was om te leren dat hij niemand kon vertrouwen. Dus dat hoeft niet per se daarme te maken te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |