Hoe gaat die verhaallijn dan precies en wat zijn de overeenkomsten dan?quote:Op dinsdag 23 september 2008 04:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik heb alleen wel een beetje het idee dat die nieuwe schrijvers seizoen 2 nog eens hebben bekeken en de verhaallijn tussen Frits van Houten en Suzanne Balk proberen te doen herleven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Benieuwd hoe dit verhaal met Rene verder gaat...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ja, Dex is leuk. Hij kijkt wel altijd een beetje...obsessief ofzo.quote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef alors het volgende:
Ach wat is die Dex toch een lieverd. En dan die duivelse ReneIk kan zijn kop nu al niet meer aanzien... Doet ie goed...
slinks denk ik, letter vergeten...quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:35 schreef mirelia het volgende:
tegen de linkse Lorena??
Wat maakt haar politieke voorkeur nou weer uit
Bedoel je niet Rene ipv Rick? Die kijkt geniepig naar Nina. Vind hem trouwens helemaal niet knap met die enge dichtopelkaarstaande ogen.quote:Op dinsdag 23 september 2008 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Rick vind ik trouwens eens erg knappe man, zeker als hij beetje geniepig naar Nina kijkt.
Suzanne was min of meer gedwongen om met Frits samen te werken, Frits kwam toen net in de serie en je zag aan hem dat het iemand was met een gladde smoel en dat ie niet te vertrouwen was, net als Renee dus. Uiteindelijk verkrachtte hij Suzanne ook, iets waar hij later wel spijt van kreeg overigensquote:Op dinsdag 23 september 2008 07:36 schreef JOO het volgende:
[..]
Hoe gaat die verhaallijn dan precies en wat zijn de overeenkomsten dan?
Dat zal het wel zijn ja. Ik begreep het al nietquote:Op woensdag 24 september 2008 00:27 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Bedoel je niet Rene ipv Rick? Die kijkt geniepig naar Nina. Vind hem trouwens helemaal niet knap met die enge dichtopelkaarstaande ogen.
Jaaa bedoel indd. René. Rick vind ik niks aan.quote:Op woensdag 24 september 2008 00:27 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Bedoel je niet Rene ipv Rick? Die kijkt geniepig naar Nina. Vind hem trouwens helemaal niet knap met die enge dichtopelkaarstaande ogen.
Geniaal, subliem gewoonquote:Op woensdag 24 september 2008 18:28 schreef nWo4Life het volgende:
Seizoen 3, aflevering 500 van GTST. De vervolgen vind je bij de gerelateerde video's.
De enige openingsleader met Herman Hogendoorn trouwens.
Seizoen 4, de cliffhangeraflevering. Voor de vervolgen geldt hetzelfde als hierboven.
Ik ben in mijn element. Dit is super om terug te zien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |