Ok, 'De Boot deel 2' zie ik al weer gebeuren ergens over een paar maandenquote:Op woensdag 17 september 2008 20:52 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Die jongens zijn hun leven niet meer zeker denk ik.
Ik stoor me vooral aan die nieuw ingezongen tune. Sinds wanneer is 'Whohhoeeeohooooo' noodzakelijk? Het lijkt nergens op.quote:Op vrijdag 19 september 2008 23:01 schreef bloodymary het volgende:
De verhaallijnen zijn nu wel weer spannend, maar het blijft jammer van die stomme liedjes steeds overal doorheen!
nee de boot is een veelste slappe revangequote:Op vrijdag 19 september 2008 20:45 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Ok, 'De Boot deel 2' zie ik al weer gebeuren ergens over een paar maanden
Wie bekent Nina te hebben verkracht mag op de rode knop drukken
Verder leuke flashbacks...
Amsterdamse bos geloof ik
tenenkrommend ergerrrquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:51 schreef Natalie het volgende:
Rampzalig idd.
Het wordt iedere keer erger.
Nick weet nog wel wat, toch? Iets met een slachthuis en Martine Hafkampquote:Op zaterdag 20 september 2008 09:57 schreef janimie het volgende:
[..]
nee de boot is een veelste slappe revange
Dat was zo een goede scenequote:Op zaterdag 20 september 2008 10:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nick weet nog wel wat, toch? Iets met een slachthuis en Martine Hafkamp.
Het wordt er nogal ingeramd he.quote:Op zaterdag 20 september 2008 09:51 schreef janimie het volgende:
ik vind de nadruk op dat "goede tijden .... SLECH-TE-TIJ-DEN" een STUK erger !!!!![]()
Nee, Bowien zei tegen Ludo dat Janine zwanger was van Stefano.quote:Op zaterdag 20 september 2008 15:24 schreef vencodark het volgende:
Nu zei een collega dat Bowien toen zwanger was van Ludo...maar was dat zo?
Jaa, dacht al dat het daar mee te maken had. Maar wist dus niet meer hoe het nu precies in elkaar zat.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, Bowien zei tegen Ludo dat Janine zwanger was van Stefano.
Ohja, Lucas. Zou me niks verwonderen als die ook nog een keer terug komt.quote:Op zaterdag 20 september 2008 17:01 schreef Frey het volgende:
[..]
Nee, Bowien zei tegen Ludo dat Janine zwanger was van Stefano.
Het is een soap. Een soap kent geen logica. Daar is het een soap voorquote:Op maandag 22 september 2008 00:13 schreef Ici-Paris het volgende:
Zou wel leuk als Bowien trg kwam.
k vind het nog steeds raar dat stefano en Ludo zo 'goed' met elkaar om kunnen gaan.
Oh ja, die was ik al weer vergeten. Jeanine is hem volgens mij ook vergeten trouwens.quote:Op maandag 22 september 2008 00:14 schreef Mss het volgende:
[..]
Ohja, Lucas. Zou me niks verwonderen als die ook nog een keer terug komt.
Dat gebeurt natuurlijk alleen als de camera weg is.quote:Op maandag 22 september 2008 00:40 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik al weer vergeten. Jeanine is hem volgens mij ook vergeten trouwens.
Zo vreemd altijd ook als er iemand dood is net als nu denken ze dat Jack dood is, maar ik zie bijvoorbeeld Charly of Anita of Rikkie niet echt treuren....
Ik vind ook dat die Rene niet te schijterig moet zijn als Ludo er eenmaal achterkomt, dat ie dan zo een houding heeft van 'kom maar op, ik geef geen krimp'. Hij moet natuurlijk niet van Ludo winnen, maar Ludo ook niet helemaal van hem, gewoon 2 slechteriken naast elkaarquote:Op maandag 22 september 2008 21:46 schreef nWo4Life het volgende:
Ik vind die René wel een goede slechterik. Zoals hij de boel weet te manipuleren. Lijkt erop dat hij toch nog een tijdje blijft. Arme Dex ondergaat dadelijk een vreselijke wraakactie. Doet me erg aan Morris denken. Niemand is goed genoeg voor Ludo's "prinses".
Ja ik heb alleen wel een beetje het idee dat die nieuwe schrijvers seizoen 2 nog eens hebben bekeken en de verhaallijn tussen Frits van Houten en Suzanne Balk proberen te doen herlevenquote:Op maandag 22 september 2008 22:19 schreef alors het volgende:
Ach wat is die Dex toch een lieverd. En dan die duivelse ReneIk kan zijn kop nu al niet meer aanzien... Doet ie goed...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |