Anders ik welquote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef nWo4Life het volgende:
Ik verheug me enorm op de reactie van Ludo.
Dat kwam omdat die gangbanger er gister in zat te knijpen... wat een lelijke scene was dat zeg!quote:Op donderdag 18 september 2008 12:18 schreef heaven7 het volgende:
Nina krijgt een steeds meer verfrommeld gezicht trouwens!
Dat zag er idd heel raar uit.quote:Op donderdag 18 september 2008 12:48 schreef Starlie het volgende:
[..]
Dat kwam omdat die gangbanger er gister in zat te knijpen... wat een lelijke scene was dat zeg!
Ah, dat hoop ik echt. Eindelijk weer eens een echte, ouderwetse Ludo actie. Niet iemand omkopen ofzo, maar gewoon zelf actie ondernemen. En dan uiteraard met de Ludo tune erbij.quote:Op woensdag 17 september 2008 22:45 schreef nWo4Life het volgende:
Dit is het ergste wat iemand hem ooit heeft aangedaan: zijn geliefde dochter bruut misbruiken. Ik hoop dat zijn wraak enorm wreed is, minstens zo erg als met Huib, die zijn eigen graf moest graven.
Wát! Heb ik een eigen tune?quote:Op donderdag 18 september 2008 23:11 schreef Frey het volgende:
[..]
Ah, dat hoop ik echt. Eindelijk weer eens een echte, ouderwetse Ludo actie. Niet iemand omkopen ofzo, maar gewoon zelf actie ondernemen. En dan uiteraard met de Ludo tune erbij.
Jazeker.quote:Op donderdag 18 september 2008 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wát! Heb ik een eigen tune?
Thanks!quote:Op vrijdag 19 september 2008 00:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Jazeker.![]()
Voorbeeld 1
Voorbeeld 2
Voorbeeld 3
Voorbeeld 4
Voorbeeld 5
Voorbeeld 6
Voorbeeld 7
Ik vind Janine eigenlijk al een hele tijd gruwelijk irritant zeker wanneer ze met Barbara omgaatquote:Op donderdag 18 september 2008 23:30 schreef bobjuh het volgende:
Janine was ook lekker bezig met zichzelf bezig en totaal niet op Nina letten
Idd mee eens ze was heel erg irri bezig toen ze barb en floris betrapte vooral.quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind Janine eigenlijk al een hele tijd gruwelijk irritant zeker wanneer ze met Barbara omgaat
En langdurig trouw? in een soap?quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:21 schreef Marrije het volgende:
Het is te hopen dat het wat wordt tussen Barbara en Floris. En dat het langdurig is en dat hij haar trouw blijft.
Ik heb sowieso niets met Janine. Het is echt een beetje zo'n omhooggevallen trutje, een zelfbenoemde onafhankelijke vrouw van de wereld. Barbara heeft dat ook wel een beetje, maar toch op een minder overdreven en arrogante manier.quote:Op vrijdag 19 september 2008 03:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik vind Janine eigenlijk al een hele tijd gruwelijk irritant zeker wanneer ze met Barbara omgaat
Janine begint indd. erg irritant te worden. Zowel tegenover Ludo als met Barbara. Wel beetje triest, die scene tussen Janine en Barbara laatst over Floris enz. Leken wel een stel pubers, dat je elkaars vriendje niet in pikt o.i.d.quote:Op vrijdag 19 september 2008 10:44 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik heb sowieso niets met Janine. Het is echt een beetje zo'n omhooggevallen trutje, een zelfbenoemde onafhankelijke vrouw van de wereld. Barbara heeft dat ook wel een beetje, maar toch op een minder overdreven en arrogante manier.
1 van die kerels (volgens mij die ook die zooi in haar drankje gooide) was toch door Ludo ingehuurd?!quote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien wel voor die kerels als Ludo dit te weten komt.
Nee, dat was hij. Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 19 september 2008 13:16 schreef fresta het volgende:
[..]
1 van die kerels (volgens mij die ook die zooi in haar drankje gooide) was toch door Ludo ingehuurd?!
niet om haar te verkrachten natuurlijkmaar voor die tasjes en om een goed woordje te doen voor hem?
of was dat iemand anders..
Wat zal Ludo zich straks verschrikkelijk voelen! Die krijgt natuurlijk weer de schuld van Janine.quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dat was hij. Je hebt gelijk.
Ik hoop het niet, Barbara verdient een hele lange tijd waarin iedereen haar uitkostst, misschien dat ze zich dan eindelijk eens op d'r zelf gaat richten in plaats van op ieder ander die volgens haar alles verkeerd doet.quote:Op vrijdag 19 september 2008 08:21 schreef Marrije het volgende:
Het is te hopen dat het wat wordt tussen Barbara en Floris. En dat het langdurig is en dat hij haar trouw blijft.
Ik vind dat overdreven gedoe van Janine bij Irene nog veel irritanter.quote:Op vrijdag 19 september 2008 12:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Janine begint indd. erg irritant te worden.
quote:Op vrijdag 19 september 2008 14:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Nee, dat was hij. Je hebt gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |