Ik hoop dat Charlie gewoon voorgoed opdondert, maarja Sjors en Nick vind ik ook wel prima eigenlijkquote:Op dinsdag 16 september 2008 17:25 schreef Frey het volgende:
Ik hoop dat Charlie en Nick weer bij elkaar komen. Dat was eigenlijk ook de enige periode waarin ik Lieke als Charlie leuk vond.
Ik blijf Sjors en nick toch een vreemd stel vinden op de een of andere manier.quote:Op dinsdag 16 september 2008 18:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik hoop dat Charlie gewoon voorgoed opdondert, maarja Sjors en Nick vind ik ook wel prima eigenlijk
quote:Sabine Koning stopt met GTST
Uitgegeven: 17 september 2008 15:16
AALSMEER - Sabine Koning, bekend als Anita Dendermonde uit de soap Goede Tijden, Slechte Tijden (GTST), gaat die serie verlaten. Koning gaat "samen met haar grote liefde" in de Verenigde Staten wonen, aldus een RTL-woordvoerster woensdag.
ANP
In december stopt zij met opnemen voor de soap, in februari is vervolgens de laatste GTST-aflevering te zien waarin zij acteert.
Koning dook voor het eerst in GTST op in de jaren '90. In 2003 keerde ze de reeks de rug toe, om er in 2006 weer terug te komen. In het volgende jaar vertrekt ze dus voor de tweede keer uit het 'soapdorp' Meerdijk.
RTL vindt het voor de serie jammer dat de actrice vertrekt, maar wenst haar veel geluk. "We danken haar voor al haar jaren inzet", aldus de zegsvrouw.
(c) ANP
Pff, Rick is met Anita ook niks. En van mij mag Anita voorgoed echt vertrekken samen met Rick. Dom stel en elke keer dat vertrekken en terugkomen. Irritant.quote:
Rik boeit me niet. Kan de boom in.quote:Op woensdag 17 september 2008 18:00 schreef Frey het volgende:
Wat moet Rik dan.![]()
Hopelijk krijgen we dan wel nog de Rik en Anita tunes te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een of andere foute motorclub in waardoor hij helemaal uit zijn plaat gaat en niet moor voor Rikkie kan zorgen. Vervolgens adopteert Dennis Rikkie en emigreren die 2 samen naar het buitenland.quote:
Jij kan zo'n gangbang wel waarderen?quote:Op woensdag 17 september 2008 20:39 schreef servus_universitas het volgende:
Ik kan niet veel medelijden opbrengen voor Nina om eerlijk te zijn.
Misschien wel voor die kerels als Ludo dit te weten komt.quote:Op woensdag 17 september 2008 20:39 schreef servus_universitas het volgende:
Ik kan niet veel medelijden opbrengen voor Nina om eerlijk te zijn.
Klopt! ik zag hem in de Rozenboom. terwijl 2 mensen aan het praten waren! Ik vond het al zo raar toen! Weet alleen niet meer tussen wie die scene nou ging.quote:Op dinsdag 16 september 2008 09:04 schreef GSMboy het volgende:
[quote[
* Giel Beelen was afgelopen week te zien in Goede tijden Slechte tijden. Niemand die het is opgevallen, behalve enkele oplettende fans. En dat was nou ook precies de bedoeling van Giel. De 3FM-dj zal de komende weken in verschillende televisieprogramma's verschijnen en enkel de fans die écht goed op zitten te letten, maken kans op een mooie prijs. Goed opletten dus!
Nee, het was een beetje provocerend van mij, wat ik zeiquote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jij kan zo'n gangbang wel waarderen?
Die jongens zijn hun leven niet meer zeker denk ikquote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien wel voor die kerels als Ludo dit te weten komt.
Ik grapte ook maar wat hoorquote:Op woensdag 17 september 2008 20:51 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Nee, het was een beetje provocerend van mij, wat ik zei. Natuurlijk gun ik zo'n meisje het niet, niemand vraagt om zo misbruikt te worden. Maar ze was dan ook wel erg eigenwijs, terwijl ze duidelijk is gewaarschuwd. Ik hoop maar dat de jonge kijkertjes er lering uit trekken.
lolquote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 september 2008 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |