Dát zou verrassend zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 18:19 schreef Mss het volgende:
Of Jef en Barbara gaan er straks weer samen wonen
Zouden jullie dat willen eigenlijk? Jef werd op het laatst gewoon geestelijk misbruikt door Barbara man, Barbara moet er ook maar eens uit.quote:
Indd. Mens komt in beeld om 3 redenen:quote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef MikeTuinstra het volgende:
Persoonlijk heb ik het personage Barbara nooit wat aan gevonden, niet mijn rol maar apart daarvan vind ik dit personage de laatste jaren toch ook wel echt helemaal uitgespeeld. Ze voegt naar mijn mening niets (meer?) toe waardoor haar personage slechts als zeikrol overkomt. Het wordt hoog tijd dat ze maar eens vertrekt inderdaad. Er moeten meer slechteriken komen, dat is toch veel interessanter om naar te kijken?
Dan is ze in ieder geval wel even bezig met zoeken inderdaad!quote:Op maandag 15 september 2008 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Mens komt in beeld om 3 redenen:
1. Zeuren tegen iemand/ bemoeien met iemand.
2. Steunpilaar van Charlie (liefje, maar liefje, en liefje!)
3.Verhuizen.
En ze dat laatste nu eens helemaal naar de Zuidpool doet, tussen de ijsberen.
Er zitten geen ijsberen op de Zuidpool zeker?quote:Op maandag 15 september 2008 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is ze in ieder geval wel even bezig met zoeken inderdaad!
De ijsberen zitten op wat over is van de Noordpool... maar toch vind ik je suggestie niet verkeerd, laat Barbara maar ijsberen zoeken op de Zuidpool, dan zien we haar niet meer terugquote:Op maandag 15 september 2008 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zitten geen ijsberen op de Zuidpool zeker?![]()
Ik twijfelde nog zo!
quote:Christophe Haddad brengt single uit
Uitgegeven: 16 september 2008 08:34
Laatst gewijzigd: 16 september 2008 10:27
AMSTERDAM - GTST-acteur Christophe Haddad brengt zijn eerste single uit. Hij doet dat voor SOS-Kinderdorpen. De opbrengst van de single gaat naar kinderen in Ghana. Dat heeft SOS Kinderdorpen dinsdag bekendgemaakt.
SOS Kinderdorpen
Het liedje Brand New Day, dat is geschreven door de zus van Christophe, is voor bijna 1 euro te downloaden via internet. Daarvan gaat 35 cent naar het kinderdorp Kumasi in Ghana.
In dat dorp nam de acteur/zanger ook de videoclip op. Het liedje is op eigen initiatief tot stand gekomen.
Christophe zingt al regelmatig in allerlei musicals en nu doet hij dat ook op de plaat.
En boodschappen uitpakkenquote:Op maandag 15 september 2008 16:48 schreef vencodark het volgende:
Indd. Mens komt in beeld om 3 redenen:
1. Zeuren tegen iemand/ bemoeien met iemand.
2. Steunpilaar van Charlie (liefje, maar liefje, en liefje!)
3.Verhuizen.
hihiquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik zit momenteel op mn werk, dat gaat m niet worden.
Ik heb me gister echt mateloos zitten ergeren aan Sjors. Waarom gaat Sjors steeds terug naar Bing als er weer eens iets is met Nick. Echt zo irritant. Kon Bing eindelijk Ronja batsen, nee komt poephoofdSjors binnen... pfff.
Dan had Sjors niet met haar ex moeten glijen.quote:Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef alors het volgende:
[..]
hihi!
Ja Bing en Sjors waren ook veel liever samen
Vond ik niet, hun samenbrengen was dood verhaallijn, ze konden geen kant meer opquote:Op dinsdag 16 september 2008 15:09 schreef alors het volgende:
[..]
hihi!
Ja Bing en Sjors waren ook veel liever samen
Wel hoor, kindjes maken... Het liefst een meisje, dat dan na 16 jaar iets krijgt met valentijn...quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vond ik niet, hun samenbrengen was dood verhaallijn, ze konden geen kant meer op
Ja nou daar kunnen zij niks aan doen, alleen de scenario schrijvers. En nu die wat beter lijken, hebben ze misschien nog wat interessante lijnen voor deze 2quote:Op dinsdag 16 september 2008 16:10 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Vond ik niet, hun samenbrengen was dood verhaallijn, ze konden geen kant meer op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |