Ja, dat kreeg ik ook door, door dat stukje op Courant.quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is een of ander kind, mijn moeder die op een basisschool werkt kent haar
Die Maxime Sanders is een kind?quote:Op zaterdag 13 september 2008 15:17 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het is een of ander kind, mijn moeder die op een basisschool werkt kent haar
Vroeger wel ja.quote:Op zaterdag 13 september 2008 16:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die Maxime Sanders is een kind?
Ik vind het eigenlijk maar stom dat mensen elkaars huizen overnemen, eerst Anita en Dennis het huis van Janine, toen Janine weer het huis van Dian en nu misschien dit weer? Ik zou het alleen terecht vinden als Jef er ging wonen, hij en Dorotea hokken boven de Koning en het huis stond nog steeds op Jefs naam (ten tijde van Auntie Annie dus ook na Jefs faillissement).quote:Op zondag 14 september 2008 01:29 schreef Mss het volgende:
Het zou me trouwens niks verwonderen als Rik en Anita in het huis van Barbara komen te wonen. Aangezien die op zoek zijn naar een huis, en dat huis leegkomt. Het zou zonde zijn als dit huis niet meer in de serie gebeurd. Het is dan wel een aantal keer verbouwd, maar er is ook genoeg in gebeurd.
Dát zou verrassend zijn.quote:Op zondag 14 september 2008 18:19 schreef Mss het volgende:
Of Jef en Barbara gaan er straks weer samen wonen
Zouden jullie dat willen eigenlijk? Jef werd op het laatst gewoon geestelijk misbruikt door Barbara man, Barbara moet er ook maar eens uit.quote:
Indd. Mens komt in beeld om 3 redenen:quote:Op maandag 15 september 2008 11:45 schreef MikeTuinstra het volgende:
Persoonlijk heb ik het personage Barbara nooit wat aan gevonden, niet mijn rol maar apart daarvan vind ik dit personage de laatste jaren toch ook wel echt helemaal uitgespeeld. Ze voegt naar mijn mening niets (meer?) toe waardoor haar personage slechts als zeikrol overkomt. Het wordt hoog tijd dat ze maar eens vertrekt inderdaad. Er moeten meer slechteriken komen, dat is toch veel interessanter om naar te kijken?
Dan is ze in ieder geval wel even bezig met zoeken inderdaad!quote:Op maandag 15 september 2008 16:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Indd. Mens komt in beeld om 3 redenen:
1. Zeuren tegen iemand/ bemoeien met iemand.
2. Steunpilaar van Charlie (liefje, maar liefje, en liefje!)
3.Verhuizen.
En ze dat laatste nu eens helemaal naar de Zuidpool doet, tussen de ijsberen.
Er zitten geen ijsberen op de Zuidpool zeker?quote:Op maandag 15 september 2008 19:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan is ze in ieder geval wel even bezig met zoeken inderdaad!
De ijsberen zitten op wat over is van de Noordpool... maar toch vind ik je suggestie niet verkeerd, laat Barbara maar ijsberen zoeken op de Zuidpool, dan zien we haar niet meer terugquote:Op maandag 15 september 2008 19:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Er zitten geen ijsberen op de Zuidpool zeker?![]()
Ik twijfelde nog zo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |